Buy & Hold: mijn strategie, misschien ook iets voor u?
Re: Buy & Hold: mijn strategie, misschien ook iets voor u?
vandaag me een bult verschoten, de kostenrekening van Binckbank gezien voor 2020,
In totaal ruim 11% van mijn portbudget (bij Binck) opgesoupeerd aan beurstaksen, RV en orderkosten
Het was wel een 'speciaal' jaar zullen we maar zeggen, maar volatiel handelen kost me toch meer dan ik had gedacht
In totaal ruim 11% van mijn portbudget (bij Binck) opgesoupeerd aan beurstaksen, RV en orderkosten
Het was wel een 'speciaal' jaar zullen we maar zeggen, maar volatiel handelen kost me toch meer dan ik had gedacht
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht
Laatste artikelen op Beursig.com
Favoriete aandelen AEX en BEL20 +11% in 3 maanden
Stille periode bij beleggen op de beurs, wat is dit precies?
Timing met beleggen in combinatie met irrationele ...
Volg Beursig.com

Hopelijk heeft uw portefeuille, nu wel een buy & hold profiel
Anders zal 2021 en de volgende jaren, niet veel beterschap geven
Want naast exponentiele groei, bestaat er ook een exponentiele afname, zulke kosten blijven immers op het resultaat van de volgende jaren wegen…iets waar geen enkele broker reclame voor maakt...
Anders zal 2021 en de volgende jaren, niet veel beterschap geven
Want naast exponentiele groei, bestaat er ook een exponentiele afname, zulke kosten blijven immers op het resultaat van de volgende jaren wegen…iets waar geen enkele broker reclame voor maakt...
Wie slim is, weet dat hij heel weinig of niets weet, wie weinig weet denkt dat hij alles weet en zelfs slim is.
Na mijn eerste jaar handelen bij Binck kreeg ik plots een fles wijn toegestuurd en dat bleek er eentje van rond de 50E te zijn. Voor mij hét signaal om minder te gaan traden.Putbruy schreef: ↑08 apr 2021 18:37vandaag me een bult verschoten, de kostenrekening van Binckbank gezien voor 2020,