Buy & Hold: mijn strategie, misschien ook iets voor u?

Algemene en actuele financiële onderwerpen
Plaats reactie

Putbruy
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 1275

Re: Buy & Hold: mijn strategie, misschien ook iets voor u?

Bericht door Putbruy »

vandaag me een bult verschoten, de kostenrekening van Binckbank gezien voor 2020,
In totaal ruim 11% van mijn portbudget (bij Binck) opgesoupeerd aan beurstaksen, RV en orderkosten

Het was wel een 'speciaal' jaar zullen we maar zeggen, maar volatiel handelen kost me toch meer dan ik had gedacht
KorteTermijnSpeler : beter één vogel in de hand dan 10 in de lucht

joni
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 158

Bericht door joni »

Hopelijk heeft uw portefeuille, nu wel een buy & hold profiel
Anders zal 2021 en de volgende jaren, niet veel beterschap geven

Want naast exponentiele groei, bestaat er ook een exponentiele afname, zulke kosten blijven immers op het resultaat van de volgende jaren wegen…iets waar geen enkele broker reclame voor maakt...
Wie slim is, weet dat hij heel weinig of niets weet, wie weinig weet denkt dat hij alles weet en zelfs slim is.

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 956

Bericht door gede »

Putbruy schreef:
08 apr 2021 18:37
vandaag me een bult verschoten, de kostenrekening van Binckbank gezien voor 2020,
In totaal ruim 11% van mijn portbudget (bij Binck) opgesoupeerd aan beurstaksen, RV en orderkosten

Het was wel een 'speciaal' jaar zullen we maar zeggen, maar volatiel handelen kost me toch meer dan ik had gedacht
Na mijn eerste jaar handelen bij Binck kreeg ik plots een fles wijn toegestuurd en dat bleek er eentje van rond de 50E te zijn. Voor mij hét signaal om minder te gaan traden. :-)
Wimpie85 liked last!

Plaats reactie