Deceuninck
Re: Deceuninck
Hoeveel gaan we vandaag verliezen en waar is een volwaardige steun ?
Laatste artikelen op Beursig.com
Favoriete aandelen AEX en BEL20 +11% in 3 maanden
Stille periode bij beleggen op de beurs, wat is dit precies?
Timing met beleggen in combinatie met irrationele ...
Volg Beursig.com

Op basis hiervan heb ik de helft nog eens buitengesmeten met de hoop om ze terug op te vangen rond de 2€50. Gevaarlijk spelletje als ze ineens naar boven gaan natuurlijk, wan op de LT blijf ik erin geloven.bertje schreef: ↑22 mar 2021 10:03Toch https://www.google.com/finance/quote/EGPRO:IST in de gaten houden.
De Turkse dochter crashte al van 47.78 TRY naar 32.4 TRY (halted momenteel omdat ze aan 10% daling zitten) + dan nog eens die forse daling van de lira. is al meer dan 40% van de waarde die daar verloren ging.
ASML, Deceuninck, Ontex, Alcoa, Schlumberger, Bankia, ABI, Aedifica
Turkey in turmoilbengali schreef: ↑23 mar 2021 10:48Op basis hiervan heb ik de helft nog eens buitengesmeten met de hoop om ze terug op te vangen rond de 2€50. Gevaarlijk spelletje als ze ineens naar boven gaan natuurlijk, wan op de LT blijf ik erin geloven.bertje schreef: ↑22 mar 2021 10:03Toch https://www.google.com/finance/quote/EGPRO:IST in de gaten houden.
De Turkse dochter crashte al van 47.78 TRY naar 32.4 TRY (halted momenteel omdat ze aan 10% daling zitten) + dan nog eens die forse daling van de lira. is al meer dan 40% van de waarde die daar verloren ging.
Turkish financial markets went into meltdown mode after President Recep Tayyip Erdogan fired his central bank chief, Naci Agbul at the weekend, only two days after he raised interest rates by more than expected.
Erdogan’s intervention revived fears of a return to the previous economic policy that tolerated a sharp currency devaluation and raging inflation. Erdogan had appointed Naci Agbal last year in what had seemed a decisive return to more orthodox economic policies.
The dollar rose by more than 10% against the lira in early trading but retraced to be up ‘only’ 9.8% by 6:10 AM ET after government officials downplayed suggestions that the country will impose capital controls to support the currency.
The benchmark BIST 100 stock index also fell 9.2% while the yield on Turkey’s 10 year government debt soared to over 16%, its highest since 2019.
22/03/2021
bron https://www.investing.com/news/economy/ ... cta_button
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
- vogelspotter
- Forum elite
- waarderingen: 3615
31-03-2021
08:02
FSMA insidermeldingen: aankopen van Deceuninck en Sequana Medical
Grootaandeelhouder en CEO Francis Van Eeckhout heeft de voorbije dagen in twee stappen in totaal 100.000 aandelen Deceuninck bijgekocht tegen 2,9 euro, goed voor een investering van afgerond 290.000 euro.
Bestuurder Wim Ottevaere (ex-CFO Ablynx) heeft 5.800 aandelen Sequana Medical gekocht tegen 8,5 euro, goed voor een investering van 49.858 euro.
Bron:"De Tijd"
pvr2511 liked last! 08:02
FSMA insidermeldingen: aankopen van Deceuninck en Sequana Medical
Grootaandeelhouder en CEO Francis Van Eeckhout heeft de voorbije dagen in twee stappen in totaal 100.000 aandelen Deceuninck bijgekocht tegen 2,9 euro, goed voor een investering van afgerond 290.000 euro.
Bestuurder Wim Ottevaere (ex-CFO Ablynx) heeft 5.800 aandelen Sequana Medical gekocht tegen 8,5 euro, goed voor een investering van 49.858 euro.
Bron:"De Tijd"
In port:Avantium, Deceun,Deutsche Bank,CARNIVAL CORP ,INPOST S.A., LUFTHANSA,econocom,
EVS,Ontex, Weight Watchers, X-Fab, Greenyard , Prosus , HYDROGEN REFUELING SOLUTIONS ,
Petroleo Brasileiro S/A ADR A.
Verkocht:Basic-Fit
cash :25%
EVS,Ontex, Weight Watchers, X-Fab, Greenyard , Prosus , HYDROGEN REFUELING SOLUTIONS ,
Petroleo Brasileiro S/A ADR A.
Verkocht:Basic-Fit
cash :25%
Tis hier stil aan het worden zoals het aandeel 

Er gebeurt anders genoeg in Turkije en op de Turkse beurs.
Strengere lockdown bvb. Iedereen binnen vanaf vrijdagavond tot maandag morgen.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.