Verbeteringen voor het forum en de website

Beschrijvingen van forumfuncties en technische vragen plaatsen

Beleggen met ongekend lage tarieven?
Aandelen BE/NL €2+0,03% / VS €0,50+$0,004 p/st
Kernselectie: Geen kosten turbo's, ETF's en fondsen
DEGIRO: meer informatie / rekening openen

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 13957
Contacteer:

Re: Verbeteringen voor het forum en de website

Bericht door charel01 »

Zit nu 8 jaar op Beursig sinds de eerste dag en heb er een hele leuke tijd al beleefd.
Beursig in stilaan uitgegroeid tot een monument in de Belgische beleggerswereld. Ik kan je bvb. zeggen dat mijn bankdirecteur van Ing ook geregeld het forum bezoekt. Hij had trouwens onmiddellijk door wie ik ben.
Ik heb toffe mensen leren kennen en heb enorm veel bijgeleerd kwestie beleggingsproducten.
Dat er veel tijd in het forum als Beheerder gestoken is daar twijfel ik geen seconde aan. Je mag dan ook fier zijn wat je van nul hebt opgebouwd. Denk dat het forum op een punt gekomen is dat er nog weinig verbeteringen moeten aangebracht worden. Voor mij is het af.
Het is ook logisch dat met de jaren er meer mensen gebruik maken van het forum om informatie op te zoeken of bepaalde vragen te stellen.
We hebben hier een allegaartje bijeen van gewone simpele mensen die trachten met aandelen iets meer te verdienen tot succesvolle daytraders, waaronder jij als Beheerder bvb. ook valt.
De laatste tijd is echter het forum uitgegroeid tot een bron van ergenis omdat het gewoonweg meer niet werkt dan wel.
De chatfunctie, voor mij een belangrijke functie dat onderdeel maakt van het forum laat het ook gewoonweg afweten met momenten.
Ik heb zo bvb. vorige week een vraag aan Banner gesteld en heb onmiddellijk gereageerd op de raad die ik van hem kreeg wat ik met een aandeel moest doen.
Ik vergelijk momenteel de werking van het forum met een Lada waar dagelijks de wegenwacht moet voor komen omdat hij in panne staat.
Wat moet je dan doen als je met zo een auto rond rijdt die alleen maar ergenis geeft en onbruikbaar is.
Kosten doen en een nieuwe wagen kopen.
Hoe dat juist in het werk gaat weet ik niet. Ik denk bvb. aan een zwaardere host. Ik heb er geen verstand van maar ben er wel bewust van dat het geld zal kosten.
Waarschijnlijk een zware beslissing die je als Beheerder zal moeten nemen maar we zijn nu op een punt gekomen dat er iets moet gebeuren.
De Lada is zodanig versleten dat hij dagelijks door zijn wielen zakt. Tijd voor hem naar een recyclagepark te brengen en te investeren in een nieuwe wagen die niet dagelijks in panne valt maar waar je jaren gerust kan mee rijden.
Dit is mijn mening en ik denk dat de meerderheid van de gebruikers er ook zo over denkt.
Lieve16 liked last!
Go with the flow.

Volg Beursig.com op Twitter en Facebook

_Jack_
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 94
Contacteer:

Bericht door _Jack_ »

Ik volg in 't kort de post van hierboven.
Voor mij perfect, behalve de hosting kan 't precies geregeld niet aan. Elke week wel een paar keer miniscule downtime of traagheid. 10min later is er meestal al niks meer aan de hand.

Bij wie host je?
Kijk anders eens naar Antagonist, daar zit ik zelf bij en echt super tevreden van qua snelheid en service.
Banner liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 4948
Contacteer:

Bericht door Beheerder »

@Charel, het is zeker zo dat er recentelijk veel problemen zijn met de verbinding. Maar dat is eerder 5 tot 10 procent van de tijd dan andersom zoals u het doet overkomen. Zaterdag was een rampdag, aan de capaciteit van de server twijfel ik niet maar de hostingpartij moet bepaald verkeer beter tegenhouden en daar schiet het volgens mij nu te kort.

@_Jack_, Antagonist was de hostingpartij voor deze partij. Daar werden de problemen serieuzer want hun hosting was niet voldoende voor het aantal sql connecties. Zij gaven dat zelf aan en verder ging het buiten die problemen goed met hun.

De afgelopen dagen zijn er ook weer aanpassingen geweest op de achtergrond. Dat het serieus wordt genomen blijkt ook wel dat ik zaterdag van 23u tot 2u nog tijd er in heb gestoken. Tijd die een normaal mens in zijn bed doorbrengt ;) Sommige details over aanpassingen kunnen hier niet gedeeld worden maar hopelijk werpt het zijn vruchten af.
Lieve16 liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Deel kennis en vragen met duizenden beleggers,
minder advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. Registreer binnen 1 minuut!

Plaats reactie