Poetin

Algemene en actuele financiële onderwerpen
Plaats reactie

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1204

Re: Poetin

Bericht door gede »

Sieg schreef:
23 jun 2022 08:35
USSENTERPRISE schreef:
23 jun 2022 06:47
wimilio schreef:
23 jun 2022 06:41
... indoctrinatie en toxische propaganda ...

Zou onze media hier vrij over zijn? Belichten onze media de wereld (en Belgie) vanuit een objectief perspectief?

Worden er sommige onderwerpen gepromoot en andere verzwegen ... ?
Ik denk dat onze persvrijheid redelijk ok is. Natuurlijk moet je altijd zelf blijven nadenken.
De voorbije 2 jaar waarschijnlijk op een andere planeet geleefd?
Nee, onze persvrijheid is absoluut redelijk ok. Ik heb weinig indicaties die erop wijzen dat die vrijheid massaal geschonden wordt.

Er zijn er heus wel die met allerlei leuk ontwikkelde complottheorieën komen, maar daar proberen we wat door te kijken. Ik denk dat we hier héél erg gezegend zijn met onze pers.

Batavia
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 73

Bericht door Batavia »

gede schreef:
23 jun 2022 14:19
Sieg schreef:
23 jun 2022 08:35
USSENTERPRISE schreef:
23 jun 2022 06:47
wimilio schreef:
23 jun 2022 06:41
... indoctrinatie en toxische propaganda ...

Zou onze media hier vrij over zijn? Belichten onze media de wereld (en Belgie) vanuit een objectief perspectief?

Worden er sommige onderwerpen gepromoot en andere verzwegen ... ?
Ik denk dat onze persvrijheid redelijk ok is. Natuurlijk moet je altijd zelf blijven nadenken.
De voorbije 2 jaar waarschijnlijk op een andere planeet geleefd?
Nee, onze persvrijheid is absoluut redelijk ok. Ik heb weinig indicaties die erop wijzen dat die vrijheid massaal geschonden wordt.

Er zijn er heus wel die met allerlei leuk ontwikkelde complottheorieën komen, maar daar proberen we wat door te kijken. Ik denk dat we hier héél erg gezegend zijn met onze pers.
Nu gaat de ingenieur hier verder :lol: 10K per maand verdienen door uren op een forum te hangen :lol:

gede
Forum elite
Forum elite

Bericht door gede »

Batavia schreef:
23 jun 2022 14:21

Nu gaat de ingenieur hier verder :lol: 10K per maand verdienen door uren op een forum te hangen :lol:
Ja, lekker toch :-) En jouw shiftwerk zit erop blijkbaar, nu je mij zo gaat achtervolgen.

Komt het er ooit nog van, dat je wat inhoudelijks gaat schrijven?

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2262

Bericht door USSENTERPRISE »

Batavia, kan je niet op een ander forum of een andere rubriek gaan tr*llen. Mensen persoonlijk aanvallen doen we hier niet. Alhoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat een ingenieur beledigd is omdat men hem ingenieur noemt. We hebben meer ingenieurs nodig !
Putbruy liked last!

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1430

Bericht door Putbruy »

aangezien de moderatie hier op ziekteverlof lijkt te zijn..

ik snij de kop af van iedere x die hier zijn kremlin propaganda wil achterlaten gelijk een stinkende drol
weg ! weg zeg ik u kruip terug onder de steen waar u onderuit gekropen bent, iemand die de onmenselijke drama's daar wil vergoeilijken verdient NIKS medelijden niks
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht

gede
Forum elite
Forum elite

Bericht door gede »

Putbruy schreef:
23 jun 2022 21:00
aangezien de moderatie hier op ziekteverlof lijkt te zijn..

ik snij de kop af van iedere x die hier zijn kremlin propaganda wil achterlaten gelijk een stinkende drol
weg ! weg zeg ik u kruip terug onder de steen waar u onderuit gekropen bent, iemand die de onmenselijke drama's daar wil vergoeilijken verdient NIKS medelijden niks
Ik heb niet echt helemaal alles gelezen, maar Kremlinpropaganda ben ik toch niet tegen gekomen. Wat bedoelt u precies?

gede
Forum elite
Forum elite

Bericht door gede »

USSENTERPRISE schreef:
23 jun 2022 17:31
Batavia, kan je niet op een ander forum of een andere rubriek gaan tr*llen. Mensen persoonlijk aanvallen doen we hier niet. Alhoewel ik me moeilijk kan voorstellen dat een ingenieur beledigd is omdat men hem ingenieur noemt. We hebben meer ingenieurs nodig !
Ik zal verder dat onderwerp laten rusten hoor, maar moesten er in de politiek een resem ingenieurs werken, dan ben ik zeker dat er om sommige topics veel 'gezondere' beslissingen genomen zouden worden. We zouden 20 jaar geleden al uitgewerkt hebben waar de nieuwe kerncentrales in 2020 hadden moeten staan en met welke technologie. Er zitten in ons beslissingsapparaat VEEL te weinig technologen. Het zijn allemaal managers, juristen en meer mensen die goede redenaars zijn, maar technisch niet erg veel weten, hoewel ze beslissingen moeten nemen in erg technische dossiers.
Freddy liked last!

a21
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 4642

Bericht door a21 »

Oekraine officieel kandidaatlid EU

(ABM FN-Dow Jones) De leiders van de Europese Unie hebben donderdag goedkeuring gegeven om Oekraïne officieel kandidaat te maken om zich bij de EU aan te sluiten, wat de deur opent naar een mogelijk lidmaatschap in de komende jaren.

Het besluit werd goedgekeurd door de EU-leiders op een top in Brussel en vervult een van de grootste verzoeken van de Oekraïense president Volodymyr Zelensky aan Europese landen. Het is ook bedoeld om een ​​duidelijke steunbetuiging voor Kiev naar het Kremlin te sturen.

EU-leiders hebben Moldavië, dat grenst aan Oekraïne en waar Russische troepen aanwezig zijn in de secessionistische regio Transnistrië, ook officieel kandidaat gemaakt om zich bij het blok aan te sluiten.

Het besluit over Oekraïne en Moldavië kwam nadat de Europese Commissie, het uitvoerend orgaan van het blok, vorige week had aanbevolen om beide landen de zogenaamde kandidaat-status aan te bieden.

Door: ABM Financial News.

USSENTERPRISE
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 2262

Bericht door USSENTERPRISE »

a21 schreef:
24 jun 2022 06:15
Oekraine officieel kandidaatlid EU

(ABM FN-Dow Jones) De leiders van de Europese Unie hebben donderdag goedkeuring gegeven om Oekraïne officieel kandidaat te maken om zich bij de EU aan te sluiten, wat de deur opent naar een mogelijk lidmaatschap in de komende jaren.

Het besluit werd goedgekeurd door de EU-leiders op een top in Brussel en vervult een van de grootste verzoeken van de Oekraïense president Volodymyr Zelensky aan Europese landen. Het is ook bedoeld om een ​​duidelijke steunbetuiging voor Kiev naar het Kremlin te sturen.

EU-leiders hebben Moldavië, dat grenst aan Oekraïne en waar Russische troepen aanwezig zijn in de secessionistische regio Transnistrië, ook officieel kandidaat gemaakt om zich bij het blok aan te sluiten.

Het besluit over Oekraïne en Moldavië kwam nadat de Europese Commissie, het uitvoerend orgaan van het blok, vorige week had aanbevolen om beide landen de zogenaamde kandidaat-status aan te bieden.

Door: ABM Financial News.
Na de russificatiewetten en de situatie Litouwen-Kaliningrad een derde escalatie door het Westen.
Straks ‘schrikt’ men weer als Putin reageert met één of andere rotstreek,

Sieg
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 140

Bericht door Sieg »

Inderdaad. Het lijkt er sterk op dat de VS uit is op een nieuwe oorlog, met Europa als slagveld.
Onze grote leiders trappen er met open ogen in.
En wij zijn de pineut...

Plaats reactie