Oxurion
Re: Oxurion
@Bertje .Na alles wat ik de 2 laatste jaren heb gelezen over Fornieri is mijn vertrouwen wel weggedeemstert ,ook wat onze vriend Marc Coucke betreft 2 mensen die door hun woorden en daden niet te vertrouwen zijn ,maar ja ik hou ze nog efkes bij ,het product zelf is naar mijne inziens meer waard dan het huidige 1 euro ,maar daarna voor mij nooit meer biotech ,eigenlijk zijn er weinige goede biotech aandelen ,argen x uitgezonderd .Mvg,
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 54
Zoveel ingezet op advies van bank !Biotechbeliever schreef: ↑20 nov 2023 09:43Hier van zelfde. Ook "dankzij" adviseur Belfius die lange tijd dacht dat ik alles moest blijven bijhouden met het oog op een eventuele overname. 48k in rook op. Bedankt Belfius topartiesten!!![]()
Ja koersdoel stond ook nog op 0,26 tot gisteren .
Vandaag niets meer te bespeuren geen advies meer , maar vorige week niemand gehoord over adviezen .
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 123
Mijn vader zei altijd: Een bank geeft je een paraplu met mooi weer en vraagt deze terug met regen!Beursweetjes schreef: ↑21 nov 2023 10:19Zoveel ingezet op advies van bank !Biotechbeliever schreef: ↑20 nov 2023 09:43Hier van zelfde. Ook "dankzij" adviseur Belfius die lange tijd dacht dat ik alles moest blijven bijhouden met het oog op een eventuele overname. 48k in rook op. Bedankt Belfius topartiesten!!![]()
Ja koersdoel stond ook nog op 0,26 tot gisteren .
Vandaag niets meer te bespeuren geen advies meer , maar vorige week niemand gehoord over adviezen .
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 98
Toch bedankt iedereen voor jullie postings op dit forum. Vaarwel en hopelijk meer succes met andere beleggingen.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 98
En mijn naam zal ik best ook veranderen. 
Beursweetjes liked last!

-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 54
Het is stil rond faillissement!!
Zouden ze een doorstartje willen doen toch ?
Want het laatste jaar leek niet normaal hoe ze met dit aandeel hebben gerommeld .
Abnormaal stil na de mededeling Maandag morgen .
Zouden ze een doorstartje willen doen toch ?
Want het laatste jaar leek niet normaal hoe ze met dit aandeel hebben gerommeld .
Abnormaal stil na de mededeling Maandag morgen .