Euronav

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
reteiP
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 386

Re: Euronav

Berichtdoor reteiP » 04 Feb 2019 09:59

Jammer, leek me toch de juiste CEO te zijn voor Euronav.

powered by Surfing Waves

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 62

Berichtdoor Sas » 04 Feb 2019 13:59

Volgens mij kent Paddy het verschil tussen stuurboord en bakboord niet,...maar niets is wat het lijkt...
Hij is uitverteld en gaat nu waarschijnlijk in een andere sector hetzelfde doen waar hij goed in is...mensen wat wijsmaken en vooral armer maken...

Sieg
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 32

Berichtdoor Sieg » 04 Feb 2019 22:15

Heb jij een positie à la baisse ingenomen?

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1276

Berichtdoor USSENTERPRISE » 05 Feb 2019 11:31

Sas schreef:Volgens mij kent Paddy het verschil tussen stuurboord en bakboord niet,...maar niets is wat het lijkt...
Hij is uitverteld en gaat nu waarschijnlijk in een andere sector hetzelfde doen waar hij goed in is...mensen wat wijsmaken en vooral armer maken...

Bedankt voor deze constructieve bijdrage, Sas. Dan zou het na de vervanging van de, volgens jou onkundige, CEO dus een pak beter moeten gaan met Euronav. Of gaat de familie Saverys weer zo'n dommerik kiezen ? Speciaal om ons te pesten.

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 725

Berichtdoor gede » 05 Feb 2019 12:16

Sas schreef:Volgens mij kent Paddy het verschil tussen stuurboord en bakboord niet,...maar niets is wat het lijkt...

Raar. 'Paddy' zat er al heel lang toen jij hier iedereen aanraadde om Euronav te kopen. Broekje gescheurd en niet kunnen verwerken... En nu al 2 jaar janken dat ze naar 2 euro gaan, maar ze willen maar niet eh. :-)

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Sas » 05 Feb 2019 13:34

USSENTERPRISE schreef:

Bedankt voor deze constructieve bijdrage, Sas. Dan zou het na de vervanging van de, volgens jou onkundige, CEO dus een pak beter moeten gaan met Euronav. Of gaat de familie Saverys weer zo'n dommerik kiezen ? Speciaal om ons te pesten.

Als de keuze van de nieuwe ceo zal gebeuren op basis van het intellect van de familie savereys dan zitten we terug in de orde van de fruitvliegachtigen denk ik...

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 9796

Berichtdoor charel01 » 12 Feb 2019 09:07

DNB Markets verhoogt het advies voor Euronav van “Hold” naar “Buy” bij een onveranderd koersdoel van 12,1 dollar.
vogelspotter liked last!
Go with the flow.

Sas
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor Sas » 12 Feb 2019 11:48

Er is precies weer een nieuwe lading fiat geld in handen gekomen van het bestuur om de koers te pimpen...het wordt stilaan belachelijk...mooie gelegenheid om uw biezen te pakken...dat wel...

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1276

Berichtdoor USSENTERPRISE » 12 Feb 2019 12:59

Sas schreef:Er is precies weer een nieuwe lading fiat geld in handen gekomen van het bestuur om de koers te pimpen...het wordt stilaan belachelijk...mooie gelegenheid om uw biezen te pakken...dat wel...

Zo had ik het nog niet bekeken Sas. Bedankt voor deze originele invalshoek.

vlaanderenwest
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 48

Berichtdoor vlaanderenwest » 12 Feb 2019 16:52

Sas schreef:Er is precies weer een nieuwe lading fiat geld in handen gekomen van het bestuur om de koers te pimpen...het wordt stilaan belachelijk...mooie gelegenheid om uw biezen te pakken...dat wel...

Als er hier één iemand is die zijn "biezen" mag pakken zal het jij wel zijn met je dom commentaar !!!

Tijdelijke promo tot 31 augustus:

Reageren en meer functies krijgen?

Discussieer met duizenden beleggers, minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete onderwerpen.

Registreer binnen enkele tellen