Tigenix

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
bakker
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 106

Re: Tigenix

Berichtdoor bakker » 15 Dec 2017 15:17

sparrow schreef:Het is eigenlijk een beetje 'triest'.... had het omgekeerd geweest en geen EMA dan was het 0,3 nu.

Dat is waar onbegrijpelijk maar had het verwacht de reputatie van tigenix

Blackbelt
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 212

Berichtdoor Blackbelt » 15 Dec 2017 15:17

Effe zwarte bril opzetten:

Tja, het was 90% zeker dat de goedkeuring er kwam, dus 10% potentieel up, >50% potentieel down.

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 336

Berichtdoor sparrow » 15 Dec 2017 15:18

bakker schreef:Sebiet gaan we rood verdoemme

Heb ooit een rit gedaan van 0.95 naar 1.28 en verkocht en nu veel beter nieuws

Ik begrijp het niet goed. We staan 7 cent boven de 1,04 die we deze week ook hadden ZONDER zekerheid.

Blijkbaar zijn ze dus massaal aan het dumpen voor zij die ingekocht hebben rond de 0,7.

Novatix
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 76

Berichtdoor Novatix » 15 Dec 2017 15:19

Men neemt winst en terecht
Volgende week loopt de koers weer op. Particuliere Winstnemingen gaan er uit en nieuwe grote investeerders er in.
Komen ook nieuwe hogere koersdoelen

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 336

Berichtdoor sparrow » 15 Dec 2017 15:21

Het probleem is natuurlijk ook dat de drempel, letterlijk dan door zijn lage instapprijs, zo laag ligt dat het niet veel kapitaal vergt om in en uit te stappen met grote getallen en dat het dumpen lange tijd kan aanhouden omwille van de enorme hoeveelheid aandelen.

Of... de koers wordt wat 'bedwongen' in aanloop naar de opening in de US.

Joke
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 15

Berichtdoor Joke » 15 Dec 2017 15:24

Is 'GEDE' in slaap gevallen het is al een tiental pagina's geleden ,niks meer te vertellen zeker !!!!!!! :lol: :lol:
sepan liked last!

sepan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 532

Berichtdoor sepan » 15 Dec 2017 15:26

sparrow schreef:Het probleem is natuurlijk ook dat de drempel, letterlijk dan door zijn lage instapprijs, zo laag ligt dat het niet veel kapitaal vergt om in en uit te stappen met grote getallen en dat het dumpen lange tijd kan aanhouden omwille van de enorme hoeveelheid aandelen.

Of... de koers wordt wat 'bedwongen' in aanloop naar de opening in de US.

Het is zoals in het verleden heel dikwijls aangehaald door mij .... MANIPULATIE van de koers ten top ...

Steven DC
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 103

Berichtdoor Steven DC » 15 Dec 2017 15:31

Allereerst proficiat aan de aandeelhouders die zijn blijven zitten (of gekocht hebben). Het is jullie gegund. En niet dat ik de euforie wil temperen maar ik begin nu een beetje verder te denken.
Want ondanks dat ik niet durfde instappen, ben ik dit forum en TIG wel wat blijven volgen.

En dan kom ik aan het puntje, what's next? Ik weet dat Gede (en ook Sanderus en anderen) vaak (terecht) gehamerd hebben op de latere verkoop van het product. Ik denk dat we daar nog altijd op middellange termijn moeten denken dus daar wil ik het niet over hebben.

Ik denk nu even korte termijn en ik zie daar zowel een positieve als een negatieve noot. De positieve daar moeten we geen tekening bij maken, die zie je nu bij de goedkeuring en de groene koers. Wat ook positief is, is dat er nu 15 miljoen van Takeda gaat komen.

Maar dan zit ik nog een beetje gewrongen met het Mesoblast verhaal. Goeie keuze ongetwijfeld die aansluit bij hun verhaal. Het kost TIG wel 20 miljoen euro. Of dat nu een correcte prijs is of een habbekrats, daar kan ik niet over oordelen. Het gaat er me om dat die prijs eigenlijk betaald wordt met de 15 miljoen van Takeda. Als ik het me goed herinner, puilt de oorlogskas van TIG niet geweldig uit om nog jaren verder te kunnen. Dus verwacht ik dat er een KV gaat moeten komen.

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Kan deze mogelijke KV de goedkeuring "temperen"? Verwachten jullie een KV op korte termijn of kan TIG nog makkelijk een jaar verder? Ik vind dit een interessant topic om over na te denken want indien mensen nog willen toeslaan op het TIG-aandeel, kan een mogelijke KV - zij het tijdelijk - een rem zetten op de koersontplooiing, niet?
sanderus liked last!

Steven DC
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 103

Berichtdoor Steven DC » 15 Dec 2017 15:33

Joke schreef:Is 'GEDE' in slaap gevallen het is al een tiental pagina's geleden ,niks meer te vertellen zeker !!!!!!! :lol: :lol:

Beetje flauw, niet? Gede heeft hier nooit verkondigd dat de goedkeuring er niet zou komen. Hij heeft vooral zijn bedenkingen geuit tegen de latere verkopen, tegen de manier van communicatie, tegen de overname-speculaties van Takeda, enz ...

Integendeel, vandaag heeft hij nog gezegd: ik hoop dat het goed komt, ik gun het jullie, ik denk dat de goedkeuring er komt ...
Stel u maar eens voor dat het vandaag negatief had uitgedraaid, benieuwd hoeveel van jullie hier dan zouden gezegd hebben "sorry Gede, je had gelijk man"
CS888 liked last!

Novatix
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 76

Berichtdoor Novatix » 15 Dec 2017 15:34

Wat voor koersdoelen zullen we krijgen?
Hebben al een keer een koersdoel van 1,7 zonder goedkeuring gehad