Tigenix

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Icksray-1979
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 168

Re: Tigenix

Berichtdoor Icksray-1979 » 05 Jan 2018 09:31

gede schreef:Beste collega's en aandeelhouders,

ik zie zonet de berichtgeving en ben totaal overdonderd.

Hoewel ik nu natuurlijk kop van jut ben, blijf ik het correct vinden dat ik geprobeerd heb om het aandeel in het juiste perspectief te plaatsen. Ik blijf er ook bij dat dit geen aandeel was om al je centen in te steken.

Ik heb echter de situatie verkeerd ingeschat. Een overname, zeker op korte termijn, hield ik voor extreem onwaarschijnlijk. Zeker aan de prijzen die hier genoemd werden.

Ik wens de believers succes voor het doorzettingsvermogen. Ik vind het wel jammer dat er hier zo op de man moest gespeeld worden omwille van een andere mening.

Ik heb de situatie hier verkeerd ingeschat en trek hieruit mijn conclusies. Ik ga zo dadelijk aan het forumbeheer vragen om mijn account te schrappen.

Waarom zou je je account moeten schrappen daarvoor?

Iedereen heeft zijn/haar mening, soms is die juist, en soms ook niet. Als we allemaal alles zeker wisten, dan waren we allemaal rijk, kochten we enkel de juiste aandelen (zelfs de believers hier onder ons hadden dan véél meer geld in tigenix gestoken).

Ja ja was verkeerd, SO what?? Een andere keer zal je gelijk hebben. Wat maakt het uit, jij had uw mening, een ander de zijne.
Chouffe liked last!
Econocom - ArcelorMittal - Oxurion

Steven DC
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 103

Berichtdoor Steven DC » 05 Jan 2018 09:34

Ik begrijp de frustratie van de mensen die sinds kort geen aandeelhouder meer zijn van Tigenix. Dan is het niet leuk om vandaag dergelijk bericht te lezen.

Maar ik vind het toch te kort door de bocht om dit alles op Gede te schuiven!

Ok ja, hij zei dat een overname niet ging gebeuren maar ik denk dat hij daar goede argumenten voor had. Los daarvan is het toch gewoon een mening, net zoals de mening van Strever dat een overname er absoluut zou komen. Het kon alle kanten op. En mijn gevoel zei ook dat er imo sneller een KV-bericht zou komen dan een overname. Het is nu anders gebleken.

Ik heb dit forum verder gevolgd nadat ik ben uitgestapt begin oktober als ik me niet vergis. Was dat Gede zijn beslissing? Neen, dat was de mijne! Is mijn uitstap beïnvloed geweest door Gede? Onrechtstreeks wel omdat hij mij aan het denken heeft gezet (en zo zijn er nog Sanderus ea bv, maar ik pik nu even Gede eruit omdat hij misschien het meest hardnekkig was)

Door de inzichten van hen heb ik uiteindelijk nog altijd zelf de beslissing genomen om het TIG-verhaal af te sluiten. Toen heb ik de overstap gemaakt naar Ablynx (aan 13 euro nog) en ik beklaag me die overstap absoluut niet. Ondanks dat de stijging daar procentueel minder is dan de stijging die TIG nu zal meemaken, had ik daar een veel beter en vooral geruster gevoel bij. Als ik nog maar terugdenk aan de zenuwachtigheid ten tijde van de goedkeuring half december en de achteruitgang van de koers naar 1 euro daarna, dat was het me allemaal niet waard. Dankzij Takeda komt er nu een wit konijn uit de hoed, onverwacht voor mij maar zoveel te beter voor de huidige AH.

Heb ik nu spijt van mijn uitstap? Neen nog altijd niet, het is de believers van het vroege uur van harte gegund. Ik hoop dit scenario ooit ook eens mee te maken maar ik ga niet afgunstig zijn tov anderen als het me niet gegund is.

Tot slot nog één algemene bedenking => stel dat Gede (of eender wie) een collega is van jullie vrouw/man en deze persoon zegt dat jullie vrouw/man eigenlijk geen aangenaam persoon is in omgang ... gooien jullie haar/hem dan ook buiten?
sanderus liked last!

djeeten007
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 30

Berichtdoor djeeten007 » 05 Jan 2018 09:40

wanneer zal handel terug starten?

iemand zicht erop?
Acorda, Argen-x, Biocartis, Galapagos, Mithra, Novavax, Nyrstar, Oxurion, Pharming

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2140

Berichtdoor Beheerder » 05 Jan 2018 09:42

Proficiat aan de aandeelhouders van TiGenix en ik was maar een kleine garnaal die dacht dat de aankoopprijs kort na goedkeuring van €1,15 niet meer gehaald zou worden.

Wat betreft Gede, accounts schrappen wij niet want daarmee verdwijnen ook alle berichten. Voor een forum is het gezond dat niet iedereen dezelfde mening heeft en dat zowel pro's als contra's worden gedeeld. Stel dat het toch mis was gegaan dan hadden de verkopers van de laatste weken Gede niet een bloemetje als bedankje gestuurd ;) Uiteindelijk zijn het wij beleggers zelf die de keuze maken tot kopen en verkopen en dat is niet toe te schrijven aan één persoon.
Chouffe liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Novatix
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 76

Berichtdoor Novatix » 05 Jan 2018 09:43

→ La co­ta­tion de l'ac­tion Ti­Ge­nix est sus­pen­due ce ven­dredi jus­qu'à 12h

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 337

Berichtdoor sparrow » 05 Jan 2018 09:43

Onder het motto eigen stoef stinkt (grapje) had ik hier al geopperd dat men beter Tigenix zou opkopen aan 1,81 euro :) Ik zat er toch verdikke dicht bij he :) :)

Komt toch nog uit ook zeker ....

IngridJ
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor IngridJ » 05 Jan 2018 09:50

Stephan,

Volgens mij hebt u zelf een verkooporder ingegeven dus is dit uw verantwoordelijkheid.

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 337

Berichtdoor sparrow » 05 Jan 2018 09:52

Wel de mijne zijn niet foetsie door Gede maar wel door Binckbank en hun uitleningsverzoek aan shorters. Tja... het koersverloop was alles behalve normaal na de CHMP goedkeuring om nog zacht uit te drukken.

NEVDK
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 4

Berichtdoor NEVDK » 05 Jan 2018 10:02

Proficiat aan alle aandeelhouders. Ik was reeds uitgestapt . (KT) Zou de koers vanmiddag onmiddellijk op 1.78 staan of zou deze nog sterk gaan schommelen?

timmy
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 44

Berichtdoor timmy » 05 Jan 2018 10:04

sparrow schreef:Wel de mijne zijn niet foetsie door Gede maar wel door Binckbank en hun uitleningsverzoek aan shorters. Tja... het koersverloop was alles behalve normaal na de CHMP goedkeuring om nog zacht uit te drukken.

Huh? Het bezit van de aandelen is nog steeds van u hoor.