Global Graphics

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
gert
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 255

Re: Global Graphics

Berichtdoor gert » 18 Jun 2019 16:53

voila, het is niet GVDS die zich amuseert.

Beleggen met zeer lage tarieven?
Goedkoopste in België, scherp in Nederland

powered by Surfing Waves

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1271

Berichtdoor USSENTERPRISE » 18 Jun 2019 17:03

We mogen toch al eens lachen zeker.

K/w
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 947

Berichtdoor K/w » 18 Jun 2019 17:36

gert schreef:voila, het is niet GVDS die zich amuseert.

Je hebt precies wel echt veel vertrouwen in paljas VdS. Er zijn
sinds 05 oktober 2018 voorbeelden genoeg, dat hij probeerde
de boel naar zijn hand te zetten. Iedereen weet dat hij er alle
baat bij heeft dat de koers nu géén zotte, maar vooral noordelijke
sprongen maakt!

Maar goed, we zullen zien wie er volgend jaar gelijk zal hebben?!
Wees hebzuchtig als de markt angstig is en
wees angstig als de markt hebberig is.

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 19 Jun 2019 11:22

gert schreef:voila, het is niet GVDS die zich amuseert.

Misschien moeten jullie een supportersclub voor hem oprichten, filantroop zal zeker meedoen.

Tot de dag dat de sjacheraar er zich ging mee bemoeien, vlotte alles goed. Een mooi groeibedrijf die stilaan de vruchten begon te plukken van hun eigen kunnen. Ware het niet, dat er ook nog zo een echt hebzuchtige kapitalist rondliep. Die zag dat de bestane risico's stilletjes aan het wegebben waren en hun nieuwe technologieën grotere markten zou kunnen aanboren.

Slotkoers op 05 oktober 2018, € 3.94 en intussen weten we dat 2018 een zéér mooi jaar was qua omzet, winst, een oorlogskas (wat gaan ze daar eigenlijk mee doen, eens goed mee gaan eten?), en ze hebben nog altijd géén schulden … etc Waar staan we vandaag, juist ja € 3.89? Volgens ik hier heb gehoord, waarschijnlijk de oorzaak door geautomatiseerde handel¿¿¿

Ze doen er alles aan om (belangrijk) nieuws in de ijskast te houden, je moet maar eens zien welke onnozelheden er dit jaar al gemeld zijn in hun PR's. En mijn mening over het boekje zul je wel kennen zeker? Hoe kan hier in Godsnaam ooit nog de werkelijke waarde aan de oppervlakte komen, als de Geldwolf van alles op de hoogte is en de resterende 49.91 % weet van niks?! We gaan ze nog naar zijne arrogante kop moeten smijten om er vanaf te zijn!

Conclusie: De dag dat de sjacheraar opdook, was het Game Over voor de kleine belegger! Alles zit muurvast en hij heeft mijlen voorsprong op ons! Het grote geld van een kapitalist zal spijtig genoeg wééral eens zegevieren!! De huidige aandeelhouders stonden erbij en keken ernaar!

Zoals ik vroeger al zei, de heren van het management houden ons dom en de zakkenvuller ons arm!!!

gert
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 255

Berichtdoor gert » 19 Jun 2019 14:41

Ik ben allerminst supporter van GVDS, al van bij de eerste ontmoeting toen hij pas bestuurder was.
Ik dacht dat de discussie ging over de vele kleine orders die steeds weer ingebracht worden.

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 19 Jun 2019 16:28

gert schreef:Ik ben allerminst supporter van GVDS, al van bij de eerste ontmoeting toen hij pas bestuurder was.
Ik dacht dat de discussie ging over de vele kleine orders die steeds weer ingebracht worden.

Klopt, net geen 50 % van de aandeelhouders heeft in februari halsstarrig NEE gezegd tegen de sjacheraar zijn bod. Dus ik zie Jan en Piet Modaal zich niet vergrijpen aan dergelijke praktijken. Daar waar er met dit systeem, nota bene alleen maar verlies te rapen valt!! Laat dat vooral duidelijk zijn.

Dus geautomatiseerd of niet, het kan maar uit één hoek komen en hij heeft er GVD op die manier nog véél baat bij ook! Wees maar zeker dat de Geldwolf spijtig genoeg en op welke manier dan ook, zijn slag zal thuis halen! Zoals reeds meermaals gezegd, hij is heus niet tevreden met die schamele 50 %. Und dann sagte VdS wir schaffen das!

Wij staan er dan maar wat bij en kijken er naar! Het zal paniek zijn als de voorspellingen waarheid worden! Die dag, die komt er, sneller dan jullie denken. Wir haben es nicht gewußt, aber aber ...

USSENTERPRISE
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1271

Berichtdoor USSENTERPRISE » 19 Jun 2019 19:49

Tijd voor een beetje ontspanning K/W

K/w
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor K/w » 19 Jun 2019 21:30

USSENTERPRISE schreef:Tijd voor een beetje ontspanning K/W

Ik zal er rekening mee houden, op tijd en stond is dit zeker geen probleem hoor!

Alleen probeer ik iedere keer opnieuw, de aandeelhouders hier alert te houden voor één schijnheilig persoon. Iemand die niet verlegen is om al eens buiten de lijnen te kleuren. Maar ik heb vooral het gevoel, dat de rest hier, daar totaal géén graten in ziet?

Om nog eens terug te komen op die repetitieve, geautomatiseerde, beperkte maar vooral verlieslatende trading. In ieder geval was dit de voorgaande jaren zeker niet aan de orde. Automatisch rijst dan de vraag, waarom nu wel?
Mijn standpunt kennen jullie.

Al dat foefelen en gedoe in combinatie met de torenhoge voorkennis die de sjacheraar heeft op de 49.91 % aandeelhouders. Voeg daar nog eens een héél belangrijk item bij, het niet communiceren van het management! Al deze activiteiten samen zullen wel hun reden hebben en doen bij mij in ieder geval een belletje rinkelen!

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 546

Berichtdoor Filantroop » 19 Jun 2019 23:10

[MODBREAK: Bericht verwijderd, de voertaal is op het forum Nederlands en in hoge uitzondering Frans of Engels, overige talen zijn ongewenst]

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 546

Berichtdoor Filantroop » 20 Jun 2019 05:48

[MODBREAK: Bericht verwijderd wegens offtopic en provoceren]

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers, profiteer van minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere gebruikservaring en abonneer op uw favoriete onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen