Order €1.000 aandelen ING = €2,30 bij DEGIRO
Beleg met zeer lage tarieven, meer informatie

Galapagos - GLPG

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 7012
Contacteer:

Re: Galapagos - GLPG

Bericht door piddybull »

Bron : De Tijd

opnieuw niet zo fraai ...

Schermafbeelding 2020-08-01 om 15.27.05.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
jack. liked last!
GALÁPAGOS THE BEST IS YET TO COME WITH GILEAD

ALL-IN - Keep calm and hold your Galapagos shares !

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

piddybull
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Short wijzigingen

Schermafbeelding 2020-08-01 om 15.29.08.png
el_mettos liked last!

Barbet01
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 28
Contacteer:

Bericht door Barbet01 »

hoebeet; was trouwens goedbedoelde informatie die me wel nuttig leek om te delen. Meer niet :)

Als je de link verder volgt zie je trouwens diverse Posts waar er -ook op langere termijn- positieve verbeteringen waargenomen worden.
Techno4ever liked last!

piddybull
Premiummember
Premiummember
Contacteer:

Bericht door piddybull »

Barbet01,
Met wat geluk krijg je ook nog een reactie van bvb Sanderus, PE26(WIC), of Pate op je info.
Zo niet zit het zeker snor !
Erg fijn om uw zaken hier te mogen lezen.
Techno4ever liked last!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 8174
Contacteer:

Bericht door sanderus »

Deze info komt van het inspire forum. Ik lees daar ook wel eens maar ik denk dat dit zeer moeilijk te beoordelen is. Daar zijn nog wel een aantal van zulke berichten te lezen. Zit de patient aan de 200mg of de 600mg of toch op placebo? Niemand zegt dat een placebo patient geen periode stabiel kan zijn. Het blijft afwachten tot de resultaten beschikbaar zijn.

https://www.inspire.com/groups/living-w ... -fibrosis/
NewB76 liked last!

pate
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1297
Contacteer:

Bericht door pate »

Barbet01 schreef:
01 aug 2020 11:21
Positieve signalen voor Ziritaxestat (1690) vanuit de patiënten populatie Ph3 IPF.

www.inspire.com/groups/living-with-pu...

Kopie stukje tekst:
I have been participating in the trial since June 2019. I have been taking Esbriet (since 2017) along with the "study drug". Since it is a blind study, I do not know for sure whether I am on the drug. However, my PFT & 6-minute walk test results have been stable or slightly improved over the last 13 months, and I just had a CT scan through my regular pulmonologist indicating stable fibrosis over that period. I have had little in the way of side effects while on the study drug. Based on my experience, I highly recommend the study. Good luck to you.

(Einde kopie)

—> Leuk om te lezen, zowel voor de patiënten als voor beleggers!
En er zijn er nog die positieve reacties uiten, met bovendien weinig bijwerkingen
Op verzoek van piddybull een reactie.

Ik sluit me aan bij Sanderus wanneer hij schrijft dat een placebo patiënt een periode stabiel kan blijven.

In de fase III studies met GLPG1690 kan het zijn dat de deelnemers (zelfs deze in een 'placebo'-groep) pirfenidone of nintedanib krijgen.

Beide producten zijn al heel wat jaren op de markt en dat betekent dat er doorheen de jaren al wel eens gekeken is wat die producten in real-life (dus niet in het kader van klinische studies) doen bij patiënten. In meerdere van die overzichten blijkt dat er patiënten zijn die er gedurende 1 jaar of zelfs langer niet op achteruit gaan.

https://link.springer.com/content/pdf/1 ... 0225-1.pdf

"At 12 months, 4 patients had a > 10% decline in FVC compared with baseline; 35 patients remained stable, while 3 patients had > 10% increase in FVC compared with baseline (Table 2)."

https://www.sciencedirect.com/science/a ... 1115001213

"It is worth to note that in 16 out of 128 patients (12.5%), the pirfenidone therapy was associated with an improvement in FVC of more than 10% (data not shown). Interestingly, 3 of these patients had a histological diagnosis of IPF: findings obtained from these patients certainly deserve further investigation."

https://www.frontiersin.org/articles/10 ... 00213/full
GR.jpg

Gemiddeld genomen zal de toestand van een IPF-patiënten-populatie op pirfenidone of nintedanib dus geleidelijk aan verslechteren maar zo een gemiddelde kan ook verbeteringen verbergen. Bij Galapagos zijn ze vertrouwd met het gegeven dat de resultaten van individuele patiënten op een jaar tijd alle kanten kunnen opschieten.

https://link.springer.com/content/pdf/1 ... 1093-3.pdf werd (mede) geschreven door mensen van bij Galapagos.
GLPG Modelling FVC IPF.jpg
Ik hoop dat die positieve getuigenissen veroorzaakt worden door GLPG1690 maar dat hoeft dus niet zo te zijn.
Terugnajaren liked last!

Barbet01
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 28
Contacteer:

Bericht door Barbet01 »

Bedankt allen!

@Sanderus: ik zie telkens dat ze niet weten welke dosis (hoogste/ laagste) ze krijgen en uiteraard weten ze inderdaad niet of het placebo is ja dan neen. Dus geen idee welke dosis.

Doorheen de diverse posts van de patiënten las ik regelmatig verbetering van diverse stats. Dat stemt me positief en vandaar dat ik er eentje uit kopieerde. Voordeel aan die website is dat je toch een beetje “inkijk” krijgt in zo een studie, los van het feit dat er natuurlijk ook bij zijn die toch nog achteruit gaan en dan hopelijk placebo krijgen, zodat ze nadien het echte middel kunnen krijgen.

Het is toch altijd afwachten, maar als er meer positieve evoluties zijn dan geloof ik graag dat er een kans is op goede resultaten.

Ik heb geen medische achtergrond (maar een financieel-economische) en dus tracht ik me zo goed mogelijk te verdiepen in bedrijven en dan is zulke website wel boeiend als achtergrond informatie.
Techno4ever liked last!

Lakulisha
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 81
Contacteer:

Bericht door Lakulisha »

piddybull schreef:
01 aug 2020 15:43
Barbet01,
Met wat geluk krijg je ook nog een reactie van bvb Sanderus, PE26(WIC), of Pate op je info.
Zo niet zit het zeker snor !
Erg fijn om uw zaken hier te mogen lezen.
Idem. Welkom en dank!
Barbet01 liked last!
GLPG 100%

Hoebeet
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1091
Contacteer:

Bericht door Hoebeet »

Barbet01 schreef:
01 aug 2020 15:33
...hoebeet; was trouwens goedbedoelde informatie die me wel nuttig leek om te delen...
Daar twijfel ik niet aan. Maar "it ain't over until the fat lady sings". Ik wou dus alleen wat nuance aanbrengen.
Barbet01 liked last!

Terugnajaren
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 221
Contacteer:

Bericht door Terugnajaren »

piddybull schreef:
01 aug 2020 15:28
Bron : De Tijd

opnieuw niet zo fraai ...

Schermafbeelding 2020-08-01 om 15.27.05.png
Don’t worry, wanneer je de tegenpool bekijkt (Mdx Health) weet je dat één (!) week héél relatief is in beursland, zeker in bio/farma/medtech.

Grtz,
Terugnajaren
neku liked last!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie