Aandeel Galapagos

Beleggen en aandelen kopen in België, beursberichten, informatie delen, beurskoersen analyseren + Mid, Small, Fixing
OllekeBolleke
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 140

Re: Galapagos

Berichtdoor OllekeBolleke » 13 Jun 2018 18:54

jack. schreef:vanherck steunt management galapagos dus een overname zit er niet meer in ? :?

Volgens mij gaat in geval GLPG van Herk juist wel voor de snelle winst. Hij zit er al LT in en gaat volgens mij binnenkort een belangrijke rol spelen in de overnamesom. Ik gok op 250€/300€.
Wimpie85 liked last!

Word gratis lid op Beursig.com

Discussieer met duizenden beleggers en profiteer
van minder advertenties en abonneer op onderwerpen.

Registreer nu binnen enkele tellen

powered by Surfing Waves

believer
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2438

Berichtdoor believer » 13 Jun 2018 19:17

OllekeBolleke schreef:
jack. schreef:vanherck steunt management galapagos dus een overname zit er niet meer in ? :?

Volgens mij gaat in geval GLPG van Herk juist wel voor de snelle winst. Hij zit er al LT in en gaat volgens mij binnenkort een belangrijke rol spelen in de overnamesom. Ik gok op 250€/300€.

Ik volg de mening van Ollebolleke,maar als ze pas “toeslaan” na reuma resultaten zullen ze meer dan 300€ mogen geven.

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 463

Berichtdoor Wimpie85 » 13 Jun 2018 19:19

OllekeBolleke schreef:

Ja idd, als Van Herk z'n belang uitbouwt tot boven de 10% is dit vooral om druk te kunnen zetten bij een overnamebod, zie ook Ablynx.

Denk niet dat het voor de mooie ogen van Onno is. :lol:

believer
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor believer » 13 Jun 2018 19:26

Je mag er zeker van zijn dat het management en Van Herck een bepaalde bedrag Bvb onder de 300€ houden we een overname tegen.

Nu zit 23% van alle Galapagos aandelen vast bij de grote jongens dat komt neer op een kleine 12miljoen aandelen.
De “vrije aandelen” zijn schaars het worden,heel positief voor de koers! Hopelijk volgens nog enkele grote jongens die hun positie verder opbouwen en mooi vasthouden!

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 463

Berichtdoor Wimpie85 » 13 Jun 2018 19:28

believer schreef:Je mag er zeker van zijn dat het management en Van Herck een bepaalde bedrag Bvb onder de 300€ houden we een overname tegen.

Nu zit 23% van alle Galapagos aandelen vast bij de grote jongens dat komt neer op een kleine 12miljoen aandelen.
De “vrije aandelen” zijn schaars het worden,heel positief voor de koers! Hopelijk volgens nog enkele grote jongens die hun positie verder opbouwen en mooi vasthouden!

Eerst maar ff de resultaten fase 3 van Filgotinib afwachten & dan zien we wel wat die koers betreft...

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 128

Berichtdoor Phil007 » 13 Jun 2018 19:38

ik lees toch iets anders

'Rekening met ons houden'In hoeverre Van Herk wil fungeren als beschermheer, is niet bij voorbaat duidelijk. Wel is de ondernemer zich bewust van zijn machtspositie, zo blijkt uit een reactie van Dharminder Chahal, de belangrijkste adviseur van Van Herk inzake biotech. [color=#FF4040]'Een overnemende partij zal inderdaad rekening met ons moeten houden',[/color] aldus Chahal dinsdag in reactie op enkele vragen. Van de Stolpe wilde dinsdag niet reageren.

believer
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor believer » 13 Jun 2018 19:51

Phil007 schreef:

ik lees toch iets anders

'Rekening met ons houden'In hoeverre Van Herk wil fungeren als beschermheer, is niet bij voorbaat duidelijk. Wel is de ondernemer zich bewust van zijn machtspositie, zo blijkt uit een reactie van Dharminder Chahal, de belangrijkste adviseur van Van Herk inzake biotech. [color=#FF4040]'Een overnemende partij zal inderdaad rekening met ons moeten houden',[/color] aldus Chahal dinsdag in reactie op enkele vragen. Van de Stolpe wilde dinsdag niet reageren.

Hij steunt Galapagos omdat ook hij ook weet dat ze meer dan een appel en een ei waard zijn. Ik ben zeer tevreden dat Van Herck meer dan 10% bezit . Gilead mag het vergeten om een bod te doen onder de 200€ :D !

jack.
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1127

Berichtdoor jack. » 13 Jun 2018 21:26

Revenge 2 liked last!

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 3314

Berichtdoor piddybull » 13 Jun 2018 23:07

Dank @Nielsje2

Goldman Sachs Global Healthcare Conference - Gilead Sciences
https://cc.talkpoint.com/gold006/061218a_as/

John McHutchison (CSO) vanaf 32:08, even puntsgewijs samengevat. Is maar een paar minuten, dus het luisteren zeker waard!

Q: could this be your cornerstone drug in autoimmune diseases?

A:
- we think it could be the cornerstone, the backbone
- acr20 not good enough (80% of your joints are not better), surely we can do better than that, that is our long-term goal [NB: met filgotinib of combo].
- most jak1-selective drug that has been shown independently by multiple academics
- we're excited about the programs in RA which accelerated quickly
but we're really excited about IBD, we could be the first JAK approved in CD and second in UC
- we want to get all our fase 3 data sets, we want to see if the safety profile continues to be differentiated with those large data sets
- we'll see where we go in terms of the filings etc.
- excited about the program
- the day we started the collaboration to now, the drug continues to appear to be more differentiated as we go on
- first data set second half of this year, other trials to follow

Vertaald Google translate :

Vraag: kan dit uw belangrijkste medicijn zijn bij auto-immuunziekten?

EEN:
- we denken dat het de hoeksteen, de ruggengraat zou kunnen zijn
- acr20 niet goed genoeg (80% van je gewrichten is niet beter), we kunnen het zeker beter doen dan dat, dat is ons langetermijndoel [NB: met filgotinib van combo].
- het meeste jak1-selectieve medicijn dat onafhankelijk is aangetoond door meerdere academici
- we zijn enthousiast over de programma's in RA die snel zijn versneld
maar we zijn erg enthousiast over IBD, we zouden de eerste JAK kunnen zijn die is goedgekeurd op CD en tweede in UC
- we willen al onze fase 3 datasets krijgen, we willen zien of het veiligheidsprofiel gedifferentieerd blijft met die grote datasets
- we zullen zien waar we naar toe gaan in termen van archieven etc.
- enthousiast over het programma
- de dag dat we met de samenwerking begonnen, lijkt het medicijn nog meer gedifferentieerd te zijn als we verder gaan
- eerste gegevensreeks tweede helft van dit jaar, andere te volgen proeven
Revenge 2 liked last!
THINK BIG !! GALAPAGOS - TOLEDO - BEST IN CLASS : FILGOTINIB - Probably the best biotech in the world

believer
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor believer » 14 Jun 2018 14:58

piddybull liked last!