Ontex

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

hemeras
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Re: Ontex

Bericht door hemeras »

3logic schreef:
23 sep 2021 10:18
Wie inzicht kan hebben in het orderboek merkt volgende op. Grote partij wil maar al te graag Ontex goedkoop inlijven. Met kleine verkooporders tracht men richting 9.05 te gaan. Daar wachten grote orders van boven 50000 stuks. Met dit gering volume kan men makkelijk de koers door kleine marktvorsers manipuleren. Ik hou mijn stukjes vast en tracht mee te gaan in koop aan deze koers.
De grote orders staan nu op 9.30 om te verkopen .. Als daytrader misschien iets om in de gaten te houden maar voor de lange termijn hecht ik daar persoonlijk niet zoveel belang aan .
Autoscope Technologies---Roularta---Abinbev---Ontex---Kroger---Nokia---Colruyt

Bieraait
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 416

Bericht door Bieraait »

Wie gelooft nog in een takeover door PAI nadat de Braziliaanse business is afgestoten?
"Las Vegas is busy every day, so we know that not everyone is rational." - Charles Ellis
www.ygrids.com

3logic
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 957

Bericht door 3logic »

Ik niet dan konden ze zelf Ontex goedkoop overnemen en de tak verkocht hebben...Ontex werkt aan zijn eigen optimalisatie vermoed ik. Maar ze mogen het eens on het lang en het breedbeginnen uitleggen. Nu is het giswerk en komen ze na een actie met wat gefaseerde uitleg. Wat is hun strategie en een aandeelhouder hoort dit te weten. 28 oktober staat dan ook met stip aangeduid in mijn agenda.
NewB76 liked last!

peterbxl
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 181

Bericht door peterbxl »

3logic schreef:
14 okt 2021 21:02
Ik niet dan konden ze zelf Ontex goedkoop overnemen en de tak verkocht hebben...Ontex werkt aan zijn eigen optimalisatie vermoed ik. Maar ze mogen het eens on het lang en het breedbeginnen uitleggen. Nu is het giswerk en komen ze na een actie met wat gefaseerde uitleg. Wat is hun strategie en een aandeelhouder hoort dit te weten. 28 oktober staat dan ook met stip aangeduid in mijn agenda.
Inderdaad. Deze keer gaat men niet weg kunnen komen met de cijfers moeten beter. Walk the talk zou ik zeggen en dat was elk kwartaal vooruitgang.

Ik blijf bij mij mening van begin dit jaar. GBL had dit bedrijf van de beurs kunnen halen met 1 of 2 anderen en het laten hervormen en nadien verkopen. Een Sioen verhaal aan 15 euro. Nu is het een speelbal in een agressief klimast wat de beurs is. Fair value bestaat niet meer. Dat spel heeft GBL nog altijd niet door, zie hun eigen inkoop om hun prijs proberen op te krikken.

Hoebeet
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1634

Bericht door Hoebeet »

3logic liked last!

ringoeur
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1159

Bericht door ringoeur »

Beursgenoten (Link met video)
Suze bezoekt Geert Schaaij bij hem thuis. Ze bespreken de nationale en internationale beurzen. Hij vertelt haar over zijn E-book ‘Gevallen Engelen’, waarin hij onder andere het aandeel Ontex analyseert.
https://www.business-class.nl/uitzendin ... ursgenoten
3logic liked last!

Plaats reactie