Oxurion

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

jean de florette
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2042

Re: Oxurion

Bericht door jean de florette »

Resultaten... gisterenavond.
'Oxurion heeft in de eerste zes maanden van 2024 geen omzet behaald'
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 941

Bericht door sjos »

jean de florette schreef: ↑
01 okt 2024 19:21
Het kan een shell company worden. Wie alle aandelen in bezit neemt, heeft een beursgenoteerde naam en kan dan...tuinmeubelen beginnen te verkopen.
jean de florette liked last!
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

jean de florette
Forum elite
Forum elite

sjos schreef: ↑
02 okt 2024 08:24
Het kan een shell company worden. Wie alle aandelen in bezit neemt, heeft een beursgenoteerde naam en kan dan...tuinmeubelen beginnen te verkopen.
Moeten ze eerst Oxu nog leegmaken, de kosten swingen de pan uit. Vroeger, tsja, zou vele miljoenen waard geweest zijn, omwille van de aftrekbare verliezen, maar dat gaat niet meer.
Waarde als beursschelp? 'k Heb me dat ook al afgevraagd, maar heb toch de indruk dat het niet veel is. Beurskap nu 0.5M. Wat zou het kosten om een beursnotering rond te krijgen?

Beursweetjes
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 57

Bericht door Beursweetjes »

Al lang vogel voor de kat .
We zijn ons centen al lang kwijt ,
Werd destijds door Jan en Alleman aangeprezen !!
Zoals zovele aandelen destijds die al allemaal zijn verdwenen of ingepalmd door ander bedrijf .
België visvijver voor andere pharmabedrijven,wij steken er onze centen in bij opstart en nadien verdwijnen ze voor een paar eurocenten .

sjos
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 941

Bericht door sjos »

02 okt 2024 09:26
sjos schreef: ↑
02 okt 2024 08:24
Moeten ze eerst Oxu nog leegmaken, de kosten swingen de pan uit. Vroeger, tsja, zou vele miljoenen waard geweest zijn, omwille van de aftrekbare verliezen, maar dat gaat niet meer.
Waarde als beursschelp? 'k Heb me dat ook al afgevraagd, maar heb toch de indruk dat het niet veel is. Beurskap nu 0.5M. Wat zou het kosten om een beursnotering rond te krijgen?
Eens ze alle aandelen hebben, hebben ze meteen de beursnotering, dacht ik. Dat is juist het interessante aan een "shell".
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.

jean de florette
Forum elite
Forum elite

Nog niet zo lang geleden, heel oxu voor een kleine villa. Nu, een te renoveren gezinshuis. Heeft lang geduurd, vergelijk maar met mithra, dat ging erg snel.
Nystar, deemstert ook nog aan enkele centjes verder. Crescent zou voor jaareinde een reverse split doen, ook zo'n koers met veel nullen, maar bestaat dus ook nog.

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2082

Bericht door USSENTERPRISE »

11 okt 2024 13:30
Nog niet zo lang geleden, heel oxu voor een kleine villa. Nu, een te renoveren gezinshuis. Heeft lang geduurd, vergelijk maar met mithra, dat ging erg snel.
Nystar, deemstert ook nog aan enkele centjes verder. Crescent zou voor jaareinde een reverse split doen, ook zo'n koers met veel nullen, maar bestaat dus ook nog.
Dat zijn vier sukkelaandelen. Euthanasie zou hier op zijn plaats zijn.

Plaats reactie