Galapagos

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 140

Re: Galapagos

Berichtdoor Gentse strop » 18 Jun 2018 15:59

Ik merk hier veel frustratie. Velen hadden een enorme stijging verwacht na de deuk die Gala kreeg in het voorjaar. Velen gaven andere aandelen op (Argenx bv) om te herinvesteren in Gala en hier (hopelijk) meer rendement te halen (op korte tijd?). Zo zie je maar dat de beurs/aandelen niet voorspelbaar zijn.

Wie hoopt op een overname, mag hopen, meer wees realistisch. Wezenlijk verschil is dat Ablynx een middel had dat al op de markt ging komen, volgens mij heeft Gala dit nog niet, alsook nog geen fase III resultaten. Bedragen van 250 euro per aandeel zijn mijn inziens niet aan de orde. Laat hen eerst hun lopende onderzoeken maar eens aflopen en kijken dewelke de resultaten hiervan zijn EN of ze beter scoren dan concurrenten alla Vertex...

Pas als die allemaal meezitten kan er gesproken worden over overnameprooi en stijgende koersen.

Een aandeel zie ik dus niet stijgen bij nieuwe vacatures en dergelijke, enkel onderzoeksresultaten tellen...
miserie liked last!

mongoose
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 65

Berichtdoor mongoose » 18 Jun 2018 18:42

Gentse strop schreef:Ik merk hier veel frustratie. Velen hadden een enorme stijging verwacht na de deuk die Gala kreeg in het voorjaar. Velen gaven andere aandelen op (Argenx bv) om te herinvesteren in Gala en hier (hopelijk) meer rendement te halen (op korte tijd?). Zo zie je maar dat de beurs/aandelen niet voorspelbaar zijn.

Wie hoopt op een overname, mag hopen, meer wees realistisch. Wezenlijk verschil is dat Ablynx een middel had dat al op de markt ging komen, volgens mij heeft Gala dit nog niet, alsook nog geen fase III resultaten. Bedragen van 250 euro per aandeel zijn mijn inziens niet aan de orde. Laat hen eerst hun lopende onderzoeken maar eens aflopen en kijken dewelke de resultaten hiervan zijn EN of ze beter scoren dan concurrenten alla Vertex...

Pas als die allemaal meezitten kan er gesproken worden over overnameprooi en stijgende koersen.

Een aandeel zie ik dus niet stijgen bij nieuwe vacatures en dergelijke, enkel onderzoeksresultaten tellen...

Vertex, dan spreek je over CF natuurlijk. Terwijl filgotinib in de RA, CD, ... verder staat dan de CF pijplijn.

believer
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1145

Berichtdoor believer » 18 Jun 2018 18:57

Wachten op nieuwsfeiten en we kunnen verder omhoog..

joachimds
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 363

Berichtdoor joachimds » 18 Jun 2018 19:57

OllekeBolleke schreef:Hetzelfde geweeklaag bij GLPG als destijds bij Ablynx. Koers wilde maar niet omhoog, velen teleurgesteld uitgestapt!!!, en in korte tijd en in een paar tranches schiet de koers door van 12€ naar 45€. En of het nu deze week is of over 6 maanden ik denk dat we hetzelfde scenario bij GLPG gaan zien. Misschien dat af en toe in- en uitstappen wat oplevert ik wacht met geduld op zaken die komen gaan. GLPG is een heerlijke prooi en Onno kan roepen wat die wil, bij 250€ zal die dank je wel zeggen. En ik ook trouwens.

Geweeklaag? Je moet al goed getimed hebben om aan huidige koersen geen winst te hebben. Er zijn de voorbije 10 jaar misschien 50 dagen geweest dat de koers hoger stond.

De enigen die hier klagen, zijn die die op tv Galapagos eens zien en dan kopen omdat het x2-4-10 ging op enkele jaren.

Beetje geduld, rustig mannen... Nog altijd X5 op 5 jaar, +20% op 12 maanden en +10% YTD...
Revenge 2 liked last!

believer
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1145

Berichtdoor believer » 18 Jun 2018 20:19

charel01 liked last!

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 338

Berichtdoor jack. » 19 Jun 2018 06:47

Fase III toplineresultaten voor Filgotinib
(GLPG/Gilead) in reumatoïde artritis (RA) worden verwacht tegen het begin van de
tweede helft van 2018, samen met een tussentijdse analyse van de fase II in UC
(ulceratieve colitis)

het zal niet lang meer duren ;)
Ronn liked last!

Gentse strop
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 140

Berichtdoor Gentse strop » 19 Jun 2018 06:53

jack. schreef:Fase III toplineresultaten voor Filgotinib
(GLPG/Gilead) in reumatoïde artritis (RA) worden verwacht tegen het begin van de
(ulceratieve colitis)

Idd het kan snel gaan, maar dan nog zien dat ze beter scoren dan Humira!

sanderus
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 3351

Berichtdoor sanderus » 19 Jun 2018 07:05

(ulceratieve colitis)

Jack

Die tussentijdse analyse voor UC is reeds uitgevoerd door het DMC en er werd groen licht gegeven om verder te gaan in fase 3. De resultaten blijven blinded tot het einde van de fase 3 studie.
Revenge 2 liked last!

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 338

Berichtdoor jack. » 19 Jun 2018 07:33

sanderus schreef:
(ulceratieve colitis)

Jack

Die tussentijdse analyse voor UC is reeds uitgevoerd door het DMC en er werd groen licht gegeven om verder te gaan in fase 3. De resultaten blijven blinded tot het einde van de fase 3 studie.

foutje :?

Hoebeet
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 332

Berichtdoor Hoebeet » 19 Jun 2018 09:27

charel01 schreef:...Chahal denkt evenwel dat Galapagos met zijn CF-medicijn op langere termijn een marktaandeel van 30% of zelfs 40% kan veroveren...

In mijn optiek is dat géén percentage waaraan Aad's raketgeleerde zélf heeft zitten knutselen. Het komt ook niet uit de lucht vallen; maar is een bevestiging welke hij van Onno heeft gekregen.

Wat mij betreft is Chahal niet alléén o.b.v. de sterk gedaalde koers in actie gekomen: hij en Onno zullen elkaar "eens diep in de Pupilchen hebben gekeken". Net als eerder bij Aby, zal er een wat uitgebreider tête-à-tête hebben plaatsgevonden, vooraleer er met de nodige miljoenen is gesmeten.

Uiteraard zónder voorkennis te leveren - de data zullen moeten worden afgewacht - maar een goed gesprek
tussen de grootaandeelhouder en Onno, over hoe de vlag erbij hangt en hoe men de toekomst ziet, zal toch voor het nodige vertrouwen hebben gezorgd.