Sioen Industries

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
BRT
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 34

Re: Sioen Industries

Berichtdoor BRT » 14 Aug 2019 13:19

Brecht schreef:Brexit grote invloed?
Had eventueel rond huidige koersen willen opbouwen, maar niet verwacht dat ze voor resultaten al aan deze koersen zouden noteren.
Zouden ze nog verder zakken achter halfjaarresultaten?

Verlaging koersdoel door Berenberg.
'macro-economische kopwinden'.

Mijn buikgevoel , ik denk opnieuw stijging na resultaten.

powered by Surfing Waves

Layzie19
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 147

Berichtdoor Layzie19 » 14 Aug 2019 16:41

Serieus pakje slaag vandaag. Ik wacht de resultaten af alvorens bij te kopen. De negativiteit zit allesinds al goed in de koers verwerkt

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3865

Berichtdoor jens_dev » 14 Aug 2019 18:12

Was ik ook van plan. Ik wil er nog wel wat rond de €20-22.
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com

zwoits
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 20

Berichtdoor zwoits » 14 Aug 2019 21:22

Ik heb gisteren mijn eerste pakket ingeslagen aan €23 :?
Intelligente beleggers geven blijk van veel discipline.
Arseus 15.89 / Melexis 23.00 / Agfa Gevaert 3.81 / PostNL 3.05 / AB InBev 79.8. /. Recticel 6,10 / Sioen 23.0

Brecht
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 62

Berichtdoor Brecht » 14 Aug 2019 21:51

Layzie19 schreef:Serieus pakje slaag vandaag. Ik wacht de resultaten af alvorens bij te kopen. De negativiteit zit allesinds al goed in de koers verwerkt

Als het al in de koers zit verwerkt, verwacht ik niet een grote daling bij de halfjaarresultaten ;)

Layzie19
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 147

Berichtdoor Layzie19 » 14 Aug 2019 22:08

Brecht schreef:
Layzie19 schreef:Serieus pakje slaag vandaag. Ik wacht de resultaten af alvorens bij te kopen. De negativiteit zit allesinds al goed in de koers verwerkt

Als het al in de koers zit verwerkt, verwacht ik niet een grote daling bij de halfjaarresultaten ;)

In deze tijden weten we niet welke reactie te verwachten bij welke resultaten dan ook. Ik zit stevig in Sioen met een gemiddelde koers van 16,32 EUR. Als het sentiment die dag tegenzit én de resultaten zijn onder de verwachtingen zullen we nog verder zakken. Terecht zal de daling volgens mij niet zijn. En daarvan hoop ik te profiteren :)

Brecht
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 62

Berichtdoor Brecht » 15 Aug 2019 06:50

Layzie19 schreef:
Brecht schreef:

In deze tijden weten we niet welke reactie te verwachten bij welke resultaten dan ook. Ik zit stevig in Sioen met een gemiddelde koers van 16,32 EUR. Als het sentiment die dag tegenzit én de resultaten zijn onder de verwachtingen zullen we nog verder zakken. Terecht zal de daling volgens mij niet zijn. En daarvan hoop ik te profiteren :)

Mijn gemiddelde ligt een pak hoger :lol: Ben dan ook maar begonnen met beleggen 3 jaar terug.
Ik hoop binnenkort nog een deel bij te kunnen kopen.

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen