Order €1.000 Shell: LYNX €6,00 / Binck €8,00
Bij DEGIRO: €2,30 (klik voor meer info)

Galapagos

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses
jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1830
Contacteer:

Re: Galapagos

Bericht door jack. »

piddybull schreef:
25 jun 2020 21:15
Ik ben het compleet oneens met de formulering dat de bewuste tekst van Gilead hier niet thuis hoort.
Ik zal vergelijkbare teksten zeker opnieuw posten.

Gilead is de grootste partner van Galapagos .
Het medisch domein waar Gilead in werkt en vist kan steeds gecombineerd geraken met moleculen uit Galapagos zijn kweekvijver.

Niets is zeker maar uw concurrenten dien je grondig op te volgen en ook uw partners.
Als dat hier niet kan dan verliezen we de focus op de megadeal en de gecreëerde meerwaarde daarrond.

Het is mijn mening en wat denken de stille lezers hier nu van. Laat maar eens allemaal van jullie horen of straks mag hier niets meer.

Als velen vinden dat ik compleet fout was dan zal ik mijn fout trachten in te zien. Zwijgen de 250 lezers dan weet ik voldoende.
Ik ben het volledig eens met je. :up:

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Blackadder
Moderator
Moderator
waarderingen: 3543
Contacteer:

Bericht door Blackadder »

Discussies kunnen gevoerd worden op de chat, gelieve het on-topic te houden aub ;)
neku liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 4323
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

Er zijn niet voor niks bepaalde regels om een forum overzichtelijk en inhoudelijk te houden, waar worden anders grenzen gelegd? In het verleden is hier ook wel eens iemand door believers op de vingers getikt door iets te plaatsen dat negatief was en niet direct van toepassing was op Galapagos. Dus als het positief nieuws is voor bv. Gilead dan is het gewenst en bij negatief nieuws ongewenst?

Ook het openlijk gelijk willen halen (= offtopic) is hier in het verleden al voorbij gekomen toen verschillende forumleden verbaal werden aangepakt omdat ze een kritische mening hadden.

Als de aanbeveling van remdesivir invloed zou hebben op Galapagos was het een ander verhaal. Mochten de meesten hier toch graag offtopic berichten willen lezen dan zal het beleid voor dit topic worden losgelaten en dan zijn negatieve offtopic berichten net zo welkom.

Disclaimer: long positie in Galapagos
Desoto liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 282
Contacteer:

Bericht door Gentse strop »

Beheerder schreef:
25 jun 2020 21:56
Er zijn niet voor niks bepaalde regels om een forum overzichtelijk en inhoudelijk te houden, waar worden anders grenzen gelegd? In het verleden is hier ook wel eens iemand door believers op de vingers getikt door iets te plaatsen dat negatief was en niet direct van toepassing was op Galapagos. Dus als het positief nieuws is voor bv. Gilead dan is het gewenst en bij negatief nieuws ongewenst?

Ook het openlijk gelijk willen halen (= offtopic) is hier in het verleden al voorbij gekomen toen verschillende forumleden verbaal werden aangepakt omdat ze een kritische mening hadden.

Als de aanbeveling van remdesivir invloed zou hebben op Galapagos was het een ander verhaal. Mochten de meesten hier toch graag offtopic berichten willen lezen dan zal het beleid voor dit topic worden losgelaten en dan zijn negatieve offtopic berichten net zo welkom.

Disclaimer: long positie in Galapagos
Bedankt voor jouw toelichting beheerder!

mver
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 5
Contacteer:

Bericht door mver »

Je ziet toch direct dat het over Gilead gaat ? Wie niet geïnteresseerd is, kan toch snel doorscrollen ?
MONEYCAT liked last!

Vilas
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 194
Contacteer:

Bericht door Vilas »

Niks mis met een melding over zo’n belangrijke strategische partner, alleen liefst daarna geen verdere discussie over die melding.Discussies worden dan best verdergezet in een Gilead draadje.
Dus voor mij hebben beiden een punt en ik hoop dat we terug focussen op Gala ipv op “wie heeft er hier gelijk”.
Keep up the good work. :up:

Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 662
Contacteer:

Bericht door Karl »

Kruisbestuiving met andere onderwerpen moet tot op zekere hoogte kunnen. Nu maar hopen dat Piddybull bij een volgende kritische noot ook verdraagzamer gaat reageren want dat is wel eens erover geweest.
softwave liked last!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 8016
Contacteer:

Bericht door sanderus »

Zoals verwacht is er geen advies gekomen van de CHMP.
In therorie is de evaluatie fase van de EMA zeer mooi.
210 dagen tot het advies van de CHMP en 267 dagen tot het EMA besluit. Ware het niet dat er 2 klokstops in zitten op dag 120 en 180. Er wordt zelden commentaar gegeven tijdens deze fase en zeker niet door de EMA.

Alles hangt af hoelang Gilead nodig heeft om de nodige antwoorden te geven op de gestelde vragen. Wat de vragen waren weten we niet maar dit hoeft niet negatief te zijn. Daar gaan zeker vragen bijzitten over de studies en de resultaten. Het kan ook gaan om extra info om zaken op het label te vermijden wat natuurlijk met de nodige zorg behandeld wordt door Gilead.

Waarschijnlijk weten we dan meer.

https://www.ema.europa.eu/en/events/com ... -july-2021
Techno4ever liked last!

Toert
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1
Contacteer:

Bericht door Toert »

Gisteren is het document van april gepubliceerd :
https://www.ema.europa.eu/en/committees ... es-section

Dit document :
https://www.ema.europa.eu/en/documents/ ... 020_en.pdf

Daar lees ik onder paragraaf B.6.3. Restart of procedure - responses received to Day 120 List of Questions timetables:
for information

het volgende :
filgotinib - EMEA/H/C/005113
treatment of adult patients with moderately to
severely active rheumatoid arthritis
List of Questions adopted on 12.12.2019.

Als ik dit allemaal goed interpreteer dan is de teller terug beginnen lopen vanaf april.

Volgens vorige berichtje van Sanderus moet je er dus drie maanden bijtellen, dus eind juli ?
Techno4ever liked last!

MONEYCAT
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 75
Contacteer:

Bericht door MONEYCAT »

piddybull schreef:
25 jun 2020 21:15
Ik ben het compleet oneens met de formulering dat de bewuste tekst van Gilead hier niet thuis hoort.
Ik zal vergelijkbare teksten zeker opnieuw posten.

Gilead is de grootste partner van Galapagos .
Het medisch domein waar Gilead in werkt en vist kan steeds gecombineerd geraken met moleculen uit Galapagos zijn kweekvijver.

Niets is zeker maar uw concurrenten dien je grondig op te volgen en ook uw partners.
Als dat hier niet kan dan verliezen we de focus op de megadeal en de gecreëerde meerwaarde daarrond.

Het is mijn mening en wat denken de stille lezers hier nu van. Laat maar eens allemaal van jullie horen of straks mag hier niets meer.

Als velen vinden dat ik compleet fout was dan zal ik mijn fout trachten in te zien. Zwijgen de 250 lezers dan weet ik voldoende.
Ik doe mijn mondmasker terug af en ben het 200 % met jou eens : wie zich daaraan stoort hoepelt beter zèlf op :evil:
Marc2pk liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie