Lynx dringend hulp!

Deel hier vragen en ervaringen over verschillende banken / brokers, zoals klachten en tarieven
Plaats reactie
Djordy
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Re: Lynx dringend hulp!

Berichtdoor Djordy » 14 Jun 2016 19:13

Als de Nederlandse service je niet al teveel uitmaakt en je bent een active trader (of jonger dan 25 jaar), is het zeker geen slecht idee om het gebruik van Lynx BE eens af te wegen met een rechtstreekse rekening bij Interactive brokers.

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1023

Berichtdoor piddybull » 23 Nov 2017 18:44

Ik sta op het punt Lynx klant te worden. Alles is al geheel voorbereid en de eerste € 10 heb ik gisteren overgeschreven als laatste stap. (Ik heb wat meer centjes maar je begrijpt me wel zeker ;) )
Mochten er nog problemen gekend zijn dan hoor ik ze graag. Via de chat met Lynx hebben ze mij wel duidelijk uitgelegd dat je dus effectief gewone rekening kan aanhouden zonder die margin problematiek. Ik heb al die chat sessies voor de zekerheid bewaard.

Van zodra ik tevredener ben dan bij mijn huidige bank laat ik het hier zeker eens weten in de komende weken/maanden !
F1´s liked last!
GALAPAGOS - This is just the beginning !

F1´s
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 4

Berichtdoor F1´s » 27 Nov 2017 18:05

piddybull schreef:dus effectief gewone rekening kan aanhouden zonder die margin problematiek.

Ik ben totaal nieuw in het -Broker- wereldje.
Mijn bank is veel te duur aan het worden en ge moogt hen ook nikske meer vragen,
daarnet las ik veel goeds over iDealingn , totaal gratis.
Hoe vallen de onkosten mee bij Lynx
Wat bedoel je precies met :
Gewone rekening aanhouden zonder die margin problematiek

koenvhaver
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 47

Berichtdoor koenvhaver » 30 Nov 2017 17:32

Ben al een jaar klant bij lynx en al veel langer bij Keytrade. Ben tevreden bij Lynx omdat ze je altijd goed helpen. Wel enorm goed opletten dat je eerst omzet in de munt van de beurs waar je aankopen doet. De kosten vallen meer tegen dan verwacht en die ze aangeven omdat ze aan hogere koers inkopen dan die jij aangeeft. Ze rekenen dat erbij. Staat wel mooi aangegeven maar is meer dan de 1% die ze beweren. Wisselkoers transacties zijn wel zeer voordelig en veel beter dan Keytrade.
Allemaal eigen ervaringen.

zwartkater
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 157

Berichtdoor zwartkater » 30 Dec 2017 11:10

Zijn er nog mensen die niet kunnen inloggen bij lynx?