Storingen, bugs, etc.

Beschrijvingen van forumfuncties en technische vragen plaatsen

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 3493
Contacteer:

Re: Storingen, bugs, etc.

Bericht door Beheerder » 02 mei 2019 17:31

Momenteel zijn er een aantal problemen op het forum waaronder het plaatsen van berichten. Daarnaast lijken de notificaties niet (goed) te werken en hiervoor worden snel oplossingen gezocht.

In eerste instantie lijkt een bericht niet geplaatst te worden en komt er een error in beeld. In de meeste gevallen is het bericht dan wel geplaatst en zal na verversen van de pagina nogmaals worden gevraagd om het bericht te plaatsen.

De tijdelijke oplossing is om dit te negeren of dubbel geplaatste berichten te melden met het !-teken bij het bericht. Dubbele berichten worden dan verwijderd.

Onze excuses voor het ongemak.

Update 18:12 - De problemen lijken weer verholpen, wanneer u toch nog iets opmerkt dan graag een bericht :up:
Banner liked last!
Disclaimer: berichten geplaatst met dit account zijn geen beleggingsadviezen.

powered by Surfing Waves

Maxwell35
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 34
Contacteer:

Re: Problemen met het bezoeken van onze website

Bericht door Maxwell35 » 21 mei 2019 22:00

Beheerder schreef:Sinds 15:10 ervaren wij een slecht bereikbaar forum, het forum is niet te openen of zeer traag met bijkomende problemen. In combinatie met de 'drukte' die Ageas momenteel met zich meebrengt heeft de server moeite met deze belasting al zou dat niet mogen kunnen.

Excuses voor het ongemak en wij gaan op zeer korte termijn een oplossing zoeken om dit probleem in de toekomst te vermijden. Oftewel een andere host zoeken aangezien dit probleem vaker is voorgekomen. Wie een goede suggestie weet kan ons altijd per privébericht benaderen.

Update: woensdagochtend zijn er nog wat problemen met een trage verbinding met het forum. Wij zoeken op korte termijn een oplossing zodat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Bovenstaand bericht kan genegeerd worden, het probleem lijkt opgelost sinds woensdagochtend 30 juli.
@beheerder: hebt u nog weet van problemen bij het trachten bereiken van het forum. Ik merk dat het sinds een week heel lastig is om via mijn browser, microsoft edge de site beursig te kunnen openen. Als ik google chrome gebruik lukt het me nog net, maar hij laadt de pagina ook heel traag. Ik ben ook telenet klant wat de provider betreft van mijn internet.
Thanks voor de feedback.

Zijn er nog forumleden die Microsoft Edge gebruiken en moeilijkheden hebben om Beursig te bereiken?

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 537
Contacteer:

Re: Problemen met het bezoeken van Beursig.com

Bericht door Wimpie85 » 21 mei 2019 22:06

Ja, het is weer serieus traag momenteel...

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 457
Contacteer:

Re: Problemen met het bezoeken van Beursig.com

Bericht door kierkegaard » 21 mei 2019 22:55

Een ander probleem: ik ga soms op beursig via de smartphone en dan is er geen knop 'actieve onderwerpen'.

Beheerder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Problemen met het bezoeken van onze website

Bericht door Beheerder » 21 mei 2019 23:08

Maxwell35 schreef: @beheerder: hebt u nog weet van problemen bij het trachten bereiken van het forum. Ik merk dat het sinds een week heel lastig is om via mijn browser, microsoft edge de site beursig te kunnen openen. Als ik google chrome gebruik lukt het me nog net, maar hij laadt de pagina ook heel traag. Ik ben ook telenet klant wat de provider betreft van mijn internet.
Thanks voor de feedback.

Zijn er nog forumleden die Microsoft Edge gebruiken en moeilijkheden hebben om Beursig te bereiken?
Wimpie85 schreef:Ja, het is weer serieus traag momenteel...
Dat het forum de laatste tijd last heeft van traagheid is bekend en opvallend genoeg vaak op rustige momenten zoals de avond. Specifieke problemen voor bepaalde browsers zijn ons niet bekend. Er zijn al wat aanpassingen gedaan om de laadtijd te verbeteren maar het probleem zal nu bij de host worden neergelegd.
kierkegaard schreef:Een ander probleem: ik ga soms op beursig via de smartphone en dan is er geen knop 'actieve onderwerpen'.
Actieve onderwerpen zijn met een smartphone te bereiken via 'snelle links', dit staat linksboven zie onderstaande afbeelding.
Screenshot_20190521-230018_Chrome.jpg
U kunt zich hier registreren om de bijlage te zien.
kierkegaard liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Re: Storingen, bugs, etc.

Bericht door Beheerder » 10 jun 2019 20:13

Enige tijd geleden en toevallig in de afgelopen dagen zijn er bezoekers die klagen over spammerige reclame en het winnen van een iPhone of iets dergelijks. In bijna alle gevallen gaat het om gebruikers die een iPhone hebben en die gebruik maken van het Telenet netwerk. Tot op heden blijkt uit niets dat dit te maken heeft met de website of het forum hier.

Wie op bv. Twitter zoekt ziet al snel meer meldingen van soortgelijke aard dus graag Telenet hiervan op de hoogte brengen. Maanden geleden waren zij al bezig met het achterhalen/oplossen van deze problemen maar deze doen zich nog steeds voor.

Zie ook meldingen op Twitter:

https://twitter.com/Moenske/status/1136898042890727429

https://twitter.com/RaoulDeGroote/statu ... 8670277632
Telenet - Geverifieerd account - @Telenet - 5 jun.

Als antwoord op @mcmanus_aaron
Hey Aaron, dit gaat over een phishing bericht. We zijn hier al vanop de hoogte. Onze collega's doen het nodige om dit op te lossen.
Edit, blijkbaar betreft het ook andere providers zoals Proximus:

https://twitter.com/Ealhdun/status/1137051814820552705

https://twitter.com/davidweisss/status/ ... 0119293953

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen

Plaats reactie