Tigenix

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 518

Re: Tigenix

Berichtdoor gede » 26 Mar 2018 16:54

sepan schreef:
Het is altijd zo geweest...en het zal altijd zo blijven...
Als de koers van Tigenix positief ondersteund wordt door goed nieuws, zijn er altijd jongens die serieus tegengas moeten komen geven ! :roll:

Is dat je sterkste antwoord op mijn betoog dat u er minstens even ver naast zat als ik? :-).

Ik wens u uiteraard verder alle succes met Tigenix...
14-11-2014 liked last!

Decemberactie verloting 3 x Bol.com cadeaubon t.w.v. €25

Neem een gratis account op Beursig.com (klik hier)
Minder advertenties en meer functies

Voorwaarden:

- alleen geldig bij registratie in december 2018

- minimaal 10 inhoudelijke berichten in december 2018

- dubbelaccounts worden uitgesloten/verwijderd

- bekendmaking prijzen op 1 januari 2019

Biotechbeliever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 97

Berichtdoor Biotechbeliever » 26 Mar 2018 20:19

Wanneer volgt nu de definitieve afhandeling?

watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 5

Berichtdoor watcher » 26 Mar 2018 20:43

vroeg het daarnet
wie weet?

watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor watcher » 26 Mar 2018 20:43

vroeg het daarnet
wie weet?

alles kan beter
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 409

Berichtdoor alles kan beter » 26 Mar 2018 20:49

binnenkort zal uw broker u wel informeren over het bod. zeker nu het concreet werd vrijdag jl.
Just when you think you've hit rock bottom, someone will hand you a shovel.

Swinger
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 526

Berichtdoor Swinger » 26 Mar 2018 21:30

alles kan beter schreef:redelijk wat handel en niet eens aan 1.78.
dat begrijp ik al helemaal niet.

waarom nu verkopen als het voor 999‰ zeker is dat je 1.78 van de japanners krijgt.
normaal dan ook nog's geen kosten (of zie ik dat fout) bij de broker.

De grote handel die nu plaats vind is het gevolg van de positionering van de grote spelers. Die kopen de aandeeltjes van de kleintjes op die inderdaad niet langer wil wachten en de enkele eurocenten winst laten voor wat het is.

Niet vergeten dat er een groep is die minstens 2,75 euro wil voor de aandelen. Elk aandeeltje extra brengt hen tussen de +5% en +15% van de aandelen. En al is het maar een paar eurocent, op de vele miljoenen aandelen een flinke slok op de borrel. Dus Takeda zal ook flink bezig zijn op te kopen.

Ofwel blokkeren ze daarmee Takeda om Tigenix volledig over te nemen, ofwel zorgen ze er daardoor voor dat Tigenix niet van de beurs gehaald kan worden. In beide gevallen is Takeda genoodzaakt meer te betalen: in het 1e geval moeten ze een beter bod doen en in het 2e geval moeten ze geleidelijk de resterende aandelen uit de markt halen.

Maar goed het vordert. Nu wachten op het officiële bod. Want even voor de duidelijkheid : er is nog geen bod, enkel een intentieverklaring met een vooropgestelde prijs.

grtz, Swinger
alles kan beter liked last!

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 518

Berichtdoor gede » 26 Mar 2018 22:09

Swinger schreef:

waarom nu verkopen als het voor 999‰ zeker is dat je 1.78 van de japanners krijgt.

De grote handel die nu plaats vind is het gevolg van de positionering van de grote spelers. Die kopen de aandeeltjes van de kleintjes op die inderdaad niet langer wil wachten en de enkele eurocenten winst laten voor wat het is.

Niet vergeten dat er een groep is die minstens 2,75 euro wil voor de aandelen. Elk aandeeltje extra brengt hen tussen de +5% en +15% van de aandelen. En al is het maar een paar eurocent, op de vele miljoenen aandelen een flinke slok op de borrel. Dus Takeda zal ook flink bezig zijn op te kopen.

Ofwel blokkeren ze daarmee Takeda om Tigenix volledig over te nemen, ofwel zorgen ze er daardoor voor dat Tigenix niet van de beurs gehaald kan worden. In beide gevallen is Takeda genoodzaakt meer te betalen: in het 1e geval moeten ze een beter bod doen en in het 2e geval moeten ze geleidelijk de resterende aandelen uit de markt halen.

Maar goed het vordert. Nu wachten op het officiële bod. Want even voor de duidelijkheid : er is nog geen bod, enkel een intentieverklaring met een vooropgestelde prijs.

grtz, Swinger

Altijd hetzelfde hier en sebiet krijg ik weer onder mijn voeten... Bij al die droomverhalen die ook Sepan zo graag liked, wordt altijd weer 1 scenario vergeten in dat spelletje 'we gaan het bod afkeuren': Takeda hoeft helemaal geen hoger bod te doen. Ze kunnen hun bod ook gewoon intrekken.
14-11-2014 liked last!

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 558

Berichtdoor sepan » 27 Mar 2018 09:15

gede schreef:
Swinger schreef:

grtz, Swinger

Altijd hetzelfde hier en sebiet krijg ik weer onder mijn voeten... Bij al die droomverhalen die ook Sepan zo graag liked, wordt altijd weer 1 scenario vergeten in dat spelletje 'we gaan het bod afkeuren': Takeda hoeft helemaal geen hoger bod te doen. Ze kunnen hun bod ook gewoon intrekken.

Gede,
Je hebt het blijkbaar toch moeilijk met mij hé of toch zeker met mijn postings. Ook andere ietwat positieve berichten moeten door u steeds zo snel mogelijk zwart gemaakt worden. Waar blijf je de negatieve energie toch halen vraag ik mij dan af ? En wat drijft jou om hier alles weer zo negatief mogelijk voor te stellen. (en kom nu niet zeggen dat je ons komt behoeden voor overdreven optimisme). Berust toch eens in het feit dat Tigenix ook positief iets kan brengen...
En altijd je gelijk willen halen is een slechte drijfveer...
Laatst gewijzigd door sepan op 27 Mar 2018 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 558

Berichtdoor sepan » 27 Mar 2018 09:16

dubbele post

watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker