Aandelen tips voor 2018

Algemene en actuele onderwerpen kunnen hier worden geplaatst
Plaats reactie
Mannie
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 307

Re: Aandelen tips voor 2018

Berichtdoor Mannie » 03 Jan 2018 14:36

- Sioen
- Ter Beke
- KUKA
- NVIDIA
- ASML
- Alphabet
- ...
Denjoe liked last!
Ahold Delhaize - Alphabet - ASML - Beiersdorf - Brederode - Deceuninck - Elia - Kinepolis - Kuka - Marvel Technology Group - Miko - Nvidia - ROBO - Sioen - Solvay - Ter Beke

Nephus
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7

Berichtdoor Nephus » 03 Jan 2018 16:28

jens_dev schreef:
Zechs schreef:PSB Industries
Ontwikkeling van verschillende divisies, operationele marge sterk, goedkope notering.

Ziet er niet oninteressant uit. Koers gaat nu al 3 jaar horizontaal. Omzet is in die periode gestegen, maar winstgevendheid gedaald. Wel redelijk veel schulden. Kom toch al snel aan een faire waarde van minimaal €57.

Groupe Guillin heeft een bredere moat, ik kom aan een veel hogere netto marge dan PSB.
Ik verkies Guillin ook vanwege zijn defensieve karakter. Heeft wel een hoge CAPEX, houdt zich eraan ieder jaar flink te investeren in nieuw materiaal voor betere productie.

PSB noteert ook wel goedkoop!

jens_dev
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 2822

Berichtdoor jens_dev » 03 Jan 2018 16:33

Dat aandeel werd op Spaargids ook al genoemd, in één adem met PSB. Nog niet gewaardeerd. Blijkbaar nogal moeilijk om aan de jaarverslagen te geraken, las ik daar. Zal het in mijn to-do lijstje zetten.
wolfe liked last!
Never waste a good crisis

Jeroen De Munter
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 8

Berichtdoor Jeroen De Munter » 05 Jan 2018 16:27

More premarket analyst action - healthcare
Jan. 5, 2018 9:03 AM ET|By: Douglas W. House, SA News Editor
Myriad Genetics (NASDAQ:MYGN) initiated with Buy rating and $41 (19% upside) price target by BTIG Research.

Invitae (NYSE:NVTA) initiated with Buy rating and $15 (50% upside) price target by Ladenburg Thalmann.

Patterson Companies (NASDAQ:PDCO) initiated with Neutral rating and $38.50 (3% upside) price target by Evercore ISI.

Regulus Therapeutics (NASDAQ:RGLS) initiated with Outperform rating and $2 (69% upside) pride target by Leerink.

Syndax Pharmaceuticals (NASDAQ:SNDX) initiated with Buy rating and $40 (359% upside) price target by B. Riley.

Stryker (NYSE:SYK) initiated with Neutral rating and $163 (3% upside) price target by Cantor Fitzgerald.

ViewRay (NASDAQ:VRAY) initiated with Overweight rating and $13 (38% upside) price target by Cantor.

Walgreens Boots Alliance (NASDAQ:WBA) initiated with Outperform rating and $80 (12% upside) price target by Evercore ISI.

Wright Medical Group (NASDAQ:WMGI) initiated with Overweight rating and $30 (28% upside) price target by Cantor.

Zimmer Biomet Holdings (NYSE:ZBH) initiated with Overweight rating and $140 (12% upside) price target by Cantor.

Vertex Pharmaceuticals (NASDAQ:VRTX) upgraded to Buy with a $180 (18% upside) price target by BofA/ML.

Eli Lilly (NYSE:LLY) upgraded to Buy by Argus Research.

Synergy Pharmaceuticals (NASDAQ:SGYP) downgraded to Market Perform by Oppenheimer.

Teva Pharmaceutical Industries (NYSE:TEVA) downgraded to Underperform with a $17 (13% downside risk) price target by Wells Fargo.
wolfe liked last!

Beheerder
Beheerder
Beheerder
waarderingen: 1883

Berichtdoor Beheerder » 15 Mar 2018 11:12

De actuele toppicks van KBC Securities:

IMG_20180315_111015.jpg
U kunt de afbeeldingen in deze bijlage niet bekijken, registreer hier en bekijk de bijlage.
charel01 liked last!
Voor vragen of informatie kunt u rechts bovenaan de pagina op contact klikken

alles kan beter
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 225

Berichtdoor alles kan beter » 15 Mar 2018 11:13

BALTA? :roll:
Just when you think you've hit rock bottom, someone will hand you a shovel.

marvan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 185

Berichtdoor marvan » 15 Mar 2018 13:43

alles kan beter schreef:BALTA? :roll:

Je pumpt dit aandeel reeds op het desbetreffende draadje, onvoldoende respons dat jou aanstaat?

alles kan beter
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor alles kan beter » 15 Mar 2018 14:32

marvan schreef:

Je pumpt dit aandeel reeds op het desbetreffende draadje, onvoldoende respons dat jou aanstaat?

ik ken het werkwoord pumpen niet in het Nederlands maar ik veronderstel dat je bedoelt dat ik het omhoog wil schrijven.
nou, mijn 2 posts op het balta zijn nu niet om te zeggen dat ik het omhoog schrijf, in tegendeel.
't is trouwens kbc die de tip geeft, niet ik.
ik heb er alvast mijn bedenking bij (heb ze helaas in port).
mag ik u verder nog de blauwe hand reiken?

marvan
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 185

Berichtdoor marvan » 15 Mar 2018 17:41

alles kan beter schreef:
marvan schreef:

ik ken het werkwoord pumpen niet in het Nederlands maar ik veronderstel dat je bedoelt dat ik het omhoog wil schrijven.
nou, mijn 2 posts op het balta zijn nu niet om te zeggen dat ik het omhoog schrijf, in tegendeel.
't is trouwens kbc die de tip geeft, niet ik.
ik heb er alvast mijn bedenking bij (heb ze helaas in port).
mag ik u verder nog de blauwe hand reiken?

Beste,

Je mag altijd uw hand reiken, het kleur is mij om het even! en er stond niet in uw posting dat het een KBC tip is.

Ik las op 1 maart op het Balta draadje dat Balta vreesde voor een verdere winstdaling in 2018 en u schreef dan in de volgende posting; ' ziet er goed uit' , vandaar.

alles kan beter
Premiummember
Premiummember

Berichtdoor alles kan beter » 15 Mar 2018 18:36

Beheerder schreef: op 105 maart!! De actuele toppicks van KBC Securities:

IMG_20180315_111015.jpg
deze posts kon u BOVEN mijn post vinden van vandaag.

ik begrijp dat het allemaal wat veel is maar herlees even en neem vooral rustig de tijd. ik begrijp dat uw reactie naar mij toe op een misverstand berust

marvan schreef:
Ik las op 1 maart op het Balta draadje dat Balta vreesde voor een verdere winstdaling in 2018 en u schreef dan in de volgende posting; ' ziet er goed uit' , vandaar.

:roll: = vaak gebruikt na een woord/zin om ironisch dan wel sarcatisch over te komen
bvb ziet er goed uit :roll: = 't zal een ramp worden