Mithra

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
raco
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Re: Mithra

Berichtdoor raco » 13 Jun 2018 13:06

En ik hoop dat je de trein niet meer kunt nemen .

Lampi
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 88

Berichtdoor Lampi » 13 Jun 2018 13:14

ancaoli schreef:Volledig verkocht aan opening (32,95). Ik heb geen karakter, k’had ze liever bijgehouden maar t’gaat zo snel... Zoals gezegd hoop ik later terug de trein richting overname te kunnen nemen. Intussen genieten van Thrombo.Good luck!

ai, best niet meer omkijken dan...ik snap je beslissing, maar dat had ik npou net niet deze week gedaan...imo. success.

Phil007
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 59

Berichtdoor Phil007 » 13 Jun 2018 13:50

tja, het kriebelt uiteraard om winsten te nemen, niettemin moet het belangrijkste nog komen; ik hou ze vast.
Diedelie liked last!

Hoebeet
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 299

Berichtdoor Hoebeet » 13 Jun 2018 14:08

Het "probleem" is, dat ze in rijen van drie staan opgesteld om jouw stukkies op te vangen.

Ik ben er zelf ook niet vies van om af en toe een beperkt deel te lozen, in de hoop ze lager terug te kunnen
nemen. En ik vind ook dat het wel errug snel gaat, allemaal: maar voor die paar duppies ga ik die gok nu
niet meer wagen.

Bovendien is het wat kort dag richting 3Q: de analyse van de E.-data is al 6 weken onderweg. De D.-deal
zóu "elk moment" kunnen komen, er kan zich nog een grote aandeelhouder t.g.v. de emissie melden en
de vakpers, welke ongetwijfeld in Vancouver aanwezig was, zou wel eens een aardig stukkie over D. kunnen
schrijven.

Wat mij betreft; teveel mogelijk positieve triggers dus. En koersdoelen, tja, die zijn er om bijgesteld te worden. ;)
Diedelie liked last!

TWIO
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23

Berichtdoor TWIO » 13 Jun 2018 14:37

Inderdaad en ik herinner mij ook nog een bijdrage van iemand van ons forum omtrent de “correlatie” tussen de resultaten van bepaalde testen en de koers die vanaf +\- 90 dagen daarvoor al begint te stijgen :D

Gekko
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 30

Berichtdoor Gekko » 13 Jun 2018 16:39

Sanofi heeft zopas 2 milliard $ (geen €) opgehaald via obligaties. Kunnen ze Mithra mee kopen ... :D
GOD WILLS IT liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 569

Berichtdoor Putbruy » 13 Jun 2018 17:52

Gekko schreef:Sanofi heeft zopas 2 milliard $ (geen €) opgehaald via obligaties. Kunnen ze Mithra mee kopen ... :D

is nog om Ablynx uit te kopen :)
ik ben hier een late instapper en dus pas break even op dit moment, hoop binnen korte termijn op nieuws anders ga ik weer richting rood
in port : vanalles..

J_2000
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 70

Berichtdoor J_2000 » 13 Jun 2018 18:49

Ik ben deze namiddag in blokjes toch weer gans uitgestapt.
Dit voorjaar zwaar ingestapt en pracht-rit gemaakt. Alleen even aarzeling gehad toen Alychlo wat stukjes verkocht na de Donesta-resultaten.
Ben dan toch uitgestapt na de kapitaal-verhoging omdat ik het heel raar vond en nog steeds vind dat niemand van de groot-aandeelhouders volgde, alhoewel ze 10% korting kregen. Voor Marc Coucke zou het 10 miljoen betekend hebben. Een bedrag dat hij als miljardair er met gemak kon leggen. Blijkbaar heeft z'n Alychlo-team het hem toch afgeraden.
Ben dan toch weer gedeeltelijk ingestapt maar zat voorbije dagen weer te piekeren op de PhaseIIb-resultaten van Donesta.. Ik heb m'n twijfels of ze echt zo goed zijn..
Vorige week werden Phase2a resultaten van NT-814 gepubliceerd.. Mij lijken resultaten daar voorlopig beter dan Donesta..
http://www.kandytherapeutics.com/kandy- ... menopause/
Ook ESN364 van de vroegere buren Ogeda is onderweg in Phase2.. en die lijken me ook duidelijk beter..
https://www.ogeda.com/news/ogeda-announ ... ot-flashes
Mithra heeft wel voorsprong met z'n Donesta-ontwikkeling .. maar wat ben je ermee als je weet dat er een jaar later al betere producten op de markt komen..
Aan de kenners hier.. Geef graag jullie mening. Positief of negatief. Ik denk interessant voor de meeste forum-collega's hier..

Yveske1
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 2

Berichtdoor Yveske1 » 13 Jun 2018 18:55

alwaysright schreef:Zwaar overgewaardeerd?.....misschien,maar zet u ditzelfde bericht ook op het Argen-X forum?

Zoniet leg dan eens uit wat het verschil volgens u is.

Misschien? Zeker! Wat Argen-X betreft, is er geen verschil, idem dito, weliswaar ook een goudhaantje maar overgewaardeerd.
Je kan alleen maar hopen dat die handel overgenomen is tegen een volgende correctie of beurscrash!

Lampi
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 88

Berichtdoor Lampi » 13 Jun 2018 19:18

Sedert er veel nieuwe mensen op het Mithra forum bijgekomen zijn begint het hier meer en meer op stocktwits te lijken...bashers and pumpers! Ik denk zelfs dat sommigen hier zelfs geen mithra in port hebben maar uit frustratie de boel wat willen verzieken! Als je eruit wilt, doe het op eigen research en niet wat men post, recto verso...wie zichzelf goed informeert, is dit geen moeilijk of twijfelachtig aandeel -of het nu is om in- of uit te stappen! Maar met de shorters, turbo en sprint post die ik hier gelezen heb de laatste twee weken stel ik me wel de vraag of iedereen wel weet waar ze mee bezig zijn..daar er toch vaak ongerelateerde zaken gepost worden hier moest dit toch even gezegd worden. Mvg
MGiles liked last!