Beleggers vergelijken hier brokers + nu €500 actie!

TIP: Volg direct het laatste beursnieuws via:   

Galapagos

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL20, lokale fondsen, etc.
Brammeke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 248

Re: Galapagos

Berichtdoor Brammeke » 11 Jan 2019 18:41

Schitterend artikel!
"Kleine" kanttekening ( geen kritiek). Er wordt laatste tijd "veel" gesproken over Toledo (terecht), maar
laten we niet vergeten dat het nog in de kinderschoenen staat.
Start Fase1: kan nog enorm veel "mislopen". De weg is nog zeer, zeer lang ( jaaaren), ook al willen ze er sneller "doorlopen".

Ik kijk in de eerste plaats uit naar de lancering Filgotinib. Heeeel belangrijk dat dit allemaal vlot verloopt.
En in de 2de plaats kijk ik uit naar de voortgang IPF. In de eerste plaats zal "het" van deze 2 de komende maanden, 2-3jaar afhangen.
Wel "intelligent" dat ze bij Galapagos verder kijken dan deze 2, en op langere termijn denken.

Misschien moeten we stoppen met "praten" over eventuele overname. ;)
Laat ze "in stilte" 3-5 jaar verder werken, en wie weet, krijgen we dan ONS EIGEN MEGA PHARMABEDRIJF.
Ik kan het alleen maar hopen. Ik wil er gerust 3-5 jaar op wachten. :)
Revenge 2 liked last!

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.

Registreer u binnen enkele tellen

Bussie
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 65

Berichtdoor Bussie » 11 Jan 2019 20:40

Ik wilde daarnet even de koers van Galapagos checken en klikte toevallig op Corona Lotus. Miljaar, mijn aandeeltjed blijven zitten waar ze zitten :)

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 2648

Berichtdoor Beheerder » 11 Jan 2019 21:07

Uitgelicht: biotech in trek op de beurs
11 januari 2019 19:30 Redactie

(ABM FN-Dow Jones) Aandelen van biotechfondsen waren deze week in trek in Amsterdam en Brussel. Bedrijven als Galapagos, Biocartis, Mithra en Celyad deden het goed, net als Pharming, Bone Therapeutics en MDxHealth. Een aantal van die bedrijven stond ook in de spotlights tijdens de jaarlijkse JPMorgan Healthcare Conference in het Amerikaanse San Francisco.

Lees meer op: https://beursig.com/beursnieuws/uitgeli ... -de-beurs/
jack. liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Hoebeet
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 585

Berichtdoor Hoebeet » 11 Jan 2019 22:18

piddybull schreef:... alle opties liggen open voor Galapagos. We hebben investeerders en we hebben farmapartners...
en we hebben hobbels én we hebben aandeelhouders. En dié bepalen uiteindelijk
of we worden overgenomen of niet. :wtf: (liefst vóór we opteren om Filgo te verkopen).

Fintech13
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 209

Berichtdoor Fintech13 » 11 Jan 2019 22:20

ancaoli schreef:Bedankt Piddy!
Hoe meer Onno roept dat er geen overname komt hoe meer ik er juist wel in geloof ;)
Het hard to get spelletje speelt hij heerlijk :up:
Des te beter voor de overnameprijs :clap:

Ik weet het niet ik vind het een vreemd artikel. Hierdoor denk ik net dat er effectief nog niet gesproken is... anders zou die toch niet zeggen dat het niet aan de orde is. Haalt meteen ook de fantasie weg. Vreemd dit... ik ga overname speculatie uit mijn hoofd zetten. Ik zit toch long ik laat het op me af komen.

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 362

Berichtdoor Wimpie85 » 11 Jan 2019 22:33

Onno spreekt zichzelf ook wel behoorlijk tegen natuurlijk: als alle opties open liggen, zou een overname daar ook moeten bij zitten & dus één van die opties zijn.
piddybull liked last!

Soppi
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 160

Berichtdoor Soppi » 11 Jan 2019 23:13

Tijden veranderen ...

Ik zat met mooie positie in ABLX (van 6 euro)... En heb de volledige rit uitgezeten ...

Een groot deel hiervan in Gala gestopt, en later nog bijgekocht ...en heb altijd gehoopt op overname door Gilead....
...maar nu is mijn hoop omgeslaan in dezelfde wens van Onno....zelfstandig blijven en de grootste biopharma worden van Europa!
Ik wil gerust nog 2 jaar wachten ....en vermoed dat we wel eens verrast zouden kunnen zijn...
Bussie liked last!

Fintech13
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 209

Berichtdoor Fintech13 » 11 Jan 2019 23:14

Ik geloof er zeer sterk in maar dit is de eerste keer dat de CEO mij niet weet te bekoren of dat ik hem echt niet snap.

Vorig jaar: “we zijn aantrekkelijker geworden voor gilead” “het is een vrees dat ze gaan toeslaan” etc etc. Nu is het niet aan de orde en hebben ze goede gesprekken gehad met oa Gilead. Laatste slide jpm presentatie is dan weer stay independent, wat me eerst deed vermoeden dat ze reeds benaderd werden. Kortom; inderdaad heel tegenstrijdige signalen.

Los van het artikel;
Ik ben heel benieuwd naar de finch resultaten en of deze echt zullen zorgen voor een best in class middel.

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1809

Berichtdoor believer » 12 Jan 2019 01:19

Onno gaat niet in zijn kaarten laten kijken..
Als de Finch data heel sterk zijn waardoor de koers hoge regionen zal opzoeken dan zie ik hem zeggen een overname is mogelijk.120-130€ zou toch mogelijk moeten zijn na de Finch.

Ronn
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 166

Berichtdoor Ronn » 12 Jan 2019 04:36

Onno zit als CEO aan het stuur van Galapagos, en van daar uit kan hij alles vertellen wat hij wil en zo kan hij ook zichzelf tegenspreken.
Wanneer er een partij komt die Galapagos wil overnemen dan is het zijn raad van bestuur die beslist en niet Onno. Het enige wat hij kan doen is zijn raad van bestuur adviseren om het al dan niet te doen. Zelf heeft hij geen beslissingsrecht.

In deze Video verteld hij het zelf vanaf min 9.55
Altijd mooi om nog eens te beluisteren, is van juni 2018 in de Rai in Amsterdam.
Graag verwacht ik Galapagos ook eens op een VFB-Congress. Mss dat Sofie Van Gijsel eens iets kan forceren bij deze!

https://www.youtube.com/watch?v=X9zQyJbrLKc