Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 749

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 23 Feb 2018 10:25

1966 schreef:Allemaal pogingen tot manipulatie, zolang wij er maar niet intrappen.
De huidige koers die hoger is dan het gemiddelde koersdoel en duidt op een sterk geloof in de toekomst van het bedrijf.
Het is gewoon wachten op nieuws en dat is soms vervelend.

We zijn al gigantisch gestegen 1966 . Eerst op mooi nieuws in december en ook nog op overname perikelen mbt Ablynx .
Onderschat het niet . De koers is in 3 maanden meer dan 200% gestegen en in 1 jaar 344% . We zijn dus al zeer verwend .

Er zal daarom nu zeer snel goed nieuws moeten komen , aangezien de rek er aan het uitgaan is . Het volume daalt en dan krijg je kans op meer winstnemers .

We hebben ( nog ) geluk dat de beurzen zo sterk zijn blijven liggen . Om deze stijgingen te blijven volhouden zouden er regelmatig nieuwe persberichten moeten komen . Op LT ziet het er goed uit , maar op KT kan alles zeer snel veranderen .

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 23 Feb 2018 10:38

Je hebt gelijk Bio, er moet snel nieuws komen om het op KT zo te houden, het is alweer meer dan 2 maanden geleden ...
Ik verwacht het nochtans elk moment en die spektakelstijgingen zeggen mij niet zoveel, het bedrijf is waard wat er in de pipeline zit en dat is veel en kan nog veeeel meer worden. De huidige koers is verantwoord maar er moet idd bevestiging komen met goed nieuws om het zo te houden. Geduld kan zeer lucratief zijn ....

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 23 Feb 2018 15:54

algemeen .
Alle andere biotech en overige sector aandelen heb ik inmiddels verkocht . Hou een aantal Argen-X over voor de gok .
Ik vertrouw de beurs voor geen meter op dit moment . Denk dat op dit moment grotendeels cash = king geen gekke gedachte is . Er zit al zoveel lucht in de aandelenmarkt . Er is niet veel voor nodig om het te laten ploffen .
De kans op stijgingen zijn op dit moment volgens mij ook kleiner dan de kans op dalingen . Nu gewoon afwachten . Vroeg of laat komen ze .

micado
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 99

Berichtdoor micado » 24 Feb 2018 01:23

Bioscience schreef:algemeen .
Alle andere biotech en overige sector aandelen heb ik inmiddels verkocht . Hou een aantal Argen-X over voor de gok .
Ik vertrouw de beurs voor geen meter op dit moment . Denk dat op dit moment grotendeels cash = king geen gekke gedachte is . Er zit al zoveel lucht in de aandelenmarkt . Er is niet veel voor nodig om het te laten ploffen .
De kans op stijgingen zijn op dit moment volgens mij ook kleiner dan de kans op dalingen . Nu gewoon afwachten . Vroeg of laat komen ze .

Bij Argenix zitten we goed en ik denk dat we even op dit niveau blijven hangen tot er nieuws komt om de koers te ondersteunen. Betreft het dipje in feb, je moet eens veel aandelen en hun twee jaarlijkse grafieken bekijken, meestal zit er een dipje in rond feb. om nadien verder te stijgen vanaf maart, dus nog even geduld en we zijn weer vertrokken tot juni. Nadien zit er weer een dipje aan te komen. Dus veel zorgen maak ik me echt niet. :)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 24 Feb 2018 16:30

Micado

Voor Argen-X op zich ben ik niet bang op LT .

Wat mij wel beangstigd .

Kijk en huiver . https://finance.google.com/finance?q=IN ... swHdnqL4DQ

Even op all zetten in de grafiek .

De grootste bubble aller tijden . Met de grootste schulden van landen en particulieren aller tijden .Met de laagste rente aller tijden .

Vandaar ook .Zeer goed oppassen . Er komen in de markt zeer goede instapkansen als de bubble knapt . En dat gaat een keer gebeuren . De goede aandelen gaan gegarandeerd mee omlaag , maar zullen het hardste opveren na herstel . Wanneer ? . Geen idee ., maar ik heb de tijd .

waitingformoney
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 6

Berichtdoor waitingformoney » 24 Feb 2018 20:07

Wat denken jullie over de nieuwe protein technologie zoals anticalin (pieris pharmaceuticals) and DARPin (molecular partners)? Ze maken me denken aan ablynx: mimetic antibodies, kleiner, meer stabiel, mogelijkheid om bi/multis-specifics te maken of met een standaard mAB samensmelten...

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 24 Feb 2018 21:36

Bioscience schreef:Micado

Wat mij wel beangstigd .

De grootste bubble aller tijden . Met de grootste schulden van landen en particulieren aller tijden .Met de laagste rente aller tijden .

Vandaar ook .Zeer goed oppassen . Er komen in de markt zeer goede instapkansen als de bubble knapt . En dat gaat een keer gebeuren . De goede aandelen gaan gegarandeerd mee omlaag , maar zullen het hardste opveren na herstel . Wanneer ? . Geen idee ., maar ik heb de tijd .

Je hebt gelijk Bio, bedankt voor de extra input ...

Warrant
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 46

Berichtdoor Warrant » 24 Feb 2018 22:59

Bioscience schreef:Micado

Wat mij wel beangstigd .

Sommigen blijven maar over bubbels spreken omdat ze de crash van 2008 - iets wat mss iedere 40 jaar voorkomt- precies nog niet helemaal hebben verwerkt. Ik zie op dir moment een vrije dure aandelenmarkt, zeker in de US, maar van een echte bubbel is er geen sprake imo.

Jouw link naar nasdaq zegt niks, graag logaritmische schaal gebruiken.
Know what you own, and know why you own it.

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor Bioscience » 25 Feb 2018 16:00

prima warrant . Volg wat je wil . Niemand hoeft mijn visie op te volgen .
Ik wil alleen maar melden dat we extra op onze hoede moeten zijn in de algemene aandelen markt .
Er valt uiteraard altijd zaken te doen . In goede en slechte tijden .

Ik zie echter inmiddels een levens grote bubble die nog groter is dan de internet bubble van 2000 .
In het jaar 2000 was het schuldniveau nog peants tov nu . Alles wordt gedragen door gratis geld/ dmv lage / gratis rente .
Het gekke is dat veel mensen net doen alsof het zo goed gaat . De waarheid is anders . Zie NL . De hypotheekschuld is nog nooit zo hoog geweest . Ook de overheidsschulden van bijna alle landen ter wereld is nog nooit zo hoog geweest . Wat gebeurd er als er wederom een kink in de kabel komt . Dan wordt de val nog groter .

Degene die een crash hebben meegemaakt , zullen meer op hun hoede zijn dan de personen die zijn gaan beleggen en alleen maar stijgingen zien .

I
kronos liked last!

Gillepils
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 143

Berichtdoor Gillepils » 25 Feb 2018 21:15

Bioscience schreef:prima warrant . Volg wat je wil . Niemand hoeft mijn visie op te volgen .
Ik wil alleen maar melden dat we extra op onze hoede moeten zijn in de algemene aandelen markt .
Er valt uiteraard altijd zaken te doen . In goede en slechte tijden .

Ik zie echter inmiddels een levens grote bubble die nog groter is dan de internet bubble van 2000 .
In het jaar 2000 was het schuldniveau nog peants tov nu . Alles wordt gedragen door gratis geld/ dmv lage / gratis rente .
Het gekke is dat veel mensen net doen alsof het zo goed gaat . De waarheid is anders . Zie NL . De hypotheekschuld is nog nooit zo hoog geweest . Ook de overheidsschulden van bijna alle landen ter wereld is nog nooit zo hoog geweest . Wat gebeurd er als er wederom een kink in de kabel komt . Dan wordt de val nog groter .

Degene die een crash hebben meegemaakt , zullen meer op hun hoede zijn dan de personen die zijn gaan beleggen en alleen maar stijgingen zien .

I

Beetje off topic, maar in dat geval gaan de centrale banken nog meer geld bijprinten, aan een negatieve rente geld uitlenen en airdrops doen, wat de bubbel nog groter maakt. De rush is gebaseerd op het ongebreideld bijprinten van nieuw geld waarmee goedkope leningen worden afgesloten, waarmee bedrijven investeringen doen die ze zonder goedkoop geld niet wouden doen;

Ik volg je dat er een serieuze bubbel is, kijk eens ook naar de evolutie van de schuldenberg van de USA:

[img]https://steemitimages.com/DQmXPttGtYZ5fmBCx2YLsUyzPaPyDpiAf9VdZe1RK76k5jr/26168884_657362044653398_6741212898543594645_n.png[/img]

De vraag is alleen: hoeveel verder kan die nog groeien voor hij ploft? De markten kunnen veel langer irrationeel blijven dan wij liquide kunnen blijven.