Tigenix

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
sepan
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 476

Re: Tigenix

Berichtdoor sepan » 29 Jan 2018 17:20

Hopen dat Sanofi ook meekijkt naar Tigenix over de schouders van Takeda :lol: Sanofi is serieus op overnamepad in de biotech sector.

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 175

Berichtdoor VWarena » 29 Jan 2018 17:42

sepan schreef:Hopen dat Sanofi ook meekijkt naar Tigenix over de schouders van Takeda :lol: Sanofi is serieus op overnamepad in de biotech sector.

Tig buiten en Sanofi kopen ... Rendement zal VEEL hoger zijn dan hier zitten wachten op evt paar cent/aandeel meer.
Sanofi heeft nu goud in handen door overname ABLYNX

timothy v
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 55

Berichtdoor timothy v » 29 Jan 2018 17:46

het rendement van sanofi zal 1,4 euro per aandeel bedragen tot 2023. ze hebben ook nog veel kosten om capla op de markt te brengen en hun aankopen te reorganiseren. zeg niet dat sanofi kopen een slechte investering is maar zou dit toch in overweging nemen.
14-11-2014 liked last!

sepan
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor sepan » 29 Jan 2018 19:11

VWarena schreef:
sepan schreef:Hopen dat Sanofi ook meekijkt naar Tigenix over de schouders van Takeda :lol: Sanofi is serieus op overnamepad in de biotech sector.

Tig buiten en Sanofi kopen ... Rendement zal VEEL hoger zijn dan hier zitten wachten op evt paar cent/aandeel meer.

Sanofi nam vorige week reeds grote biotecher over.
Ook het in ons land "vroegere" Pharming in Geel dat eerder door Genzyme werd overgenomen, werd later opgeslorpt door Sanofi (overname Genzyme).
Ze kennen de Belgische labo's dus ondertussen al wel een beetje.
Laat ze maar ff afwachten tot Takeda hun "officiële" maar "veel te lage bod" lanceert om er dan netjes over te gaan...en daarna is het weer de beurt aan Takeda want die willen Tigenix zowiezo !
Ik zie hier nog een leuk scenario verschijnen de komende weken/maanden :roll:

Lieve16
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1427

Berichtdoor Lieve16 » 29 Jan 2018 21:04

Sepan, ik lig niet meer wakker van Tig. Voor mij is het goed geweest !!
Succes voor al degenen die strijden voor meer.
14-11-2014 liked last!

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 452

Berichtdoor gede » 30 Jan 2018 08:52

sepan schreef:
VWarena schreef:

Sanofi nam vorige week reeds grote biotecher over.
Ook het in ons land "vroegere" Pharming in Geel dat eerder door Genzyme werd overgenomen, werd later opgeslorpt door Sanofi (overname Genzyme).
Ze kennen de Belgische labo's dus ondertussen al wel een beetje.
Laat ze maar ff afwachten tot Takeda hun "officiële" maar "veel te lage bod" lanceert om er dan netjes over te gaan...en daarna is het weer de beurt aan Takeda want die willen Tigenix zowiezo !
Ik zie hier nog een leuk scenario verschijnen de komende weken/maanden :roll:

Een heel deel grote aandeelhouders heeft al hun woord aan Tigenix gegeven. Een andere speler maakt geen kans meer. Je hebt jarenlang quasi dagelijks gedroomd van een overname door Takeda. Je zal er nu mee moeten leven ook. Wat de prijs betreft: Die is absoluut niet laag t.o.v. de beurskoers van voor de mededeling. Het is in mijn ogen ook niet laag t.o.v. de huidige waarde van Tigenix. Potentieel moet je altijd nog met een stevige onzekerheidsfactor meerekenen. Hoe het komt dat Takeda een bod in die range kon doen, weet je ondertussen ook wel.... Merci Bravo...

sepan
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor sepan » 30 Jan 2018 10:56

@ Gede ,
Je hebt jarenlang beweerd dat Takeda Tigenix niet zou overnemen...
Nu moet je dus hier ook de wijsheid ivm die overname niet komen verkondigen...echt niet nodig.

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 452

Berichtdoor gede » 30 Jan 2018 11:00

sepan schreef:@ Gede ,
Nu moet je dus hier ook de wijsheid ivm die overname niet komen verkondigen...echt niet nodig.

Ik heb gezegd dat ze hen het eerste jaar niet zouden overnemen. Ik heb gezegd dat ze eerst de verkopen zeker zouden afwachten. Dat is het punt waarop ik mij vergist heb. Ik had ook niet verwacht dat de koers na goedkeuring zo laag ging blijven.

Ik ga verder mijn eigen wijsheid blijven verkondigen. U zat er trouwens even ver vanaf, maar in de andere richting. Ze gingen toch aan 3-4 euro worden overgenomen?

Bravo heeft de historische aandeelhouder goed liggen imho.

sepan
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor sepan » 30 Jan 2018 14:26

gede schreef:
sepan schreef:@ Gede ,

Ik heb gezegd dat ze hen het eerste jaar niet zouden overnemen. Ik heb gezegd dat ze eerst de verkopen zeker zouden afwachten. Dat is het punt waarop ik mij vergist heb. Ik had ook niet verwacht dat de koers na goedkeuring zo laag ging blijven.

Ik ga verder mijn eigen wijsheid blijven verkondigen. U zat er trouwens even ver vanaf, maar in de andere richting. Ze gingen toch aan 3-4 euro worden overgenomen?

Bravo heeft de historische aandeelhouder goed liggen imho.

Ja ja ge zult wel gelijk hebben... :roll: dan stop je misschien...

Biotechbeliever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 75

Berichtdoor Biotechbeliever » 31 Jan 2018 20:36

1,74? Koers klimt toch stilaan naar overnamebod. ;)