Exmar
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 71
Re: Exmar
pipsi schreef:topkoop schreef:zou het nu ne keer stijgen ?
Misschien wel maar als je de insider verkopen bekijkt in de laatste maanden van 2018 heb ik er toch nog zo mijn twijfels bij![]()
https://www.trivano.com/aandeel/exmar.99.insiders
dikwijls verkopen met eindejaar
heeft misschien fiscale redenen
Word gratis lid op Beursig.com
Discussieer met duizenden andere beleggers en
profiteer van minder advertenties, abonneren op
favoriete onderwerpen en toegang tot de chatbox.
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 64
Saverex verkopen
De verkopen van Saverex hebben alles te maken met de kapitaalverhoging van heel lang geleden. Saverex (holding boven Exmar) ging daarvoor zware lening aan en moet stelselmatig alles terugbetalen. Gezien Exmar voorlopig geen dividend uitkeert kan dat enkel maar komen van af en toe Exmar-aandelen te verkopen.
Was de FLNG indertijd verhuurd geweest aan PRE dan was dat allemaal niet nodig geweest...
Mvg,
BG
BeursTips
amazingless liked last!
Was de FLNG indertijd verhuurd geweest aan PRE dan was dat allemaal niet nodig geweest...
Mvg,
BG
BeursTips
Voor de kleine aandeelhouders die geïnteresseerd zijn.
Volgende week heb ik even afgesproken met Nicolas Saverys en Miguel De Potter (CFO van Exmar). Wie enkele vragen heeft voor de 2 heren, mag die hier stellen en dan wil ik ze gerust voorleggen.
beeck liked last!
Volgende week heb ik even afgesproken met Nicolas Saverys en Miguel De Potter (CFO van Exmar). Wie enkele vragen heeft voor de 2 heren, mag die hier stellen en dan wil ik ze gerust voorleggen.
Re: Saverex verkopen
BeursTips schreef:De verkopen van Saverex hebben alles te maken met de kapitaalverhoging van heel lang geleden. Saverex (holding boven Exmar) ging daarvoor zware lening aan en moet stelselmatig alles terugbetalen. Gezien Exmar voorlopig geen dividend uitkeert kan dat enkel maar komen van af en toe Exmar-aandelen te verkopen.
Mvg,
BG
BeursTips
Gisteren weer een nieuwe melding van verkoop van aandelen:
DATUM OPENBAARMAKING
11/02/2019
NAAM MELDPLICHTIGE
SAVEREX NV
HOEDANIGHEID MELDPLICHTIGE
Persoon verbonden met een lid van een bestuurs- of toezichthoudend orgaan
LEIDINGGEVENDE(N) WAARMEE DE MELDPLICHTIGE NAUW VERBONDEN IS
Nicolas Saverys
EMITTENT
EXMAR
LEI
5493006GOR72R0ZYBN98
SOORT FINANCIEEL INSTRUMENT
Aandeel
ISIN-CODE FINANCIEEL INSTRUMENT
BE0003808251
SOORT TRANSACTIE
Verkoop / Vervreemding
PLAATS VAN UITVOERING TRANSACTIE
Euronext Brussels
TRANSACTIEDATUM
08/02/2019
MUNT
EUR
AANTAL FINANCIËLE INSTRUMENTEN
50.038
PRIJS
6,11
TOTAAL BEDRAG
305.602,08
-
- Forum actieveling
WafelMan schreef:Voor de kleine aandeelhouders die geïnteresseerd zijn.
vraag eens waarom ze altijd maar aandelen verkopen terwijl ze in de krant zeggen dat het ze springlevend zijn
wanneer gaat hier eens wat duurzame waarde gecreëerd worden ?
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 35
Aangezien Saverex geen dividend ontvangt verkopen ze aandelen om de renteverplichtingen na te komen.
Kan ik ergens terugvinden hoeveel aandelen Saverex na de verkoop van 50.038 stuks nog heeft of zijn ze uitverkocht?
Kan ik ergens terugvinden hoeveel aandelen Saverex na de verkoop van 50.038 stuks nog heeft of zijn ze uitverkocht?

Zal de vraag stellen. Als er nog vragen zijn mag je ze altijd hier zetten. Genoeg tijd om ze voor te leggen. 

WafelMan schreef:Zal de vraag stellen. Als er nog vragen zijn mag je ze altijd hier zetten. Genoeg tijd om ze voor te leggen.
1. Hoe zit het met Buzios V?
2. Behoort een verkoop van de FSRU-activiteiten (zoals de afgesprongen deal met VOPAK) nog steeds tot de mogelijkheden?
Ahold, C&C Group, Deutsche Bank, Dynavax, EVS, Exmar, Flow Traders, Gazprom, Intercept, Noble Corp, OCI, PostNL, Publicis, Roularta, Suez, Synergy, Thrombo, US Silica, Veolia, Yamana Gold
-
- Forum actieveling
Zeus schreef:WafelMan schreef:Zal de vraag stellen. Als er nog vragen zijn mag je ze altijd hier zetten. Genoeg tijd om ze voor te leggen.
1. Hoe zit het met Buzios V?
2. Behoort een verkoop van de FSRU-activiteiten (zoals de afgesprongen deal met VOPAK) nog steeds tot de mogelijkheden?
Hoe ziet men de afbouw van de schulden (momenteel nog 400 à 500 milj. ?) nu een er duurzame cashflows in zicht zijn (oa. Tango, hetgeen toch jaarlijks 43 miljoen is gedurende 10 jaar). Kan er terug een dividend komen.
Het krantenartikel is rooskleurig. De markt ziet dit momenteel niet ?
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 64
Zeus,
De FSRU-activiteiten werden reeds verkocht.
http://www.exmar.be/sites/default/files ... lerate.pdf
Mvg,
BG
BeursTips
De FSRU-activiteiten werden reeds verkocht.
http://www.exmar.be/sites/default/files ... lerate.pdf
Mvg,
BG
BeursTips