Kent u de chatbox al? chat met andere beleggers

Celyad (voorheen Cardio3 BioSciences SA)

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

BioCocktail
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 21
Contacteer:

Re: Celyad (voorheen Cardio3 BioSciences SA)

Bericht door BioCocktail »

Today’s announcement demonstrates our ability to advance in parallel multiple off-the-shelf product candidates based on differentiated non-gene edited allogeneic technologies into the clinic. In addition, our team has delivered on incredible timelines for the CYAD-211 program, moving the project from concept to an effective IND in under two years.
Koude rillingen als ik zulke hoogdravende taal lees in een persbericht. Heel die PR bestaat voor 99% uit lucht.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 337
Contacteer:

Bericht door And its gone! »

Het water staat aan de lippen natuurlijk, er zit sowieso een KV aan te komen.
GOOGL, BAYN, TNG, ALPHA, IPH, RDSA, IVA, VYGR, HARP, BCYC, YMAB, ZYME, GERN, BNTX, SWTX, BPMC, RCUS, TRIL, SPCE.

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Alles verkocht aan 10€ :D
GOOGL, BAYN, TNG, ALPHA, IPH, RDSA, IVA, VYGR, HARP, BCYC, YMAB, ZYME, GERN, BNTX, SWTX, BPMC, RCUS, TRIL, SPCE.

BioCocktail
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

And its gone! schreef:
14 jul 2020 09:40
Absoluut. Is zowat de slechtste performer in mijn portefeuille. Ik zie ze nog naar de States trekken, eigenlijk best nog niet lang geleden. 100m USD IPO op Nasdaq jun/2015 .

And its gone!
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

BioCocktail schreef:
14 jul 2020 10:47
And its gone! schreef:
14 jul 2020 09:40
Absoluut. Is zowat de slechtste performer in mijn portefeuille. Ik zie ze nog naar de States trekken, eigenlijk best nog niet lang geleden. 100m USD IPO op Nasdaq jun/2015 .
Ze boeken wel resultaten, maar er zit in mijn ogen zo weinig progressie in de pipeline + weinig cash.
Zeer bedenkelijke communicatie soms. ik kies eieren voor mijn geld. Normaal mag je nu een serieus koersstijging verwachten :lol: ...
Ik blijf Celyad volgen maar mijn initiële aankoopprijs van 9.88€ is toch te hoog gebleken imho. Ik keer wel eens terug als ze onder de 9-8€ zakken.
Wat mij vooral verontrust is dat vooral de Amerikaanse concurrenten als paddestoelen uit de grond schieten.

BioCocktail
Forum verkenner
Forum verkenner
Contacteer:

Selon les analystes de KBC Securities, Celyad Oncology pourrait, au vu de sa trésorerie actuelle, organiser une injection de cash en 2020...
...D’un point de vue financier, Celyad, dont le pipeline compte actuellement sept candidats traitement, disposait, à la fin du premier trimestre, d'une position de trésorerie de 33,8 millions d’euros...
...Une injection de cash sera sans doute requise en 2020 pour sauvegarder les opérations au-delà du premier semestre 2021, estiment toutefois les analystes de KBC qui valorisent le programme autologue à 4 euros par action et le programme allogénique de tumeur solide à 10 euros, le solde représentant le cash en caisse. En septembre 2019, Celyad a levé 17 millions d’euros via une offre globale réalisée au prix de 9,08 euros par action.
https://www.lecho.be/dossier/biotechs/c ... 39051.html

gigagoeroe
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 366
Contacteer:

Bericht door gigagoeroe »

Niemand hier nog aandeelhouder???

Celyad geeft nieuwe aandelen uit
Gepubliceerd op 14 september 2020 07:40 |
07:40 - Celyad geeft nieuwe aandelen uit
Celyad (10:06)
EUR 8,170 -0,220 (-2,62%)

(ABM FN) Celyad wil voor 25 miljoen dollar nieuwe aandelen uitgeven. Dit maakte het Waalse biotechbedrijf maandagochtend bekend.

Iets meer dan 2,5 miljoen nieuwe aandelen worden uitgegeven voor 9,91 dollar per stuk. Dit is het slotkoers van het aandeel op 8 september op Nasdaq.

Afgelopen vrijdag sloot het aandeel op 12,24 dollar.

Celyad zal het geld gebruiken voor algemene doeleinden, waaronder het onderzoek naar CAR T celtherapieën.

Pallieter
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0
Contacteer:

Bericht door Pallieter »

Ik ben 1 van de gelukkigen. Daar heb al plezier aan gehad aan mijn celyad aandelen.

Enigste waaraan ik me optrek is de wetenschap dat anderen nog veel zwaarder in de min staan, een zeer magere troost.

manu47
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 30
Contacteer:

Bericht door manu47 »

Hier ook kleine positie die alleen maar kleiner is geworden :silent:. Gekocht op 34, beginnersfout gemaakt door geen verlies te nemen en nu is het de moeite niet meer. Maw, ik wacht op nog meer kapitaalrondes waardoor het uiteindelijk een pennystock gaat worden. Of ze herhalen wat ze een aantal jaren geleden hebben gedaan en stijgen naar een belachelijk hoge prijs. Ik denk niet dat dat gaat gebeuren maar you never know.
C50, IWDA, CP9, CJ1, Ontex, Mytilineos, EVS, Moury Construct, CK Asset Holding, NN, Nationale Bank, FNG, NEL ASA, Innate Pharma, Kiadis, Biocartis, KKO, Exmar, Acacia Pharma, Transgene, Pharming, Galapagos, Celyad, Smartphoto, Orange Belgium, iA Financial, Econocom

johnnybeurs
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 597
Contacteer:

Bericht door johnnybeurs »

vandaag ,

Celyad heeft een contract afgesloten met Merck over een middel pijplijn bij Celyad .

Kan iemand dit opzoeken met meer informatie

Thx
in port : Acacia pharma- Celyad, econocom, galapagos ,fondsen , obligaties.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie