Nieuw handelsplatform Binck

Deel hier vragen en ervaringen over verschillende banken / brokers, zoals klachten en tarieven
Plaats reactie
timmy
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 42

Re: Nieuw handelsplatform Binck

Berichtdoor timmy » 26 Aug 2017 14:52

Ik heb sinds vandaag ook het nieuw platform. Even wennen denk ik dan, maar een verbetering vind ik het zo te zien niet.
Mijn grootste ergernis is dat ik voorheen de sterkste 5 stijgers & dalers van Euronext Brussel (IBA, Ablynx, ..) kon zien in één oogopslag op de startpagina en nu precies enkel de Bel20. Klopt dit of zie ik gewoon een knopje over het hoofd? Indien dit echt zo zou zijn is dit voor mij persoonlijk een serieuze achteruitgang :|

tosca
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 351

Berichtdoor tosca » 26 Aug 2017 17:43

timmy schreef:Ik heb sinds vandaag ook het nieuw platform. Even wennen denk ik dan, maar een verbetering vind ik het zo te zien niet.
Mijn grootste ergernis is dat ik voorheen de sterkste 5 stijgers & dalers van Euronext Brussel (IBA, Ablynx, ..) kon zien in één oogopslag op de startpagina en nu precies enkel de Bel20. Klopt dit of zie ik gewoon een knopje over het hoofd? Indien dit echt zo zou zijn is dit voor mij persoonlijk een serieuze achteruitgang :|

Inderdaad een achteruitgang! Ik weet nog in een vroegere periode dat Binckbank 10 lijnen liet zien met de grootste stijgers en dalers. Misschien een oproep aan zoveel mogelijke lezers die bij Binck een rekening hebben om een mailtje te sturen om dit er als nog op te zetten.

zwartkater
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 160

Berichtdoor zwartkater » 28 Aug 2017 09:46

Ik vind het ook geen verbetering....alles zit onlogisch in elkaar.
Ook die zwarte band onderaan (met een tel nr en nog wat onnodige info) die wel tot 1/4 van je beeld wegneemt stoort mij enorm.
Voor mij is het een achteruitgang...het platform is ook trager geworden , dat zal wel door de overvloed van info zijn waar je door de bomen het bos niet meer ziet.

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 7384

Berichtdoor charel01 » 28 Aug 2017 16:15

Ik zit met Error fouten. :roll:
Beste heer ......,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat u het platform wenst te gebruiken zonder het ervaren van error-boodschappen.

Om deze error-boodschappen te kunnen voorkomen is onze IT-dienst gebaat bij verderde informatie.

Gelieve ons te melden bij welke specifieke actie(s) u de foutboodschappen te zien krijgt en wat de boodschap zegt.

Onze excuses voor enig ongemak en wij danken u voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,

Robrecht Van Turnhout

Binck

Geachte,
Na aanmelden en ik ga naar portefeuille-overzicht krijg ik deze melding:
Sorry, er is iets misgegaan. Onze excuses voor het ongemak.

Onderaan zie ik in mijn taakbalk een melding van Firefox: 500:Er is een fout opgetreden.

Herhaal ik deze handeling krijg ik wel een overzicht van mijn port te zien.

Klik ik daarna op koersen, werkt het weer niet. Met dezelfde foutmelding.

In het kort samengevat. Ik moet iedere handeling twee keer doen, de eerste keer krijg ik een foutmelding.

Hoogachtend,

........, Karel
Go with the flow.

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 111

Berichtdoor neku » 28 Aug 2017 16:28

Precies veel problemen de laatste tijd? Ik ben nog steeds blij met Keytrade
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

charel01
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor charel01 » 28 Aug 2017 16:51

Ook een zaak die ik totaal niet begrijp.
Ik heb 5 Trackers onder aandelen staan. 3 Onder Trackers.
Zie er geen enkele logica in.
Resultaat is totaal onoverzichtelijk.
Go with the flow.

timmy
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 42

Berichtdoor timmy » 28 Aug 2017 21:02

Kan het zijn dat de agenda ook al is weggevallen?? Ik was aan het zoeken wanneer de halfjaarresultaten kwamen van bepaalde aandelen en vind niets meer terug erover :evil:

Wimpie85
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 245

Berichtdoor Wimpie85 » 28 Aug 2017 22:11

Echt wel triestig... als je uitpakt met een nieuw handelsplatform, zou je toch minstens een evenaring van het vorige platform verwachten, maar echt IEDEREEN vindt het een achteruitgang/teleurstelling.

Dat ze ineens maar gewoon teruggrijpen naar het vorige platform (wat ze natuurlijk nooit gaan doen, want dat zou gezichtsverlies zijn). :roll:
charel01 liked last!

charel01
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor charel01 » 29 Aug 2017 07:26

timmy schreef:Kan het zijn dat de agenda ook al is weggevallen?? Ik was aan het zoeken wanneer de halfjaarresultaten kwamen van bepaalde aandelen en vind niets meer terug erover :evil:

Timmy, als ik zoek bij Events afzonderlijk bij de aandelen. Vind ik alleen gebeurtenissen terug van de jaren 2015-2016.Dus inderdaad van gebeurtenissen die nog moeten komen is niets meer terug te vinden.
Ter info:
Beste heer .......,

Hartelijk dank voor uw email.

Wij zijn reeds op de hoogte van dit probleem. Door de lancering van het nieuwe platform zijn er een aantal zaken op de website die niet vlot verlopen.
Wij zullen zorgen voor een snelle oplossing en danken u voor uw begrip.

Met vriendelijke groeten,

Thomas Van Herck

Binck
Go with the flow.

kierkegaard
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 352

Berichtdoor kierkegaard » 29 Aug 2017 08:24

zwartkater schreef:Ik vind het ook geen verbetering....alles zit onlogisch in elkaar.
Ook die zwarte band onderaan (met een tel nr en nog wat onnodige info) die wel tot 1/4 van je beeld wegneemt stoort mij enorm.
Voor mij is het een achteruitgang...het platform is ook trager geworden , dat zal wel door de overvloed van info zijn waar je door de bomen het bos niet meer ziet.

Ik krijg er ook iets van, van die grijze band die altijd weer naar boven springt :cry: