Klimaatverandering

Algemene en actuele financiële onderwerpen kunnen hier worden geplaatst
quince
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 90

Re: Klimaatverandering -> beleggen in CO2

Berichtdoor quince » 27 Mei 2019 13:13

quince schreef:investeren in CO2
finanzen.nl met een grafiek van de CO2-prijs >>> CO2 European Emission Allowancesprijs
finanzen.net met een artikel (in het Duits) met de vermelding van een CO2-tracker >>> CO2-Zertifikate: Auf dem Sprung
Unlimited Indexzertifikat auf CO2 Emissionsrechte ICE >>> ISIN: DE000DR1WBM0

meer certificaten met of zonder hefboom, long, short ..., uitgever is de duitse hoofdpijnbank (ook bekend als Commerzbank)
en ook een ETC van ETFS Oil Securities Ltd met de ISIN: JE00B3CG6315

Beleggen in CO2 = profiteren van de klimaatverandering

:up:

powered by Surfing Waves

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 728

Berichtdoor gede » 27 Mei 2019 13:21

quince schreef:
quince schreef:investeren in CO2
finanzen.nl met een grafiek van de CO2-prijs >>> CO2 European Emission Allowancesprijs
finanzen.net met een artikel (in het Duits) met de vermelding van een CO2-tracker >>> CO2-Zertifikate: Auf dem Sprung
Unlimited Indexzertifikat auf CO2 Emissionsrechte ICE >>> ISIN: DE000DR1WBM0

meer certificaten met of zonder hefboom, long, short ..., uitgever is de duitse hoofdpijnbank (ook bekend als Commerzbank)
en ook een ETC van ETFS Oil Securities Ltd met de ISIN: JE00B3CG6315

Beleggen in CO2 = profiteren van de klimaatverandering

:up:

Zodat je straks je certificaten in elkaar kan zien storten wanneer we er toch in slagen om Europees de uitstoot terug te dringen?

quince
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 90

Berichtdoor quince » 27 Mei 2019 13:25

gede schreef:Zodat je straks je certificaten in elkaar kan zien storten wanneer we er toch in slagen om Europees de uitstoot terug te dringen?

in dit geval neem je short certificaten :wave:

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 197

Re: Klimaatverandering

Berichtdoor strever » 27 Mei 2019 14:25

Dit topic zou van mij eigenlijk mogen sluiten aangezien er gisteren duidelijk gekozen is
om geen geld te steken in het klimaat!
Er is totaal geen draagvlak te vinden buiten klein groepje Groenen!
Hier geld insteken is gelijk met het in de oceaan te gooien!Geen enkel verschil dus!
En laten we nu de echte problemen aanpakken want daar is wel serieus draagvlak voor!
Sorry Anuna,die klimaatmarsen hebben dus voor niks gediend buiten dat ze hopen geld hebben
gekost aan veiligheidsmaatregelen.
Ik zou zeggen neem weer je leven op van voor nieuwjaar en ga door met je vele vliegreizen!
Goeie reis Anuna!
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

gede
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor gede » 27 Mei 2019 14:34

strever schreef:Dit topic zou van mij eigenlijk mogen sluiten aangezien er gisteren duidelijk gekozen is
Hier geld insteken is gelijk met het in de oceaan te gooien!Geen enkel verschil dus!
En laten we nu de echte problemen aanpakken want daar is wel serieus draagvlak voor!
Sorry Anuna,die klimaatmarsen hebben dus voor niks gediend buiten dat ze hopen geld hebben
Ik zou zeggen neem weer je leven op van voor nieuwjaar en ga door met je vele vliegreizen!
Goeie reis Anuna!

Hier ga je dus volledig de mist in.

Er zijn bevragingen genoeg geweest die duidelijk aangeven dat heel veel mensen bezorgd zijn om het klimaat en vinden dat er iets moet veranderen. Alleen, ze vinden bij geen enkele partij de oplossing, ook niet bij Groen en dat vind ik terecht....

Hilarisch welke leugens rechtse ventjes als u verkondigen. 'Hopen geld aan veiligheidsmaatregelen' ?? Vertel is, hoeveel zo ongeveer ?? Hebben we 1.000 mensen van het leger per mars ingezet ofzo? :clap:

Dus, wel een beetje bij de les blijven en de juiste analyse maken. En dat dit topic mag gesloten worden, dat beslist u gelukkig niet.

el_mettos
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 186

Berichtdoor el_mettos » 27 Mei 2019 14:43

strever schreef:Dit topic zou van mij eigenlijk mogen sluiten aangezien er gisteren duidelijk gekozen is
Goeie reis Anuna!

Absoluut onjuist! Mensen maken zich wel degelijk ‘terecht’ ongerust over de conditie van onze planeet.
Alleen maken mensen zich blijkbaar nog veel ongeruster over migratie.
Ik snap echt niet dat jullie niet begrijpen waarom mensen extreem rechts stemmen. Om hun anti-migratietoon en hun anti-Europees discours.

Mvg.
Als Paul D'Hoore het zegt.... is het al te laat.

gede
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor gede » 27 Mei 2019 14:47

Hier, uit jullie lievelings flutblad:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/kl ... ~ad1f103c/

De Vlaming vond zelfs klimaat het allerbelangrijkste thema....

Alleen, het mag geen geld kosten...

Komt dat even goed uit: Met een fatsoenlijk opgemaakt transitieplan is duurzame energie op termijn goedkoper dan die nieuwe gascentrales.

Alleen, rekenles heeft de gemiddelde conservatieve forumschrijver niet gehad.... Nee, we gaan keihard afgeven op de klimaatmarsen en daarmee heeft de volgende regering een ge-wel-dig draagvlak om 10-tallen miljarden subsidies in gascentrales te steken.

Goed gedaan mensen. :clap:

strever
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor strever » 27 Mei 2019 14:48

Meer dan 20 marsen zij er geweest hé!
Dat moet de Belgische staat enorm veel geld hebben gekost!
En de files dat daardoor ontstaan en firma's die niet op tijd konden leveren hierdoor!
De files zorgen dan ook nog eens voor extra luchtverontreiniging en dus mss ook slecht voor het klimaat!
Nu is het tijd geworden dat we het weer in eigen handen neemt en weer een toekomst komt voor al degene
die het waard zijn!De Belgische werkmensen en niet...

gede
Forum elite
Forum elite

Berichtdoor gede » 27 Mei 2019 15:44

strever schreef:Meer dan 20 marsen zij er geweest hé!
En de files dat daardoor ontstaan en firma's die niet op tijd konden leveren hierdoor!
De files zorgen dan ook nog eens voor extra luchtverontreiniging en dus mss ook slecht voor het klimaat!
Nu is het tijd geworden dat we het weer in eigen handen neemt en weer een toekomst komt voor al degene

Heel veel blabla vertellen, dat blijkt hier zowat de maatstaf. En heel eng alles door het eigen brilletje zien.

Heel veel files, heel veel getroffen firma's. Ik ben benieuwd. Som er is een paar op. Dat moet toch mogelijk zijn als je met zo'n uitspraken komt.

strever
Forum actieveling
Forum actieveling

Berichtdoor strever » 27 Mei 2019 16:06

gede schreef:
strever schreef:Meer dan 20 marsen zij er geweest hé!

Heel veel blabla vertellen, dat blijkt hier zowat de maatstaf. En heel eng alles door het eigen brilletje zien.

Heel veel files, heel veel getroffen firma's. Ik ben benieuwd. Som er is een paar op. Dat moet toch mogelijk zijn als je met zo'n uitspraken komt.

Dus dat brengt geen files ofwat met zich mee?Kom jij eigenlijk wel buiten als je zoiets tegenspreekt?
Bij de nationale stakingen werd dit telkens berekend en kwam dit wel in het nieuws.
Over de beveiliging door de politie,wat denk je dat ze op het politiekantoor zeggen tegen een agent van
ga eens kijken of de betoging goed verloopt?
Als dat niet zo is stuur ik André op om te helpen.
Nee sorry maar daar is bij de politie een hele voorbereiding aan vooraf gegaan hoor!
En die politiewagens die vervuilen ook niet mss?
En voorwat?Aandacht en nog eens aandacht!
Heb je artikel eigenlijk gelezen dat die K. vond dat zij niet de aandacht kreeg als Anuna?
Gaat dit dan eigenlijk nog over het klimaat?
Men legt er teveel eieren onder imo!
Als het aan mij zou liggen dan kregen ze klets op de poep en terug naar school ermee!

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen. 
Registreer binnen enkele tellen