Galapagos - GLPG

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

Lama Daila
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4406
Contacteer:

Re: Galapagos - GLPG

Bericht door Lama Daila »

Nu ook Noorwegen, Zweden en Finland toegevoegd op de EU-site van Jyseleca:
www.jyseleca.eu/no/landing.html
www.jyseleca.eu/sv/landing.html
www.jyseleca.eu/fi-fi/landing.html
www.jyseleca.eu/fi-sv/landing.html
Finland in 2 talen.
Finland deelt dezelfde opdruk op de verpakking met Zweden.
8CE82AAF-C31B-4835-BD9E-370AD4C72764.jpeg
CE629C1F-FCE3-4E11-A48E-29413AC13BB7.jpeg
U kunt zich hier registreren waarna u de bijlage kunt bekijken.
VWarena liked last!
https://twitter.com/lama_daila

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 642
Contacteer:

Bericht door sjos »

Gisteren lukte het neerwaarts drukken van de beurskoers vanaf rond de 16 uur niet meer. Een teken ?
Slotkoers 80,20, dag laag 78,34.
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

henk133
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 5
Contacteer:

Bericht door henk133 »

sjos schreef:
08 jan 2021 08:50
Gisteren lukte het neerwaarts drukken van de beurskoers vanaf rond de 16 uur niet meer. Een teken ?
Was reeds begonnen om 15.30 met een stevige volumetik van 25k stuks, daar was er iets aan
de hand, maar niets gevonden hier omtrent.

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 925
Contacteer:

Bericht door gede »

sjos schreef:
Nee toch, gaan we die toer echt weer op? :-(.

Typisch, een aandeel waar momenteel niets te beleven valt: Als het daalt, wordt het 'gedrukt en gemanipuleerd', als het 1E stijgt, dan 'gaat er nieuws komen'. Zucht.
Blackbelt liked last!

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 642
Contacteer:

Bericht door sjos »

gede schreef:
08 jan 2021 09:30
sjos schreef:

Typisch, een aandeel waar momenteel niets te beleven valt: Als het daalt, wordt het 'gedrukt en gemanipuleerd', als het 1E stijgt, dan 'gaat er nieuws komen'. Zucht.
En kijk, gede, je wordt nogal bediend. (En ik zit er echt voor niets tussen).
84,080 +3,880 +4,84% 17:38 h
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 925
Contacteer:

Bericht door gede »

sjos schreef:
08 jan 2021 19:27
gede schreef:
08 jan 2021 09:30
sjos schreef:

En kijk, gede, je wordt nogal bediend. (En ik zit er echt voor niets tussen).
84,080 +3,880 +4,84% 17:38 h
Waarvan word ik bediend?

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 7450
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Barbet01

" Zelf blijf ik zitten - je zou je bijna schamen om daarvoor uit te komen tegenwoordig. Zeker op dit niveau. Moest het doorzakken zou ik zelfs durven bijkopen. De perceptie rond GLPG is gewoon uitermate negatief. Maar als ik er rationeel over nadenk dan geloof ik nog steeds in de pipe. En dan blijf ik liever belegd dan dat ik het bij een van de andere aandelen op vaak hoge niveaus centraliseer."

Dag Barbet,
Gelukkig denk jij nog rationeel en daar hoef je u zeker niet voor te schamen,integendeel.
U kennende helpt je intelligentie het om zaken goed af te wegen.
Dat scheelt.
Het loont inderdaad om soms aandelen bij te kopen als ze te goedkoop worden.

Bij de laatste zin voel ik me terecht (onrechtstreeks) aangesproken ;-)
Na mijn uitstap heb ik al gehandeld als een kieken zonder kop.
Gelukkig met wat restwinst,maar zeker niet overdreven om het over de daken te schreeuwen.

Voor mezelf hoop ik terug rust te vinden in 2021
Elke GLPG belegger gun ik wat opbeurende PB 's toe.
Arrowhead pharmaceuticals Corp.

+ 10 % YTD

Barbet01
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 276
Contacteer:

Bericht door Barbet01 »

piddybull schreef:
09 jan 2021 16:08
Barbet01

" Zelf blijf ik zitten - je zou je bijna schamen om daarvoor uit te komen tegenwoordig. Zeker op dit niveau. Moest het doorzakken zou ik zelfs durven bijkopen. De perceptie rond GLPG is gewoon uitermate negatief. Maar als ik er rationeel over nadenk dan geloof ik nog steeds in de pipe. En dan blijf ik liever belegd dan dat ik het bij een van de andere aandelen op vaak hoge niveaus centraliseer."

Dag Barbet,
Gelukkig denk jij nog rationeel en daar hoef je u zeker niet voor te schamen,integendeel.
U kennende helpt je intelligentie het om zaken goed af te wegen.
Dat scheelt.
Het loont inderdaad om soms aandelen bij te kopen als ze te goedkoop worden.

Bij de laatste zin voel ik me terecht (onrechtstreeks) aangesproken ;-)
Na mijn uitstap heb ik al gehandeld als een kieken zonder kop.
Gelukkig met wat restwinst,maar zeker niet overdreven om het over de daken te schreeuwen.

Voor mezelf hoop ik terug rust te vinden in 2021
Elke GLPG belegger gun ik wat opbeurende PB 's toe.
Hey Piddy,

Ik denk dat we allemaal wel eens transacties uitvoeren waarover we achteraf onze twijfels hebben, of ik in elk geval toch, vorig jaar zelfs meermaals.

Ik had het over mijn eigen situatie en doelde zeker niet op jou hoor. Je weet min of meer in welke aandelen ik beleg en ook op hoge niveaus durf ik daar soms beperkt bijkopen. Ik doel echter op het feit dat ik her en der las dat er tussentijds zoveel andere opportuniteiten waren om GLPG goed te maken. Ik zie er echter niet zoveel, toch niet waar ik mezelf comfortabel genoeg bij voel. Bovendien vind ik, zeker op dit niveau, dat die opportuniteit bij GLPG zeker groot genoeg is of kan zijn.

Maar, ik ben gedurende de koersval altijd relatief positief gebleven dus het lijkt me verstandig dat ik mijn mening daarover niet te vaak deel, al wordt er hier met respect mee omgegaan.
Want toegegeven, het hele FDA debacle en uitkomst had ik echt niet voorzien (OA - 1972 trouwens ook niet). Was een dubbeltje op zijn kant, maar ik dacht dat het “recht” zou zegevieren.

Je weet dat ik je een open en oprecht iemand vind en ik apprecieer jou enorm.

Fijn weekend!

Hoebeet
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1277
Contacteer:

Bericht door Hoebeet »

Dát leed is ook alweer geleden :D

B_B
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 62
Contacteer:

Bericht door B_B »

Korean professor releases trial results of Gilead’s inflammatory bowel disease treatment
Published 2020.12.21

Professor Kim Hyo-jong at KyungHee University Hospital made Asia's first presentation of the global phase 3 studies of ulcerative colitis therapy at the AOCC's (Asian Organization for Crohn's and Colitis) plenary session held on Thursday.

His study demonstrated a statistically significant effect as 37.2 percent of 1,291 patients achieved clinical remission after receiving 200 milligrams of Gilead Sciences' filgotinib, a selective inhibitor of Janus Kinase 1 (JAK1), daily for 52 weeks.

Japan and Europe are using filgotinib under the brand name Jyseleca to treat rheumatoid arthritis. Gilead plans to submit data to the European Union before the year ends and expects to win regulatory approval to expand the indication for treating ulcerative colitis in the last quarter of 2021.

"We have drawn a valuable result from the unprecedentedly difficult clinical trials where 80 percent of the participants had severe bowel disease, and 45 percent of patients did not respond to the two existing treatments," Professor Kim said. "Filgotinib would be of great help for treating patients with moderate and severe ulcerative colitis in future clinical trials."

Gilead no longer seeks to obtain a permit from the U.S. Food and Drug Administration for using filgotinib as a rheumatoid arthritis treatment. Still, the company has almost completed additional studies to win its approval for ulcerative colitis and Crohn's disease.

If Gilead's filgotinib gains FDA permission, it will likely revamp the treatment paradigm of ulcerative colitis, focusing on JAK inhibitors.

The study was introduced in the United European Gastroenterology Week held in October. It will also be presented during the Canadian Digestive Diseases Week and the U.S. Digestive Disease Week in March and May.

https://www.koreabiomed.com/news/articl ... idxno=9978
emma liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie