Nieuws en ervaringen over Binck bank

Vragen en ervaringen over banken / brokers, zoals klachten en tarieven

KraFtaVerK
Moderator
Moderator
waarderingen: 233

Re: Nieuws en ervaringen over Binck bank

Bericht door KraFtaVerK »

Helaas merk ik de laatste weken (1-2maanden) een serieuze achteruitgang in service bij binck. Zo worden emails naar de helpdesk niet meer beantwoord, daar waar men voorheen telkens binnen korte termijn hielp. Op het forum lees ik her en der gelijkaardige opmerkingen. Zeer jammer. Wellicht zoals velen, ben ik bereid iets meer te betalen bij binck, maar enkel zolang hier een degelijke service tegenover staat. Hopelijk verbetert dit snel terug.
charel01 liked last!
Zonder wrijving geen glans.

And yet it takes only the smallest pleasure or pain to teach us time’s malleability.

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 14753

Bericht door charel01 »

Gisteren opdracht gegeven telefonisch om een groot deel af te bouwen van Laten Beleggen voor de vrouw bij Binck en over te storten naar de eraan gekoppelde rekening van ons bij Ing. Ging toch om een redelijk bedrag.
Had de dag voordien via hun mailsysteem dat al gevraagd maar ik kreeg er geen bericht van terug. Daarom de dag nadien telefonisch contact genomen.
Heb 40 minuten aan de telefoon mogen hangen eer ik iemand aan de lijn kreeg.
Men vond aan de hand van haar naam of inlognummer haar account niet terug. :roll:
Na 20 minuten langer aan de lijn te hebben gehangen had ik het zodanig op mijn heupen gekregen dat ik mijn telefoon gewoonweg heb afgezet. :roll:
Al goed want ik stond op het punt van de man aan de andere zijde van de lijn zijn boterham vol te geven, waarschijnlijk kon de arme man er ook niet aan doen.
Na de middag was ik wat rustiger geworden en heb ik terug gebeld.
Joepie na 10 minuten had ik al contact.
Zelfde probleem men vond de account niet terug.
De brave man aan de lijn had toen het lumineus idee van een opzoeking te doen via mijn emailadres (Ik volg die zaak eigenlijk op i.p.v. mijn vrouw) in hun systeem en het wonder geschiedde, de account van mijn vrouw kwam in hun systeem boven.
Mijn vrouw is dan wel eerst aan de lijn moeten komen om wat gegevens te vragen aan haar en haar toestemming te vragen want blijkbaar heb ik geen volmacht op die rekening.(Kan ik begrijpen)
Hij heeft dan mijn richtlijnen van verkoop uitgevoerd en ik heb zojuist gezien dat die inderdaad gebeurd zijn.
Is eigenlijk een verhaal dat je moeilijk kan geloven maar dat is dus gisteren mij echt overkomen. :roll:
Ik weet niet hoever een mens zijn stressmeter in het rood kan gaan maar die van mij stond gistermorgen op ontploffen. :?

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4674

Bericht door jens_dev »

Ze zijn daar volgens mij volop bezig met migratie naar het Saxo platform. Ik hou m'n hart vast. Niet de eerste recente klachten die ik lees.
Never waste a good crisis
https://jensdev.blogspot.com

KraFtaVerK
Moderator
Moderator
waarderingen: 233

Bericht door KraFtaVerK »

Na vier herinneringen nog steeds geen antwoord van binck. Ik sluit niet uit dat ik er op korte tijd weg ben. En ik zal niet alleen zijn.
Zonder wrijving geen glans.

And yet it takes only the smallest pleasure or pain to teach us time’s malleability.

kierkegaard
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 724

Bericht door kierkegaard »

Hier ook redelijke ongerustheid. Heb zelf al kunnen vaststellen dat de dienstverlening drastisch achteruit is gegaan.

tsuretie
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 803

Bericht door tsuretie »

jens_dev schreef:
09 apr 2021 19:52
Ze zijn daar volgens mij volop bezig met migratie naar het Saxo platform. Ik hou m'n hart vast. Niet de eerste recente klachten die ik lees.
Wellicht groeipijn ... Is niet abnormaal.
Als je jaren klant bent bij Binck, ken je ondertussen wel al wat mensen persoonlijk.
Ik had eergisteren ook een probleempje,
ik heb toen gebeld
ik heb geen drie minuten moeten wachten en mijn "probleem" was opgelost.
Dat mag toch ook eens gezegd worden, dacht ik.
charel01 liked last!

EarthNvstr1
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 28

Bericht door EarthNvstr1 »

charel01 schreef:
09 apr 2021 18:12
Mijn vrouw is dan wel eerst aan de lijn moeten komen om wat gegevens te vragen aan haar en haar toestemming te vragen want blijkbaar heb ik geen volmacht op die rekening.(Kan ik begrijpen)
Wordt het niet eens tijd dat men klanten de keuze biedt om wel/niet telefonische opdrachten aan te nemen vanuit veiligheidsoverweging ?
charel01 liked last!

charel01
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 14753

Bericht door charel01 »

tsuretie, ik ben daar al jaren klant en ik ken daar geen kat.
Heb daar telefonisch eigenlijk nooit contact mee ook. Met zelf beleggen heb ik nog nooit moeilijkheden gehad ook, kan alles vlot uitvoeren.

EarthNvstr1, is geen slecht idee.

Plaats reactie