Galapagos

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
believer
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1012

Re: Galapagos

Berichtdoor believer » 15 Jan 2018 16:33

Van iex.NL
Het zou ook kunnen zijn dat Gilead de laatste dagen 881.206 aandelen heeft bijgekocht en er zo een melding komt van het overschrijden van drempelwaarde 15%.

De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.

Wat ik me afvraag Gilead heeft onlangs die aandelen over geplaatst zou dit hier iets mee te maken hebben?

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 15 Jan 2018 17:05

Ook de jobs blijven maar komen 56 vacatures staan open,Sanderus soms geen interesse :lol:
sanderus liked last!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3104

Berichtdoor sanderus » 15 Jan 2018 18:05

believer schreef:Ook de jobs blijven maar komen 56 vacatures staan open,Sanderus soms geen interesse :lol:

Believer

Dat is iets voor slimme mensen :D
believer liked last!

buffalo1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 371

Berichtdoor buffalo1 » 15 Jan 2018 18:21

sanderus schreef:
believer schreef:Ook de jobs blijven maar komen 56 vacatures staan open,Sanderus soms geen interesse :lol:

Believer

Uit goeie bron heb ik vernomen dat sanderus cafébaas wordt in de Smileys!!
believer liked last!

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 15 Jan 2018 18:23

Moest er een melding komen dat Gilead zijn belang maar iets verhoogd heeft zou de koers helemaal ontvlammen en kan er makkelijk 15/20% bij komen..

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 15 Jan 2018 18:32

buffalo1 schreef:
sanderus schreef:

Believer

Uit goeie bron heb ik vernomen dat sanderus cafébaas wordt in de Smileys!!

Ook een overname :)

pate
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 694

Berichtdoor pate » 15 Jan 2018 18:41

believer schreef:Moest er een melding komen dat Gilead zijn belang maar iets verhoogd heeft zou de koers helemaal ontvlammen en kan er makkelijk 15/20% bij komen..

Ik kan me niet voorstellen dat ze bij Gilead zo dom zijn.

Mijn buikgevoel werkt zeer slecht als het op overnames aankomt. Zo had ik de moves bij Tigenix en Ablynx niet zien aankomen. Ik hoop dat ik me ook bij Galapagos vergis maar ik zie Gilead niet in actie komen vooraleer ze de resultaten van https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT ... 445&rank=1 kennen (H2 2019). Als in deze studie een wezenlijk effect van filgotinib op sperma wordt aangetoond heeft dat enorm effect op de waarde van filgotinib (en bij uitbreiding op de waarde van Galapagos).

sparrow
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 327

Berichtdoor sparrow » 15 Jan 2018 20:05

pate schreef:
believer schreef:Moest er een melding komen dat Gilead zijn belang maar iets verhoogd heeft zou de koers helemaal ontvlammen en kan er makkelijk 15/20% bij komen..

Mijn buikgevoel werkt zeer slecht als het op overnames aankomt. Zo had ik de moves bij Tigenix en Ablynx niet zien aankomen. Ik hoop dat ik me ook bij Galapagos vergis maar ik zie Gilead niet in actie komen vooraleer ze de resultaten van https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT ... 445&rank=1 kennen (H2 2019). Als in deze studie een wezenlijk effect van filgotinib op sperma wordt aangetoond heeft dat enorm effect op de waarde van filgotinib (en bij uitbreiding op de waarde van Galapagos).

Hangt ervan af. Wat is het belangrijkste ? RA onder controle krijgen of zwemmerkes produceren ? Als je rookt, heb je ook mindere kwaliteit sperma. Eet je vaak vettig eten, idem. Gebruik je vaak Ubiprofen, idem dito. Soit. Het is hoe je het bekijkt.

sharky
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 502

Berichtdoor sharky » 15 Jan 2018 20:22

Mijn buikgevoel werkt zeer slecht als het op overnames aankomt. Zo had ik de moves bij Tigenix en Ablynx niet zien aankomen. Ik hoop dat ik me ook bij Galapagos vergis maar ik zie Gilead niet in actie komen vooraleer ze de resultaten van https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT ... 445&rank=1 kennen (H2 2019). Als in deze studie een wezenlijk effect van filgotinib op sperma wordt aangetoond heeft dat enorm effect op de waarde van filgotinib (en bij uitbreiding op de waarde van Galapagos
Bron: http://beursig.com/forum/viewtopic.php? ... start=6190

Voor zover ik dit aandeel nu volg heb ik ook zoiets van wanneer is dit aandeel de moeite om echt een bod uit te brengen zoals bij Ablynx .Gaat Gilead wachten tot men een uitkomst ziet van de testen die quasi zeker zijn of gaat men nog afwachten en is het niet voor dit jaar en is het gewoon speculeren op nog steeds.
Aegon ,,Ahold,Colruyt,Galapagos,Retail estates,Pharming,Mithra

pate
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 694

Berichtdoor pate » 15 Jan 2018 20:45

sparrow schreef:
pate schreef:

Hangt ervan af. Wat is het belangrijkste ? RA onder controle krijgen of zwemmerkes produceren ? Als je rookt, heb je ook mindere kwaliteit sperma. Eet je vaak vettig eten, idem. Gebruik je vaak Ubiprofen, idem dito. Soit. Het is hoe je het bekijkt.

Het mogelijke probleem zit niet echt bij RA want die ziekte komt toch al meer voor bij vrouwen en manifesteert zich gemiddeld ook op wat latere leeftijd. Het probleem zit volgens mij bij de ziekte van Crohn en Ulcerative Colitis. Die ziektes komen vaker voor bij jongere mensen en komen bovendien even vaak voor bij mannen als bij vrouwen. En dan staat een waarschuwing over de zwemmerkes niet zo goed op een bijsluiter als er concurrerende producten zijn zonder die waarschuwing. Soit. Hopelijk komt er helemaal geen waarschuwing.