Celyad (voorheen Cardio3 BioSciences SA)

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
wolfe
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 141

Re: Celyad (voorheen Cardio3 BioSciences SA)

Berichtdoor wolfe » 18 Mar 2019 23:10

Bruikbare info, Vogelspotter, thx.
Hoe dan ook nog een lange weg te gaan, zoveel is duidelijk.

Rechtsreeks de confrontatie aangaan met bedrijven actief in de VS als CRISP, EDIT en NTLA is gedurfd. Hij weet natuurlijk ook dat verschillende wetenschappers hebben opgeroepen om een zgn. Moratorium (ik dacht voor een periode van 5 jaar) in te stellen voor de CRISPR Cas9 methode, wat nog niet wil zeggen dat dit er ook van komt, die trein staat alvast op de rails.

Afwachten of ze bij Celyad & Co succesvol voorbij het muis-stadium komen, it's a long way there...

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

johnnybeurs
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 708

Berichtdoor johnnybeurs » 19 Mar 2019 09:38

info bolero

Celyad (advies KBC Securities: "Kopen" - koersdoel 33,00 euro)•
NIEUWS
| Gisteren hield Celyad in New York zijn jaarlijkse R&D-dag, waarbij het focuste op de operationele vooruitgang die in het voorbije jaar werd geboekt en de belangrijkste items voor 2019 en daarna. Zo liet het bedrijf weten dat het beschikt over een productiefaciliteit om CAR-T batchproductie mogelijk te maken voor max. 1.000 patiënten per jaar en ook de nodige opslagruimte heeft voor cryoconservering van de geproduceerde batches (houdbaarheid tot 9 maanden). Daarnaast bracht Celyad een update rond de lopende fase I-studies met CYAD-01 en CYAD-101, waarvoor in de loop van 2019 verschillende rapporteringsmomenten op de agenda staan. Tot slot liet het bedrijf weten dat het werkt aan een nieuwe methode (shRNA) om kankercellen aan te vallen, die veiliger zou zijn dan de CRISPR-techniek waarbij in het DNA van de patiënt wordt geknipt.
•De visie van KBC Securities: Volgens analiste Sandra Cauwenberghs was het een informatieve dag, met een goede update over de lopende studies en de volgende stappen. In 2019 staan verschillende rapporteringsmomenten op de agenda. Verschillende protocoloptimalisaties en -wijzigingen zullen zich in de tweede helft van 2019 en eerste helft van 2020 mogelijk vertalen in 2 grotere fase II-studies die het nodige klinische bewijs (veiligheid/efficiëntie) moeten leveren om naar een potentiële commerciële uitrol toe te werken. Koersdoel en advies worden bevestigd.
in port : arcelor, Acacia pharma, Thrombo - oxurion, Celyad, Nyrstar ,Greenyard foods , econocom, SBM Offshore , Euronav ,fondsen , obligaties.

Lama Daila
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 2844

Berichtdoor Lama Daila » 20 Mar 2019 12:41

wolfe liked last!
https://twitter.com/lama_daila

jdlize
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 47

Berichtdoor jdlize » 24 Mar 2019 20:12

dubbel post

jmp
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 20

Berichtdoor jmp » 09 Apr 2019 16:39

wat is dat hier allemaal? dit aandeel blijft gewoon dobberen. elke dag als usa wakker wordt tuimelt het naar beneden!

ik weet niet meer wat te verwachten ??? en zo weinig nieuws, of heb ik iets niet beet?
Metallic liked last!

Metallic
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor Metallic » 10 Apr 2019 16:02

jmp schreef:wat is dat hier allemaal? dit aandeel blijft gewoon dobberen. elke dag als usa wakker wordt tuimelt het naar beneden!

ik weet niet meer wat te verwachten ??? en zo weinig nieuws, of heb ik iets niet beet?

Ik wou vandaag net hetzelfde posten JMP, vandaag weer hetzelfde, stijging tot 15u en daarna bergaf...
Iemand een verklaring voor?

Metallic
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor Metallic » 10 Apr 2019 16:07

Metallic schreef:
jmp schreef:wat is dat hier allemaal? dit aandeel blijft gewoon dobberen. elke dag als usa wakker wordt tuimelt het naar beneden!

Ik wou vandaag net hetzelfde posten JMP, ook nu weer hetzelfde, stijging tot 15u en daarna bergaf...
Iemand een verklaring voor?

jmp
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 20

Berichtdoor jmp » 12 Apr 2019 20:21

voilà ben weer met dezelfde conclusie van een paar dagen geleden, weet echt niet meer wat te doen
ben van plan om vanaf , als het ooit zover komt , mijn aandelen te verkopen aan de instap prijs....zo te zien zal nog een tijdje aanslepen! en er is ook niks van communicatie, jammer , ik geloofde erin

johnnybeurs
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 708

Berichtdoor johnnybeurs » 18 Apr 2019 09:10

07:48
Celyad geeft update op darmkankercongres
Het Waalse biotechbedrijf Celyad CYAD0,11% geeft op het 21ste Wereldcongres over darmkanker (WCGIC) van de European Society for Medical Oncology (ESMO), dat van 3 tot 6 juli plaatsvindt in Barcelona, een update over twee van zijn immuuntherapiemiddelen. Het gaat om de klinische data van de Fase 1-onderzoeken rond Cyad-01 en Cyad-101 voor de behandeling van uitgezaaide darmkanker. Cyad-01 en Cyad-101 zijn beide nieuwe immuuntherapieën die vaste tumoren aanvallen, de eerste op basis van eigen stamcellen van de patiënt, de tweede op basis van stamcellen van een passende donor.

Sinds begin deze maand heeft Celyad een nieuwe CEO. Financieel directeur Filippo Petti nam dan de fakkel over van Christian Homsy.
ancaoli liked last!
in port : arcelor, Acacia pharma, Thrombo - oxurion, Celyad, Nyrstar ,Greenyard foods , econocom, SBM Offshore , Euronav ,fondsen , obligaties.