Tigenix

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 5

Re: Tigenix

Berichtdoor watcher » 26 Mar 2018 10:25

er is verkoopdruk, daarom geen snelheid in koers

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4017

Berichtdoor sanderus » 26 Mar 2018 11:02

alles kan beter schreef:dat vergeet ik niet. als de deal afspringt.. kan de koers ook hoger hé. nu staat de koers geblokkeerd op 1.78 door die deal.

het potentieel/goedkeuring is er..

dus waarom dan niet zoals mithra :ugeek:

Moest de deal niet doorgaan wat ik niet verwacht dan zakt de koers onder de 1€.
alles kan beter liked last!

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 558

Berichtdoor sepan » 26 Mar 2018 11:56

gede schreef:
sepan schreef:
En ik vergeet de deal van Takeda zeker niet. Er resten ook nog :
- royalties en mijlpaalbetalingen op deze deal,
- CX601 VS,
- andere nieuwe indicaties CX601,
- Sepsis CX611,
- hun platform
- en wie weet ook nog AlloCsc-01.

De deal die Takeda reeds heeft kan een belemmering zijn, maar hoeft niet onoverkomelijk te klinken.
Vergeet niet dat veel grote pharma's in de rij staan om biotechers met nieuwe therapieën op te kopen...

Als het van mij afhangt mogen de biedingen in de komende weken binnen komen,... Sanofi, Novartis en Roche (beide reeds lang aandeelhouder),[b] Mesoblast,...
[/b]

Dit kán je toch gewoon niet menen. Dan ben je nog steeds niet geland in mijn ogen...

De deal gaat gewoon door. Heel het management is al ingepakt. Daar komt niemand meer tussen. Ja, de prijs is vrij laag aangezien de koers na de goedkeuring niet wou stijgen en we weten intussen allemaal wel denk ik dat Bravo daar een belangrijke rol in heeft gespeeld.

En Mesoblast, dat je die zelfs nog durft te vernoemen... Die hebben Tigenix ne ferme hak gezet met het patent dat zij al hadden.

Was jij het ook niet die bij hoog en bij laag verkondigde dat "Takeda Tigenix nooit zou overnemen, omdat ze alles al via hun deal hadden"....
Dacht het wel é ! :lol:
Dirk19 liked last!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4017

Berichtdoor sanderus » 26 Mar 2018 12:09

Sepan,

Een beetje laag aan de grond om Gede hierop te pakken. Zijn berichten zijn voor 99% een meerwaarde geweest voor dit forum. Ik ben er als de kippen bij om zijn berichten te lezen.

Tegen dat ene bericht van Gede waar hij geen gelijk haalde staan honderden berichten van u die er los naast zitten. Misschien moet je zelfs eens nalezen.

watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor watcher » 26 Mar 2018 12:47

wanneer dan DE DEAL datum?

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sepan » 26 Mar 2018 12:52

sanderus schreef:Sepan,

Een beetje laag aan de grond om Gede hierop te pakken. Zijn berichten zijn voor 99% een meerwaarde geweest voor dit forum. Ik ben er als de kippen bij om zijn berichten te lezen.

Tegen dat ene bericht van Gede waar hij geen gelijk haalde staan honderden berichten van u die er los naast zitten. Misschien moet je zelfs eens nalezen.

Niet overdrijven Sanderus.... :lol: :lol:

Dirk19
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1732

Berichtdoor Dirk19 » 26 Mar 2018 13:18

sepan schreef:

Sanderus,

Je mag gerust zeggen dat de berichten van sepan geen meerwaarde zijn, maar feit blijft dat hij het bij het rechte eind had inzake een overname door Takeda. ;)

Ik zou hetgeen sepan zegt dus niet zomaar als flauwekul wegzetten.

watcher
Forum gebruiker
Forum gebruiker

Berichtdoor watcher » 26 Mar 2018 15:04

aan 1,78 tigenix opruimen? of wat?

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 509

Berichtdoor gede » 26 Mar 2018 16:07

Dirk19 schreef:
sepan schreef:

Sanderus,

Je mag gerust zeggen dat de berichten van sepan geen meerwaarde zijn, maar feit blijft dat hij het bij het rechte eind had inzake een overname door Takeda. ;)

Hij had het steeds over een overname aan minstens 2-3 euro, dus wat mij betreft, zat hij er minimaal zover naast als ik. Op basis van de prognoses voor hetgeen Tigenix écht concreet in de pijplijn heeft, vond ik dat onverantwoord en ondenkbaar hoog.

Wat ik zelf niet voor mogelijk had gehouden, is dat Bravo ging meespelen om de prijs na goedkeuring beneden te houden, zodat ze een bod ruim onder de 2 euro konden doen. Dat laatste scenario heb ik nooit gezien, dat wil ik best toegeven... Had iemand anders het wel gezien dan?

Hij zit al jaaaren met een "fortuin" in Tigenix en de kans is groot dat hij ze met verlies of minimale winst uiteindelijk aan Takeda zal geven, dus om hem nu al te zeer te gaan verdedigen...

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor sepan » 26 Mar 2018 16:43

gede schreef:
Dirk19 schreef:
sepan schreef:

Sanderus,

Hij had het steeds over een overname aan minstens 2-3 euro, dus wat mij betreft, zat hij er minimaal zover naast als ik. Op basis van de prognoses voor hetgeen Tigenix écht concreet in de pijplijn heeft, vond ik dat onverantwoord en ondenkbaar hoog.

Wat ik zelf niet voor mogelijk had gehouden, is dat Bravo ging meespelen om de prijs na goedkeuring beneden te houden, zodat ze een bod ruim onder de 2 euro konden doen. Dat laatste scenario heb ik nooit gezien, dat wil ik best toegeven... Had iemand anders het wel gezien dan?

Hij zit al jaaaren met een "fortuin" in Tigenix en de kans is groot dat hij ze met verlies of minimale winst uiteindelijk aan Takeda zal geven, dus om hem nu al te zeer te gaan verdedigen...

Het is altijd zo geweest...en het zal altijd zo blijven...
Als de koers van Tigenix positief ondersteund wordt door goed nieuws, zijn er altijd jongens die serieus tegengas moeten komen geven ! :roll: