Option

Beleggen in aandelen beurs Brussel, BEL 20, lokale fondsen, etc.
Gesloten
wolkpoort
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 260

Re: Option

Berichtdoor wolkpoort » 13 Feb 2018 22:54

beste, u vertelt om het even wat. Dat mag toch gezegd worden.

De iot markt is voor de concurrentie even moeilijk als voor Option.
Zij halen 100 keer meer omzet dan Option.
Ergens gaat er dus iets verkeerd.
Simpel zat.

By the way, kruger hoort niet in je rijtje thuis.
Hoewel ik op dit ogenblik van mening met hem verschil, blijft hij voor mij de meest waardevolle poster die wel eens met iets nieuws komt. Objectiviteit noemen ze dat.

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 173

Berichtdoor VWarena » 13 Feb 2018 23:00

wolkpoort schreef:kruger, je weet heel goed wat ik bedoel. Het is een theoretische benadering om iets aan zijn verstand te brengen.
Of vind je het normaal dat hij op enkele uren tijd vertelt dat duizenden kleine garnalen die aandelen kopen (vanavond) en ook nog eens een persoon met insider informatie die zijn veto stelt (vanmorgen)?

Trouwens, ik was voor een keer niet akkoord met je veroordeling van de Tijd ivm de berichtgeving vandaag.

Toch wel nieuws als de bezieler, oprichter en grootste aandeelhouder van Option 20% van zijn aandelen verkoopt en 5% van het geheel. En het was redelijk sec gebracht, vond ik.
Toen ik het gisteren zag, vond ik het zeer spijtig. We zullen nu zien wat er de komende weken gebeurt, maar ik vind het sowieso heel erg voor JC dat hij het niet tot een goed einde heeft kunnen brengen en nu voor een paar centjes zijn aandelen moet verkopen.

Wat betreft die kleine garnalen ... tss de letters lezen kerel, was om U op voorhand niet in de gordijnen te jagen want als je over een grote speler spreekt ... Whoehaaaa... Nu heb ik echt de slappe lach ...toch mooi om zo afscheid te nemen van mekaar :lol: een column in de Fabeltjeskrant gaat U ook nog interpreteren als een begrijpend lezen en kritiek op uiten. Gegarandeerd. Tss de lettertjes lezen, sarcasme, zwarte humor ontcijferen is ook een hele opgave natuurlijk met die zwarte bril die U steeds draagt.

Ergens ging er iets verkeerd, nu zijn ze de juiste weg ingeslagen met een "ervaren kanjer" aan 't roer van 't schip en zijn onderdanen ... Wait and see :ugeek: Twijfel heel sterk ofdat je Gede bent van Tigenix-topic die dezelfde stijl hanteerde... identiek dezelfde , niet kopen want krijgen geen goedkeuring ...never nooit jamais een overname door Takeda en wat gebeurde begin van't jaar? Overname door Takeda en vette winst van 70% tegen al zijn gebral en bezorgdheden in :lol: Toen was het krijsen idd een toontje lager, soit... vrijemeningsuiting.
Met Option gaan we uiteraard voor veel meer dan die 70 % als het tenminste mag van U.

Bij deze ga ik me nu aan mn afspraak houden en de knop indrukken want belieg mezelf niet graag. Wens je toch veel succes en denk eraan ...U kan nog steeds het gemiddelde drastisch verlagen mocht je een oud pakket Optionaandelen in bezit hebben. Gegroet. Ciao :!:
Laatst gewijzigd door VWarena op 13 Feb 2018 23:25, 4 keer totaal gewijzigd.

wolkpoort
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 260

Berichtdoor wolkpoort » 13 Feb 2018 23:02

nu zegt u het zelf. U ziet het hier echt als de fabeltjeskrant en vertelt ons vele fabeltjes.
Natuurlijk reageer ik daar op want het is hier een beleggersforum en geen fabeltjeskrant.

Tigenix is Option niet.
Of verkochten de topmensen van Tigenix ook zoveel aandelen op dat moment?
Heb nog steeds mijn 5000 aandelen die ik in 2012 van de 130000 heb overgehouden. Dit om naar de av's te kunnen.
En zonder verlies verkocht, dus ook geen frustraties.
Ik ga mezelf nu niet voorliegen en doen alsof ik het beter weet dan JC. Ik koop dus geen aandelen Option op dit ogenblik.
Als het tenminste mag van u.

Hopelijk vind je de weg naar de knop, want de klepel is blijkbaar een beetje moeilijk.

VWarena
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 173

Berichtdoor VWarena » 13 Feb 2018 23:47

Tijdelijke site @ 2Invision (onderdeel van Crescent) :idea:

http://www.2invision.eu/

GOEDENAVOND
U ziet vandaag onze tijdelijke site…tijdelijk ja, want wij werken momenteel heel hard achter de schermen aan 2invision new style! :ugeek: Laat u de komende weken verrassen hoe we dat voor ons zien. :ugeek: Voor nu geven we al een klein beetje prijs, u en uw medewerkers moeten immers onverminderd goed geholpen worden en dat doen wij graag. Heeft u ondersteuning nodig, klik dan op servicedesk.

Ook breiden wij ons team verder uit om ervoor te zorgen dat onze klanten een optimale support kunnen verwachten, iedere dag weer. Dus... wil jij werken bij het leukste ICT bedrijf van Zuid-Limburg, staat de klant bij jou centraal en kijk jij geregeld in de spiegel van je auto? Dan is dit je kans; kijk snel verder naar onze twee nieuwe vacatures!

handset
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 492

Berichtdoor handset » 14 Feb 2018 05:32

Al weken probeert Wolkpoort als een gek de koers terug naar beneden te praten.
Hij slaagt er niet in.
Dat de drie Groten massaal aandelen verkopen vindt hij normaal, maar als een kleine garnaal zegt dat hij daardoor zijn aandelen grotendeels afstootte gaat hij bijna door het lint.
Wel heeft hij medelijden met JC, ocharme....
Hij zal geen honger lijden...

Ik betwijfel of een trader zich durft te riskeren aan het Option aandeel om het aandeel op dit niveau te houden.
Wie veel, zeer veel aandelen wil verkopen heeft er volgens mij een veel groter belang dat dit niveau voorlopig blijft.
We zien wel wat het wordt.

frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 616

Berichtdoor frikandel75 » 14 Feb 2018 06:49

Is Lotus een slecht geïnformeerde basher dan ?!
Dit noemen ze dan ‘blind bashen’ imho :geek:

dochter123
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 658

Berichtdoor dochter123 » 14 Feb 2018 07:28

frikandel75 schreef:Is Lotus een slecht geïnformeerde basher dan ?!

Uit niets uit het bericht van Lotus blijkt dat hij een slecht geïnformeerde basher is. Hij vraagt in zijn bericht enkel bevestiging en/of onderbouwing of de link met Option te maken heeft. Waar is hier het bashen?

Wat ik me afvraag is of iemand van de AH hier later dan nog contact heeft opgenomen om meer inlichtingen te bekomen betreffende de samenwerking tussen die Z-Afrikaanse firma en Option. Ik kan me herinneren dat de man waarmee ik destijds contact had mezelf voorstelde dat hij rond die periode (maart-april, zie mail bericht van mij gebruikt door KRUGER) zeker een antwoord zou kunnen geven en zou reageren op vragen van die aard als die zouden gesteld worden.
Aangezien ik me niet kan herinneren er hier iets van te hebben gelezen zal dit dan vermoedelijk ook het geval niet zijn. Een link plaatsen van in dit geval een buitenlandse firma is één zaak, iets opvolgen is schijnbaar een andere zaak. Het was imo nochtans een mooie kans voor de AH om iets meer te weten te komen aangaande de samenwerking tussen Option en een bedrijf in het buitenland. Of heeft er toch iemand nog geïnformeerd bij die firma? Frikandel, Hamster, Handset, Kruger, VWarena, iemand anders?

frikandel75
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 616

Berichtdoor frikandel75 » 14 Feb 2018 08:38

@Dochter : heeft u aandelen Option of interesse om te kopen ? Vanwaar uw volle interesse in dit aandeel ?! :ugeek:

Banner
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 541

Berichtdoor Banner » 14 Feb 2018 08:58

frikandel75 schreef:@Dochter : heeft u aandelen Option of interesse om te kopen ? Vanwaar uw volle interesse in dit aandeel ?! :ugeek:

Ik vermoed , ben er zelfs zeker van, dat Dochter123 geen aandelen Option in portefeuille heeft.
Zij behoort toch mensen die beleggen met hun verstand en niet met één of ander glazen bolleke uit de Action.

Mvg

jean de florette
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 984

Berichtdoor jean de florette » 14 Feb 2018 09:13

frikandel75 schreef:Is Lotus een slecht geïnformeerde basher dan ?!

Blind pumpen is dus wel oké? Tenslotte lees ik hier niets anders dan 'we weten het niet', en 'ik voel' of 'imho'..... Of 'een grote koper', wat wettelijk verboden is zonder melding... Zelfs elementaire zaken worden hier bewust over het hoofd gezien.

Krijg het gevoel alsof elke degelijke post, zoals die van dochter, ondergesneeuwd wordt in massas oneliners, zodat niemand ze te lezen zou krijgen... Foei.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes