Verbeteringen voor het forum en de website

Beschrijvingen van forumfuncties en technische vragen plaatsen

_Jack_
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 155

Re: Verbeteringen voor het forum en de website

Bericht door _Jack_ »

Moderatie

bartel
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 376

Bericht door bartel »

Het onderdeel 'Grote Europese beurzen, aandelen' zou kunnen opgesplitst worden in respectieve delen over de Duitse, de Franse , de Britse beurs .... M.a.w. probeer een meer Europese dimensie te geven aan het forum met een plaats voor de belangrijkste Europese beurzen.
Misschien ook een meer uitgesproken onderdeel over de Aziatische beurzen.
If you’re happy and you know it clap your hands - If you’re happy and you know it clap your hands -
If you’re happy and you know it - And you really want to show it - If you’re happy and you know it clap your hands - Singing ay-ay-jippie-jippie-jee - Singing ay-ay-jippie-jippie-jee,

Beursig.com
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 61

Bericht door Beursig.com »

Schaakfanaat schreef:
17 dec 2021 15:51
moderatie!

En qua functionaliteit eventueel handig, bij elke aandeelthread de koers ergens bovenaan, met daling/stijging die dag.
Moderatie wordt verbeterd as we speak.

Functionaliteit is doorgegeven aan de programmeur of dit kan worden toegevoegd.

Beursig.com
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 61

Bericht door Beursig.com »

Je kunt een prive bericht sturen en dan verwijder ik deze voor jou.

EarthNvstr1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 84

Bericht door EarthNvstr1 »

Lotus schreef:
14 jan 2022 17:18
Na meer dan een week nog geen reactie op vorig bericht. Ik vrees er echt voor dat jullie niet oprecht verbeteringen doorvoeren want dat blijkt uit niks.
Lotus schreef:
06 jan 2022 12:22
Voordat ik mijn account laat verwijderen zou ik graag in een privebericht willen zien welke privegegevens opgeslagen zijn.
...
Lotus, "zou ik graag" is geen concrete vraag alsook niet aan iemand/iets concreet gericht n.m.i. ...
Je kan wellicht best op een zo formeel mogelijke manier je verzoek richten aan het juiste adres, bv. https://beursig.com/contact/

Edit: lees ook eens: https://beursig.com/cookie-en-privacybeleid/

EarthNvstr1
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 84

Bericht door EarthNvstr1 »

Lotus schreef:
14 jan 2022 19:28
Het mag wel duidelijk zijn aan wie het gericht was, zie het voorgaande bericht. In een privébericht kreeg ik wel reactie maar niet inhoudelijk want er was de vraag of het account per direct verwijderd mocht worden. Er is een recht op inzage waarom ik vroeg maar daar wordt aan voorbij gegaan.

Waar zijn de verplichte contactgegevens?

Probeer zelf eens een bericht te sturen via de contactpagina, succes met het wachten op een reactie.

Het door u gedeelde cookie en privacybeleid dateert van 20 maart 2019, er is inmiddels een andere eigenaar dus gegevensverwerker en is het beleid opnieuw aangeboden en wie is de gegevensverwerker?

Moet er nog zand zijn?
Kan allemaal zijn, maar wij hebben geen zicht op uw privé berichten.
Ik kan enkel afgaan op uw publieke berichten en die zijn n.m.i. niet echt concreet.

Als je echt actie wil ondernemen, kan je eventueel dit bekijken: https://www.whois.com/whois/beursig.com
Dan kan je hopelijk uitvissen wie de eigenaar is en hen "rechtstreeks" (ipv via het forum) aanspreken.

Op de home pagina (https://beursig.com/) onderaan staat ook een (ander) contactformulier, eventueel dat eens proberen.

Los van dit alles ... buiten het forum staat de website vol van "lipsum ipsum" ... wat een klucht eigenlijk ...

Batavia
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23

Bericht door Batavia »

Toch één en ander nogal dubieus maar ik verbaas mij niet als ik dit lees. Een paar dagen geleden kreeg ik op een ipadres een ban met de melding dubbelaccount. Ik heb gevraagd om aan te tonen van wie dit een dubbelaccount is maar dat bericht is wel gelezen maar geen reactie. Omdat een aantal hebben gezegd dat ik een dubbelaccount zou zijn van Oehoeken kwam er een ban?! Nu is de moderatie al matig maar als er ook nog bans komen omdat anderen valse beschuldigingen uiten :?

Dus naast de verbeterpunten in eerdere berichten ook graag objectief zijn met modereren en geen bans geven op vermoeden van forumleden.

Tdv
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 280

Bericht door Tdv »

Beursig.com schreef:
22 dec 2021 11:05
Schaakfanaat schreef:
17 dec 2021 15:51
moderatie!

En qua functionaliteit eventueel handig, bij elke aandeelthread de koers ergens bovenaan, met daling/stijging die dag.
Moderatie wordt verbeterd as we speak.

Functionaliteit is doorgegeven aan de programmeur of dit kan worden toegevoegd.
:lol: :lol:

Comeback
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Bericht door Comeback »

EarthNvstr1 schreef:
14 jan 2022 22:29
Lotus schreef:
14 jan 2022 19:28
Het mag wel duidelijk zijn aan wie het gericht was, zie het voorgaande bericht. In een privébericht kreeg ik wel reactie maar niet inhoudelijk want er was de vraag of het account per direct verwijderd mocht worden. Er is een recht op inzage waarom ik vroeg maar daar wordt aan voorbij gegaan.

Waar zijn de verplichte contactgegevens?

Probeer zelf eens een bericht te sturen via de contactpagina, succes met het wachten op een reactie.

Het door u gedeelde cookie en privacybeleid dateert van 20 maart 2019, er is inmiddels een andere eigenaar dus gegevensverwerker en is het beleid opnieuw aangeboden en wie is de gegevensverwerker?

Moet er nog zand zijn?
Kan allemaal zijn, maar wij hebben geen zicht op uw privé berichten.
Ik kan enkel afgaan op uw publieke berichten en die zijn n.m.i. niet echt concreet.

Als je echt actie wil ondernemen, kan je eventueel dit bekijken: https://www.whois.com/whois/beursig.com
Dan kan je hopelijk uitvissen wie de eigenaar is en hen "rechtstreeks" (ipv via het forum) aanspreken.

Op de home pagina (https://beursig.com/) onderaan staat ook een (ander) contactformulier, eventueel dat eens proberen.

Los van dit alles ... buiten het forum staat de website vol van "lipsum ipsum" ... wat een klucht eigenlijk ...
Valt u iets op aan de laatste berichten hier? Iets te kritisch zijn en een heel account verwijderen ze zonder enige verwittiging en dus ook geen openheid van zaken naar de mensen op het forum betreffende hun privégegevens. Daarmee is een grove fout gemaakt en de zaak ligt nu bij privacy autoriteiten in België en Nederland.

jean de florette
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1351

Bericht door jean de florette »

Comeback schreef:
19 jan 2022 06:59
Valt u iets op aan de laatste berichten hier? Iets te kritisch zijn en een heel account verwijderen ze zonder enige verwittiging en dus ook geen openheid van zaken naar de mensen op het forum betreffende hun privégegevens. Daarmee is een grove fout gemaakt en de zaak ligt nu bij privacy autoriteiten in België en Nederland.
Heb echt geen idee waar jullie mee bezig zijn. Dit is een privé-forum, met een aantal regels, en hetgeen je post doe je zelf. Waarover gaat het dan nog? Een IP-adres en email-adres?
Beursig.com liked last!
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes

Plaats reactie