Argen-X

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Plaats reactie
Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 725

Re: Argen-X

Berichtdoor Bioscience » 13 Feb 2018 16:29

Nou mensen . Dat was hem dan . Toch maar zojuist grotendeels winst genomen .( vanaf 10 er in / ca 2,5 jaar) ) Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt . Een mens moet soms tevreden zijn .
Ik hoop dat het nog flink door stijgt voor jullie . Ik ben zeer tevreden met mijn winst op Ablynx en Argen-X .

Nu een beetje rustiger aan doen . Toch slecht voor de rikketik zoveel spanning . Proost !
Wimpie85 liked last!

ancaoli
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 53

Berichtdoor ancaoli » 13 Feb 2018 16:38

Gefeliciteerd Bioscience! Mooie timing. Ik ben zelf een beetje te vroeg uitgestapt deze voormiddag. t'kan verder stijgen maar af en toe winst nemen is nooit slecht. 2018 is reeds mooi geweest maar wordt nog volatiel dus kansen genoeg om koopjes te vinden. Argenx staat wel heel hoog op mijn watchlist. Glog wil ik nog vóór de resultaten bijkopen en graag ook nog instap in Fugro + Roularta bijkopen. Met de Coucke toestanden blijf ik momenteel af van de aandelen waarin hij participeert...
Bioscience liked last!
Portefeuille:Galapagos, Pharm, Exmar, WRN, Accentis, Iep, Global G, SocGen, Roularta, Celyad, Biocartis, Velcan, Zenitel, Geron, Argenx, Enwave, Agfa, Accsys

Jeroen_The_Man
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Berichtdoor Jeroen_The_Man » 13 Feb 2018 16:40

Prima, maken wij de rit naar de 100+ wel af ;)

Volgens mij spreken we hier nog steeds van een earl stage biotech bedrijf. Zoals vele andere bedrijven moet hier het echte nieuws nog komen, en de producten niet te vergeten. Kwestie van de lange adem denk ik. En zoals het bio eigen is gaan we nog vele dalen en hoogtepunten moeten nemen. Maar ik geloof wel in de echte toegevoegde waarde van dit mooie bedrijf.

maartenverhoeve
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 157

Berichtdoor maartenverhoeve » 13 Feb 2018 20:33

Ik blijf ook rustig in het aandeel zitten. Niet vergeten dat er maar 30 miljoen aandelen in omloop zijn, dat maakt bij een koers van 65 euro een marktkapitalisatie van bijna 2 miljard. Ablynx is pas overgenomen voor 3.9 miljard euro maar die hadden natuurlijk wel bijna een product Capla in fase III. Argenx staat zo ver nog niet maar wanneer dat eenmaal komt (wie twijfelt eraan , meerdere mogelijkheden), zijn er ook hier kapers op de kust en kan de koers dus nog een pak hoger.
Voor galapagos geld dezelfde redenering maar die zitten al wel in Fase III met één product. Zij noteren aan een marktkapitalisatie van 4.5 miljard wat dus wel een deel duurder is op dit moment!
Bij zowel Argenx als galapagos heb je meerdere producten in de pijplijn, daarom voel ik me redelijk op mijn gemak! Het zijn geen eendagsvliegen zoals Thrombo en wie herinnert zich uit ver vervlogen tijden het Amerikaanse Hemispherx nog dat bij vele Belgische beleggers in portefeuille zat of zit.......
Na gecasht te hebben met Tig en Ablynx hoop ik nu echt dat er een van deze twee (argenx en galapagos) de rit op eigen kracht mag uitrijden (lees: zonder overname) In andere biotechers zoals Bone, Asit, mdxH, .... ben ik niet geïnteresseerd, ik heb enkel boven genoemde biotechers nog in portefeuille!

Maarten
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, Spire Pharma, nyrstar, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

1966
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 17

Berichtdoor 1966 » 13 Feb 2018 22:01

Ik verkoop ook niets tot we nog eens iets gehoord hebben. Een hoge koers vind ik geen reden om te verkopen, slecht nieuws daar en tegen is iets anders maar dat heb ik nog nooit gehoord bij ARGX. Ik wacht gewoon tot ze zijn overgenomen of ze zelf doorstoten naar een mega bedrijf. Ik ben wel allert voor een beurscrash

believer
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 1018

Berichtdoor believer » 13 Feb 2018 22:05

[quote="maartenverhoeve"]Ik blijf ook rustig in het aandeel zitten. Niet vergeten dat er maar 30 miljoen aandelen in omloop zijn, dat maakt bij een koers van 65 euro een marktkapitalisatie van bijna 2 miljard. Ablynx is pas overgenomen voor 3.9 miljard euro maar die hadden natuurlijk wel bijna een product Capla in fase III. Argenx staat zo ver nog niet maar wanneer dat eenmaal komt (wie twijfelt eraan , meerdere mogelijkheden), zijn er ook hier kapers op de kust en kan de koers dus nog een pak hoger.
Voor galapagos geld dezelfde redenering maar die zitten al wel in Fase III met één product. Zij noteren aan een marktkapitalisatie van 4.5 miljard wat dus wel een deel duurder is op dit moment!
Bij zowel Argenx als galapagos heb je meerdere producten in de pijplijn, daarom voel ik me redelijk op mijn gemak! Het zijn geen eendagsvliegen zoals Thrombo en wie herinnert zich uit ver vervlogen tijden het Amerikaanse Hemispherx nog dat bij vele Belgische beleggers in portefeuille zat of zit.......
Na gecasht te hebben met Tig en Ablynx hoop ik nu echt dat er een van deze twee (argenx en galapagos) de rit op eigen kracht mag uitrijden (lees: zonder overname) In andere biotechers zoals Bone, Asit, mdxH, .... ben ik niet geïnteresseerd, ik heb enkel boven genoemde biotechers nog in portefeuille!

Met alles respect voor Argenx maar Thrombogenics zou binnenkort eens enorm kunnen exploderen...
Dit jaar 20nieuwsfeiten op de agenda voor thrombogenics

Ben geen aandeelhouder van Argenx maar zie ze binnenkort 100€ staan

maartenverhoeve
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 157

Berichtdoor maartenverhoeve » 14 Feb 2018 08:24

Dat kan hoor, Believer, dat Thrombo dit jaar met veel nieuws gaat uitpakken, ik doelde maar op hun oogmedicijn Jetra dat eigenlijk hun vlaggenschip was. Na de goedkeuring een koers van 40 euro maar na totaal mislukte verkopen, gezakt naar 3-5 euro.
Dat is dan ook de reden waarom ik in biotech alleen nog in de winnaars beleg. Bedrijven met meerdere pijlen op de boog en die al deftige onderzoekcijfers konden voorleggen! En dan kom ik op dit moment bij Argenx en Galapagos uit!
In port; socfinasia,GIMV, banco santander, Enwave, Ageas, Western Cop, Quest for growth, Intervest Offices, euronav, Proximus, ArGEN-x, Spire Pharma, nyrstar, galapagos, postNL, Bpost, Retail estate

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 14 Feb 2018 08:40

Zo denk ik er ook overArgenx en Galapagos wordt het aandeel van 2018. Vroeger nog Thrombo in port gehad en nu zijn ze zo ondergewaardeerd dat ik ze terug gekocht heb.
Binnenkort resultaten indien deze goed zijn zie ik ze weer snel 10/15€ staan.(ook heel weinig aandelen zoals Argenx)

Bioscience
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 725

Berichtdoor Bioscience » 14 Feb 2018 08:48

Bioscience schreef:Nou mensen . Dat was hem dan . Toch maar zojuist grotendeels winst genomen .( vanaf 10 er in / ca 2,5 jaar) ) Zo extreem heb ik het nog nooit meegemaakt . Een mens moet soms tevreden zijn .
Ik hoop dat het nog flink door stijgt voor jullie . Ik ben zeer tevreden met mijn winst op Ablynx en Argen-X .

Nu een beetje rustiger aan doen . Toch slecht voor de rikketik zoveel spanning . Proost !

Met alle respect voor iedereen . Wat ik nu zie in de aandelen handel : ( en dan bedoel ik dus niet voor ARgen-X alleen , maar de hele markt ) https://www.youtube.com/watch?v=Um7pMggPnug

Vroeger was je tevreden met 10 % op jaarbasis met aandelen beleggingen . Nu is 10 % op dagbasis de norm. Are we crazy ?

Iemand formuleerde het al eerder .
Het is nu fear or greed .( angst of hebzucht ) Er zit nog maar weinig tussen in . Dat is dus gevaarlijk . Alles onder invloed van zeer lage / lees gratis rente is alles opgeblazen .

Vroeger leerde men eerst sparen en dan pas uitgeven . De generatie van nu wil het alles bezitten voor ze geld hebben (= dus hebzucht )

Terug naar ARgen-X

Ik was hier al op het forum actief ( aandelenbezitter ) bij 10 euro . Niemand (bijna niemand )die reageerde / kijk maar terug . Meerdere mooie persberichten 1-2 jaar geleden : de koers daalde/ steeg amper .
Nu al 2 maanden totaal geen persbericht en de koers stijgt 27% En 1 jaar daarvoor 320%

Ik weet nog goed toen de koers de 20 / 30 / 40 bereikte . De waardering was toen al volgens velen zwaar overgewaardeerd .
Ik melde toen dat dat wel mee viel aangezien er veel potentie in zit . Toen de koers echter de 50 en de 60 passeerde begon ik te denken dat het wel veels te hard ging en inderdaad tekenen van overwaardering laat zien . Toen we gisteren de 70 aantikten dacht ik bij mezelf , dit is te gek om zoveel te stijgen in zo'n korte tijd zonder extra nieuwsberichten , maar puur op speculatie . Vergeet niet dat de pipeline wel sterk uitbreid , maar dat het nog lang gaat duren voor er een medicijn op de markt gaat komen . Er moet zelfs nog aan de eerste fase 3 gestart gaan worden . De potentie is er , maar alles wordt nu wel heel erg opgeblazen in een korte tijd .Dat brengt grote correctie risico's met zich mee . Dat is de reden dat ik mijn zeer grote winst grotendeels heb veilig gesteld .

Iedereen moet zelf weten wat hij.zij doet , maar hou er rekening mee dat niet alles altijd omhoog zal/kan blijven gaan . ;)

Succes iedereen . Ik laat me vanaf nu wat minder zien en ga genieten van mijn mooie winsten .
Blackbelt liked last!

believer
Forum veteraan
Forum veteraan

Berichtdoor believer » 14 Feb 2018 09:25

Beste Bioscience,

Ik begrijp dat je uitgestapt bent maar ik denk persoonlijk
dat het nog allemaal moet komen voor Argenx.
Enkele grote mannen die instappen en er blijven al weinig vrije aandelen over.
Ook het nieuws moet nog komen en Argenx is ook een goedkope overnameprooi.
Verder kijkt me naar de waarde van de gevorderde fases
en cashpositie dus moet het toch zijn dat ze die waarde hebben. Enkele heel goede dingen in de pipeline(meerdere).

En nu investeren in Thrombo Bioscience ;) ?