Mithra Pharmaceuticals

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
jmp
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Re: Mithra

Berichtdoor jmp » 13 Jun 2018 19:46

ik moet je gelijk geven lampi,
soms vraag ik me dat ook af...in principe als je ergens uw centen in beleg veronderstel ik dat je weet waar dat bedrijf mee bezig is. en probeer je toch zoveel mogelijk info te verzamelen , ook naar toekomst toe.
als het enkel is om alleen maar geld te verdienen en niet verder kijken dat uw neus lang is dan speel je op de beurs.
een term die ik haat, ik BELEG op de beurs omdat ik geloof in een aantal factoren en in onze economie.
natuurlijk hoop ik ook op een rendement, die bedrijven waar ik in investeer zijn op termijn mijn rendement, ook omdat ze investeren in onderzoek en met believers werken.
als je juist enkel de procenten op beurs als quota in gedachten heb....dan kan je eens serieus op je bek vallen

;
Lampi liked last!

Mithra2017
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 14

Berichtdoor Mithra2017 » 13 Jun 2018 20:08

(Sorry, ik had een bericht gepost, maar wilde het achteraf verwijderen. Het is echter blijkbaar niet mogelijk om berichten te verwijderen.)

HowToLoseMoney
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 21

Berichtdoor HowToLoseMoney » 13 Jun 2018 21:01

Wat me momenteel tegenhoudt om Mithra te kopen is het feit dat Marc Coucke niet verder heeft opgebouwd bij de kapitaalverhoging, en trouwens ook wat stil bleef in die periode, toch niet echt van z'n gewoonte...

topkoop
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 36

Berichtdoor topkoop » 13 Jun 2018 21:13

J_2000 schreef:Ik ben deze namiddag in blokjes toch weer gans uitgestapt.
Dit voorjaar zwaar ingestapt en pracht-rit gemaakt. Alleen even aarzeling gehad toen Alychlo wat stukjes verkocht na de Donesta-resultaten.
Ben dan toch uitgestapt na de kapitaal-verhoging omdat ik het heel raar vond en nog steeds vind dat niemand van de groot-aandeelhouders volgde, alhoewel ze 10% korting kregen. Voor Marc Coucke zou het 10 miljoen betekend hebben. Een bedrag dat hij als miljardair er met gemak kon leggen. Blijkbaar heeft z'n Alychlo-team het hem toch afgeraden.
Ben dan toch weer gedeeltelijk ingestapt maar zat voorbije dagen weer te piekeren op de PhaseIIb-resultaten van Donesta.. Ik heb m'n twijfels of ze echt zo goed zijn..
Vorige week werden Phase2a resultaten van NT-814 gepubliceerd.. Mij lijken resultaten daar voorlopig beter dan Donesta..
http://www.kandytherapeutics.com/kandy- ... menopause/
Ook ESN364 van de vroegere buren Ogeda is onderweg in Phase2.. en die lijken me ook duidelijk beter..
https://www.ogeda.com/news/ogeda-announ ... ot-flashes
Mithra heeft wel voorsprong met z'n Donesta-ontwikkeling .. maar wat ben je ermee als je weet dat er een jaar later al betere producten op de markt komen..
Aan de kenners hier.. Geef graag jullie mening. Positief of negatief. Ik denk interessant voor de meeste forum-collega's hier..

in en uit op een paar dagen tijd ik vind u toch een vreemdd belegger

Fenomeen
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 22

Berichtdoor Fenomeen » 13 Jun 2018 21:17

topkoop schreef:
Dit voorjaar zwaar ingestapt en pracht-rit gemaakt. Alleen even aarzeling gehad toen Alychlo wat stukjes verkocht na de Donesta-resultaten.
Ben dan toch uitgestapt na de kapitaal-verhoging omdat ik het heel raar vond en nog steeds vind dat niemand van de groot-aandeelhouders volgde, alhoewel ze 10% korting kregen. Voor Marc Coucke zou het 10 miljoen betekend hebben. Een bedrag dat hij als miljardair er met gemak kon leggen. Blijkbaar heeft z'n Alychlo-team het hem toch afgeraden.
Ben dan toch weer gedeeltelijk ingestapt maar zat voorbije dagen weer te piekeren op de PhaseIIb-resultaten van Donesta.. Ik heb m'n twijfels of ze echt zo goed zijn..
Vorige week werden Phase2a resultaten van NT-814 gepubliceerd.. Mij lijken resultaten daar voorlopig beter dan Donesta..
Ook ESN364 van de vroegere buren Ogeda is onderweg in Phase2.. en die lijken me ook duidelijk beter..
Mithra heeft wel voorsprong met z'n Donesta-ontwikkeling .. maar wat ben je ermee als je weet dat er een jaar later al betere producten op de markt komen..
Aan de kenners hier.. Geef graag jullie mening. Positief of negatief. Ik denk interessant voor de meeste forum-collega's hier..

in en uit op een paar dagen tijd ik vind u toch een vreemdd belegger

En dan nog in blokjes. Echt geen top(ver)koop. ;)

Of ik mis iets. :(
In portefeuille : Accentis, Econocom, GBL, Materialise, Mithra, Orpea, Xior Student Housing & tracker Automation & Robotics

Hoebeet
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 497

Berichtdoor Hoebeet » 13 Jun 2018 22:22

J_2000 schreef:.. Geef graag jullie mening...

Het gaat richting bedtijd, dus ik zal het kort houden: monopolisten in miljardenmarkten zijn dun gezaaid.

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 630

Berichtdoor sharky » 13 Jun 2018 22:52

Vorige week werden Phase2a resultaten van NT-814 gepubliceerd.. Mij lijken resultaten daar voorlopig beter dan Donesta.. http://www.kandytherapeutics.com/kandy- ... menopause/ Ook ESN364 van de vroegere buren Ogeda is onderweg in Phase2.. en die lijken me ook duidelijk beter.. https://www.ogeda.com/news/ogeda-announ ... ot-flashes Mithra heeft wel voorsprong met z'n Donesta-ontwikkeling .. maar wat ben je ermee als je weet dat er een jaar later al betere producten op de markt komen.. Aan de kenners hier.. Geef graag jullie mening. Positief of negatief. Ik denk interessant voor de meeste forum-collega's hier.
Lees meer op: viewtopic.php?f=4&t=2249&start=2330

Wat denken de betere kenners over deze bewering i.v.m. de concurentie?Blijkbaar zitten die ook niet stil.Bestaat de kans dat men nog iets beter vind in de korte termijn ?
Aegon ,KBCA,Galapagos,Pharming,Mithra en nog wat cash momenteel

fetser
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 25

Berichtdoor fetser » 14 Jun 2018 07:39

Zijn nog vroege fase resultaten en kan best dat er nog betere dingen gevonden worden maar first tot market geeft altijd voordeel dan het vermarkten door een goede partner en zoals gezegd monopoly bestaat niet in zulke markten

Mithra2017
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 14

Berichtdoor Mithra2017 » 14 Jun 2018 07:40

Qua frequency reduction behalen Donesta en Kandy dezelfde resultaten. Ogeda doet het zo'n 10% beter dan Donesta en Kandy. Qua severity reduction is het -40% voor Donesta, -50% voor Kandy en -93% voor Ogeda. Wel wordt er alleen bij Donesta en niet bij Kandy en Ogeda gewag gemaakt over positieve gevolgen voor bone density en cardiovasculariteit. Veel zal er zeker van afhangen welk medicijn de laagste productiekosten zal hebben.
Phil007 liked last!

J_2000
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 99

Berichtdoor J_2000 » 14 Jun 2018 08:33

Als ik 3 studies vergelijk kom ik samengevat op onderstaande en heb het gevoel dat Donesta significant het zwakst scoort.
Voor correctie sta ik open want betreffende rapporten zijn ook niet altijd even doorzichtig..
Verder ga ik m'n postings hier afsluiten. Wilde gisteren gewoon aangeven dat ik uitgestapt ben en duiden wat voor mij de trigger was;

Donesta Phase2b Frequency -80% na 12 weken Severity -40% na 12 weken
Fezolinetant (ESN-364) Phase2a Frequency -93% na 12 weken Severity -70% na 12 weken
NT-814 Phase2a Frequency -84% na 2 weken! Severity -50% na 2 weken!