Galapagos - GLPG

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 959

Re: Galapagos - GLPG

Bericht door gede »

nete schreef:
25 mar 2021 14:23
ugeerts schreef:
25 mar 2021 13:18
nete schreef:
25 mar 2021 12:48
Een oeroud beursgezegde, maar wordt hier niet getolereerd: never catch a falling knife.
Dat "knife" begint echter meer en meer op een guillotine te lijken.
Nie overdrijven, hé. Er is even paniek, wil nog niet zeggen dat we straight to the bottom gaan.
Tenslotte hebben ze vandaag nog steeds iets van 5 miljard op de bankrekening staan.
Over morgen spreek ik me niet uit.
Voor de vijfde keer een "patat" en van +250 naar < 65 in één jaar lijkt me toch stilaan chronische paniek hoor.
Ach ja, koerskes blijven vergelijken natuurlijk, compleet voorbijgaand aan de inhoud.

Forumbeheer, als Nete-figuren systematisch mogen blijven dit soort waardeloze posts schrijven, houd ik het voor bekeken. Nog geen lettertje gezegd over de pipeline van GLPG en schijnbaar enkel hier om aandeelhouders op redelijk waardeloze algemene beurswijsheden te wijzen. Beurswijsheden die niets kennen van de pipeline van GLPG.
Lucien liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 5350
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

Er is al tig keer aangegeven hoe men andere forumleden kunt blokkeren zodat de berichten niet meer te lezen zijn plus sommigen gaan er vanuit dat de moderators of beheerder wekelijks ca. 1.500 berichten allemaal nalezen, daar is een !-knop voor. Zolang iemand zich aan het forumreglement zal houden worden berichten niet zomaar verwijderd en blijft de functie van berichten verbergen over.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

gede
Forum elite
Forum elite

Bericht door gede »

Beheerder schreef:
25 mar 2021 15:03
Er is al tig keer aangegeven hoe men andere forumleden kunt blokkeren zodat de berichten niet meer te lezen zijn plus sommigen gaan er vanuit dat de moderators of beheerder wekelijks ca. 1.500 berichten allemaal nalezen, daar is een !-knop voor. Zolang iemand zich aan het forumreglement zal houden worden berichten niet zomaar verwijderd en blijft de functie van berichten verbergen over.
En dus mag iemand probleemloos 45 keer zeggen: zie je wel, de bomen groeien niet tot in de hemel. Eum, ken je iets van Galapagos? Eu nee, maar je mag ook geen vallend mes pakken.

Ik neem akte van uw stelling beheerder, en ik begrijp ze, alleen is het nefast voor de kwaliteit van het forum. Dat moest me toch van het hart.
VWarena liked last!

nete
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 307

Bericht door nete »

gede schreef:
25 mar 2021 15:49

Ik neem akte van uw stelling beheerder, en ik begrijp ze, alleen is het nefast voor de kwaliteit van het forum. Dat moest me toch van het hart.
Definitie van een forum even opgezocht:

"Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiëren met andere leden".

Als de kwaliteit van een forum voor u enkel afhangt van het enthousiasme dat de lezer heeft over de pipeline, dan heb je gelijk.
Beweren dat ik niks ken van de GLPG pipeline is uw overtuiging en uw stokpaardje. Dat recht van mening heb je.
Je kan toch moeilijk rotsvast overtuigd blijven dat de pipeline schitterend oogt ?

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 5350
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

gede schreef:
En dus mag iemand probleemloos 45 keer zeggen: zie je wel, de bomen groeien niet tot in de hemel. Eum, ken je iets van Galapagos? Eu nee, maar je mag ook geen vallend mes pakken.

Soms blijven die reacties van stoplosses, analisten en bomen groeien niet tot in de hemel groeien terugkomen omdat er telkens reacties op volgen. Negeren is de boodschap en menigeen heeft die functie al toegepast.
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

gede
Forum elite
Forum elite

Bericht door gede »

gede schreef:
Beheerder schreef:
25 mar 2021 15:03

Klopt inderdaad. De kwaliteit hangt voor mij enkel af van wat mensen kunnen vertellen over het 'bedrijf' GLPG en zijn toekomst. Iemand die het vingertje wijst naar een dalende koers, nee, de waarde daarvan is 0,0. Ik kan de koers zelf ook wel zien.

gede
Forum elite
Forum elite

Bericht door gede »

nete schreef:
25 mar 2021 16:20
gede schreef:

Definitie van een forum even opgezocht:

"Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiëren met andere leden".

Als de kwaliteit van een forum voor u enkel afhangt van het enthousiasme dat de lezer heeft over de pipeline, dan heb je gelijk.
Beweren dat ik niks ken van de GLPG pipeline is uw overtuiging en uw stokpaardje. Dat recht van mening heb je.
Je kan toch moeilijk rotsvast overtuigd blijven dat de pipeline schitterend oogt ?
Zie vorige reactie.

En vanaf nu staat u ook mij op de lijst geblokkeerden. Als enige moet ik zeggen. Gewoon omdat ik in 40 posts niets anders zag dan nietszeggende algemeenheden.

ELPUTSO
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 41

Bericht door ELPUTSO »

En de site is weer zoals vanouds populair , maar om de verkeerde reden . :oops:

Naz-T
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 553

Bericht door Naz-T »

gede schreef:
25 mar 2021 17:18
En vanaf nu staat u ook mij op de lijst geblokkeerden. Als enige moet ik zeggen. Gewoon omdat ik in 40 posts niets anders zag dan nietszeggende algemeenheden.
Heb dat een tijdje terug ook gedaan en dit individu staat ook bij mij als enige op de lijst.
Waarschijnlijk ga je nu ook nog enkele zielige privéberichten krijgen van hem.
Triestig figuur. Heb er beetje medelijden mee. Negeren!
VWarena liked last!

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 7657
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Onno gaat het niet lang volhouden mocht hij hier nu toch eens beginnen meelezen nu hij wat meer vrije tijd krijgt.
Het laat me niet koud dat Bart zaken nu naar zich kan toetrekken.
Hopelijk draait dat gewoon eens extra goed uit.
Zoals ik elk individueel belegger zijn momentje toewens kan het best zijn dat Galapagos na de zoveelste miserie even iets goed kan communiceren.
Dit bedrijf heeft al zieke personen kunnen helpen.
Het stelt ook een aanzienlijk aantal personen tewerk.
Hoe beter het totaalplaatje kan worden voor hen, uitgerekend door Bart en Onno hoe meer de immo plannen te Mechelen nog deels vorm kunnen krijgen.

Ook dit bedrijf moet en zal het geluk terug wat mee moeten krijgen.
Het bezit de basis, de kennis en de centen.
Barbet01 liked last!
Arrowhead : ARWR ,Acquired all of Roche's RNAi business in 2011, and all of Novartis' RNAi business in 2015, including all related Intellectual property. RNAi is a way of silencing target genes, and is highly specific. BETTER DAYS AHEAD !

Plaats reactie