Nieuws en ervaringen over Saxo Bank

Vragen en ervaringen over banken / brokers, zoals klachten en tarieven

philipvanr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 41

Re: Nieuws en ervaringen over Saxo Bank

Bericht door philipvanr »

gerrieke schreef:
06 jan 2022 22:54
Ik ben in juli overgestapt naar Bolero en nog geen seconde spijt van gehad. Is iets anders dan binck vroeger maar toch dichtbij. 1000x beter dan Saxo nu daar kreeg ik telkens kriebels van dat platform open te doen. Overstap was in dikke week geregeld zonder problemen.
Ik vind dat Bolero niet zoveel aanbiedt als Saxo.
Ik wou bv een tracker op de Nasdaq in USD ipv in EUR , op Saxo is die er , op Bolero niet "Dit is een gevolg van de Europese richtlijn MIFID in verband met best-execution."
Ik wil een tracker die een index in USD volgt, ook in USD kunnen kopen , zo kan ik zelf beslissen wanneer ik mijn dollars wil omzetten en volg ik de onderliggende waarde "perfect" ...

Jelle R
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 251

Bericht door Jelle R »

Mij weer flink mispakt aan het Saxo-platform. Normaal put opties gekocht ,gisterenavond, op de Nasdaq net voor de sluiting. Echter, jammer genoeg puts verkocht en dus geen dikke winst gemaakt maar een vet verlies. Bij Binck nooit zoiets voor, veel eenvoudiger en overzichtelijker platform dan dit brol werk. Je kan ook geen koersen van opties bekijken van de dag of de evolutie van meerdere dagen. Bijzonder frustrerend dit prutswerk van Saxo.

Batavia
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 23

Bericht door Batavia »

Put opties verkopen en een dag later de Nasdaq ferm omlaag? Dat zal inderdaad veel verlies zijn :? Is dat platform van Saxo zo onduidelijk?

Plaats reactie