Kent u de chatbox al? chat met andere beleggers

Jensen Group

Beleggen, aandelen kopen in België, informatie, koersen en analyses

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4451
Contacteer:

Re: Jensen Group

Bericht door jens_dev »

Resultaten zoals verwacht slecht, maar geen verdere daling. Price is what you pay, value is what you get. Jensen heeft een sterke balans en maakt high-tech producten die tijdelijk niet goed in de markt liggen. Maar toerisme gaat gewoon een trend blijven. Mensen gaan niet ophouden met reizen. Aan wie een lange horizon heeft, zou ik ze zeker aanraden.
Oli4 liked last!
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

Phil
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 109
Contacteer:

Bericht door Phil »

Ik ben dezelfde mening toegedaan en hou daarom een belangrijke positie Jensen aan.
(Zelf heb ik deze positie genomen tussen maart en mei).
Familie Jensen heeft eind 2018 en 2019 aandelen in gekocht tussen 32 en 33 euro.
Vraag me eigenlijk af waarom ze nu niet aan 21 bijkomende aankopen doen? Kunnen uiteraard verschillende reden voor zijn. Maar zou graag eens in het hoofdje kunnen zien :lol:
" The word crisis in Chinese is composed of two characters: the first, the symbool of danger .... the second, of opportunity"

Keeperke
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 26
Contacteer:

Bericht door Keeperke »

Phil schreef:
12 aug 2020 10:07
Ik ben dezelfde mening toegedaan en hou daarom een belangrijke positie Jensen aan.
(Zelf heb ik deze positie genomen tussen maart en mei).
Familie Jensen heeft eind 2018 en 2019 aandelen in gekocht tussen 32 en 33 euro.
Vraag me eigenlijk af waarom ze nu niet aan 21 bijkomende aankopen doen? Kunnen uiteraard verschillende reden voor zijn. Maar zou graag eens in het hoofdje kunnen zien :lol:
Met 1/5 minder personeel werken, maar tegelijk aandelen inkopen staat meestal niet zo netjes :)

Phil
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Phil »

Als maatschappelijke verantwoording enkel de reden is, ben ik al gerustgesteld :D
" The word crisis in Chinese is composed of two characters: the first, the symbool of danger .... the second, of opportunity"

BRT
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 96
Contacteer:

Bericht door BRT »

jens_dev schreef:
12 aug 2020 09:55
Resultaten zoals verwacht slecht, maar geen verdere daling. Price is what you pay, value is what you get. Jensen heeft een sterke balans en maakt high-tech producten die tijdelijk niet goed in de markt liggen. Maar toerisme gaat gewoon een trend blijven. Mensen gaan niet ophouden met reizen. Aan wie een lange horizon heeft, zou ik ze zeker aanraden.
Akkoord en de horizon hoeft geeneens lang te zijn. Als de sales in 2022 en 2023 terug op niveau zouden zitten van 2018, kan het volgens mij snel terug omhoog met de waardering. Van 21€ naar 33€ is een mooie upside.

Jensen is de grootste verliezer in mijn boekje maar maak me geen zorgen. Zoals gezegd een tijdelijke domper maar geen structureel probleem.
Oli4 liked last!

goudhaantje
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23
Contacteer:

Bericht door goudhaantje »

De markt lijkt deze cijfers toch niet al te negatief te interpreteren, momenteel +3.69 %, bij een volume dat momenteel al 5 maal het dagelijks gemiddelde bedraagt.
Oli4 liked last!
First Pacific , Goldfields , Zijin mining , Ur-energy , Boskalis , Savencia , Yara International , Carlsberg , Korea Electric Power , Uranium Participation Corp., Vranken, Hummingbird Resources, EVS, Etex , ThermoFisher,NVent,Pentair,Brederode,Pan American silver, Far Eastern Consortium,Tessenderlo

Phil
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Phil »

Ondertussen wel wat gas terug genomen ( bij hoger dan gemiddeld volume)

Phil
Forum actieveling
Forum actieveling
Contacteer:

Bericht door Phil »

https://www.tijd.be/ondernemen/zware-in ... 45729.html

Concurrent(je) van Jensen: “Maar de coronacrisis heeft ons in één ruk teruggekatapulteerd naar bijna tien jaar geleden”

In H1 gaat omzet 27% achteruit en operationele winst met 86%.

panamapapers
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 124
Contacteer:

Bericht door panamapapers »

Hier twee filmpjes van de automatiseringsmachines die Inwatec maakt in samenwerking met Jensen. Jensen Group heeft 30% van de aandelen in dit Deens bedrijf geloof ik.

https://www.youtube.com/watch?v=mNE6PgS ... el=Inwatec
https://www.youtube.com/watch?v=RNK2tx8 ... el=Inwatec
Phil liked last!

BRT
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 96
Contacteer:

Bericht door BRT »

Bedankt voor het delen, leuk om te zien.

Hieronder een recente factory tour bij Tolon, participatie van Jensen.

https://www.youtube.com/watch?v=iAaPriRNZOU

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie