Deceuninck
Laatste artikelen op Beursig.com
Favoriete aandelen AEX en BEL20 +11% in 3 maanden
Stille periode bij beleggen op de beurs, wat is dit precies?
Timing met beleggen in combinatie met irrationele ...
Volg Beursig.com

Re: Deceuninck
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
Ik heb wel net een stukje laten gaan om het evenwicht in mijn portefeuille wat te herstellen. Door de dalende koersen was ik maar blijven bijkopen en deze post was te groot geworden. Hopelijk krijg ik er spijt van 

ASML, Deceuninck, Ontex, Alcoa, Schlumberger, Bankia, ABI, Aedifica
Nu komt het terug lastig om de 3 te houden , had nochtans een goed gevoel bij dat we niet meer onder de 3 gingen gaan
We hebben op 6 maand tijd een verdubbeling van de koers gekend, het lijkt mij dan ook logisch om even een adempauze in te lassen niet?
ASML, Deceuninck, Ontex, Alcoa, Schlumberger, Bankia, ABI, Aedifica
Goed gevoel telt niet op de beurs,daarom dat computers veelal betere resultaten halen.En moest veel steviger boven de 3€ zijn gegaan en met groot volume om de 3€ te kunnen zien als iets van een bodem.En heeft er dus al hevige rit opzitten dus dan kunnen we wel eventjes terug want geen enkele boom groeit tot in de hemel.
Wel rekening houden met de kuren van Erdogan.
La livre turque a perdu jusqu’à 15% de sa valeur face au dollar lundi matin en réaction au renvoi par le président Erdogan du gouverneur de la banque centrale, le troisième en moins de deux ans, quelques jours après une hausse des taux d’intérêt. En cette période de tensions sur le marché obligataire, la décision du président Erdogan plonge le pays dans l’incertitude. Le ministre du Trésor et des Finances Lufti Elvan a cependant écarté pour l’instant l’option d’un contrôle des changes face à la chute de la devise.
bron https://investir.lesechos.fr/marches/mo ... ]-20210322
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
als ik mijn geheugen mij niet in de steek laat , heeft de koers van de turkse lira niet veel vat op de winst van de groep Deceuninck
Toch https://www.google.com/finance/quote/EGPRO:IST in de gaten houden.
De Turkse dochter crashte al van 47.78 TRY naar 32.4 TRY (halted momenteel omdat ze aan 10% daling zitten) + dan nog eens die forse daling van de lira. is al meer dan 40% van de waarde die daar verloren ging.
sjos liked last!
De Turkse dochter crashte al van 47.78 TRY naar 32.4 TRY (halted momenteel omdat ze aan 10% daling zitten) + dan nog eens die forse daling van de lira. is al meer dan 40% van de waarde die daar verloren ging.