Van Keytrade naar Binck Bank

Deel hier vragen en ervaringen over verschillende banken / brokers, zoals klachten en tarieven
hans444
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 0

Re: Van Keytrade naar Binck Bank

Berichtdoor hans444 » 10 Jan 2012 17:48

hans444 schreef:ik heb gisteren het informatiepakket aangevragen dus hoop het morgen te hebben.
ik zit ook bij kbc en ik vind 1% per transactie ook overdreven.
+ bij binckbank heb je meer mogelijkheden om bodems in te stellen enzo

ik heb vandaag de informatiemap aangekregen, blijkt die in het frans te zijn :|
heb maar een mail gestuurt met de vraag voor een nederlandstalige versie
Dagelijks Prnt Scrn ik mijn volledige portefeuille.
U kunt glashelder meekijken hoe ik winst boek en verlies maak.

http://www.bloggen.be/beleggerx/

Decemberactie verloting 3 x Bol.com cadeaubon t.w.v. €25

Neem een gratis account op Beursig.com (klik hier)
Minder advertenties en meer functies

Voorwaarden:

- alleen geldig bij registratie in december 2018

- minimaal 10 inhoudelijke berichten in december 2018

- dubbelaccounts worden uitgesloten/verwijderd

- bekendmaking prijzen op 1 januari 2019

KAATSCLUB
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 622

Berichtdoor KAATSCLUB » 14 Jan 2012 10:00

Zo, alles is nu in orde ...het heeft een 5 tal werkdagen in beslag genomen....klanten overeenkomst,openen rekening,overboeken euro's etc....
Heb ondertussen voor mezelf een kooplijstje opgesteld ( een week tijd gehad) en vanaf maandag er opnieuw tegen aan. ;)

Pennystocker
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 31

Berichtdoor Pennystocker » 16 Jan 2012 11:45

Ik zou ook gelijk een dollarrekening activeren om te kunnen handelen op de Amerikaanse beurs en misschien ook de overeenkomst voor de OTC :oops: maar dat is voor de mannen (en vrouwen?) met 'ballen' :D

Piper
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2

Berichtdoor Piper » 17 Jan 2012 13:07

KAATSCLUB schreef:Zo, alles is nu in orde ...het heeft een 5 tal werkdagen in beslag genomen....klanten overeenkomst,openen rekening,overboeken euro's etc....
Heb ondertussen voor mezelf een kooplijstje opgesteld ( een week tijd gehad) en vanaf maandag er opnieuw tegen aan. ;)

Kaatsclub, benieuwd wat er op uw kooplijstje staat. Wellicht EVS, maar wat nog?

Ncrease
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 14

Berichtdoor Ncrease » 18 Jan 2012 16:16

Ik heb het info pakket aangevraagd en ondertussen ook gekregen. Zal dit in de loop van de shift hier op het werk eens doornemen.
Mijn bedoeling is dan om mijn effecten van DB over te brengen naar binck, iemand die weet wat dit kost bij DB?

Ook ergens gelezen dat orders alleen maar tijdens beursuren kunnen worden ingegeven, klopt dit?

Nog een laatste vraagje, die " tegenrekening " wat is dit juist? is dit de rekening die je aangeeft waarmee je geld overschrijft van en naar Binck?

MVG
In port: Nyrstar, GDF suez, Ablynx, Thrombogenics, BASF, Mittal

Piper
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Piper » 19 Jan 2012 12:10

Ncrease, wat de overbrenging kost moet u in feite aan Deutsche Bank vragen. Als u het echter aan Binckbank vraagt (overbrenging van Deutsche Bank) zullen zij het ook weten te zeggen. Ik weet dit uit ervaring. De tegenrekening bij Binckbank is de rekening waar u vanuit Binckbank naar toe kunt overschrijven indien u dit wenst.

P.S.: nooit verlegen zijn om contact op te nemen met uw broker via mail of phone in geval van vragen. Binckbank zal u trouwens steeds spoedig en zeer correct van een antwoord bedienen.

Ncrease
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 14

Berichtdoor Ncrease » 19 Jan 2012 14:08

Piper schreef:Ncrease, wat de overbrenging kost moet u in feite aan Deutsche Bank vragen. Als u het echter aan Binckbank vraagt (overbrenging van Deutsche Bank) zullen zij het ook weten te zeggen. Ik weet dit uit ervaring. De tegenrekening bij Binckbank is de rekening waar u vanuit Binckbank naar toe kunt overschrijven indien u dit wenst.

P.S.: nooit verlegen zijn om contact op te nemen met uw broker via mail of phone in geval van vragen. Binckbank zal u trouwens steeds spoedig en zeer correct van een antwoord bedienen.

ah ok mercikes eh
In port: Nyrstar, GDF suez, Ablynx, Thrombogenics, BASF, Mittal

Pennystocker
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 31

Berichtdoor Pennystocker » 20 Jan 2012 08:50

Ncrease schreef:Ik heb het info pakket aangevraagd en ondertussen ook gekregen. Zal dit in de loop van de shift hier op het werk eens doornemen.
Mijn bedoeling is dan om mijn effecten van DB over te brengen naar binck, iemand die weet wat dit kost bij DB?

Ook ergens gelezen dat orders alleen maar tijdens beursuren kunnen worden ingegeven, klopt dit?

Nog een laatste vraagje, die " tegenrekening " wat is dit juist? is dit de rekening die je aangeeft waarmee je geld overschrijft van en naar Binck?

MVG

Goedemorgen Ncrease, ik vind het zelf wel 'link' om je portefeuille over te laten schrijven. Dit kan in een slecht geval betekenen dat je een week niks met je aandelen kunt. Stel dat er iets gebeurd met een aandeel en je wilt er graag vanaf door bijvoorbeeld een grote stijging of daling... dan zit je wel met een probleem. Ik ben ooit van ING naar Binck overgestapt maar heb toen mijn aandelen verkocht.

Bij Binck kun je ook buiten beursuren orders plaatsen alleen geen market/bestensorders, dat kan alleen als de beurs open is. Wat betreft de tegenrekening heb je gelijk, dit is je normale bankrekening en die moet gekoppeld zijn aan Binck voor geld over en weer boeken.

Piper
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor Piper » 30 Jan 2012 10:30

Fortuneo Belgium verlaagt zijn tarieven. http://www.fortuneo.be/tarieven

Maarten
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 103

Berichtdoor Maarten » 02 Mar 2012 14:44

Als er iemand klant wilt worden bij Binckbank, ik heb al meerdere klanten aangemeld (met verschillende acties), dus als je klant wilt worden, stuur me een privébericht en dan meld ik je aan. Je krijgt dan 3 gratis transacties (je moet ze niet voor een bepaalde datum opgebruiken, ze zijn eeuwig geldig) (totale waarde 29,75 euro) en ik krijg er dan ook 3.
Ablx,Barco,Bekaert,CFE,Bois Sauv,CMB,Exmar,GIMV,Global Graph,MDX,Nyrstar,Picanol,QuestfG,RealDolmen,Recticel,Resilux,SAPEC,SBM,Softimat,Thrombo,Tubize