Geen advertenties op Beursig.com?  lees hier verder

Coronavirus (+ invloed op de beurzen)

Algemene en actuele financiële onderwerpen kunnen hier worden geplaatst
Munnybunny
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 467
Contacteer:

Re: Coronavirus (+ invloed op de beurzen)

Bericht door Munnybunny » 26 mar 2020 22:06

neku liked last!

Filantroop
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 583
Contacteer:

Bericht door Filantroop » 26 mar 2020 23:41

Terwijl de corona-epidemie nog volop woedt en voorlopig in de Westerse landen nauwelijks onder controle is, gaat de Dow gezwind 6,5% hoger postvatten...
Deze stijging is des te meer opmerkelijker door het feit dat Amerika, en bij uitbreiding New-York, het epicentrum lijkt te worden met mogelijk tienduizenden dodelijke slachtoffers waarvan een groot deel naar verluidt geeneens het ziekenhuis gaat zien!
Bizarre, echt ijskoude wereld waarin we leven... :o

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1143
Contacteer:

Bericht door neku » 26 mar 2020 23:52

Filantroop schreef:
26 mar 2020 23:41
Terwijl de corona-epidemie nog volop woedt en voorlopig in de Westerse landen nauwelijks onder controle is, gaat de Dow gezwind 6,5% hoger postvatten...
Deze stijging is des te meer opmerkelijker door het feit dat Amerika, en bij uitbreiding New-York, het epicentrum lijkt te worden met mogelijk tienduizenden dodelijke slachtoffers waarvan een groot deel naar verluidt geeneens het ziekenhuis gaat zien!
Bizarre, echt ijskoude wereld waarin we leven... :o
Het tart gewoon alles!!! Door de acties van de FED en co blijven de indexen stijgen maar de realiteit zal die vroeg of laat inhalen. Men zegt dat beurzen alles incalculeren. Dan is mijn mening toch dat ze zich stevig hebben misrekend. De prijs van corona voor de mensheid is zodanig enorm geworden dat ik niet kan geloven in een duurzaam herstel. Olie, koper, goud, obligaties, crypto's...vertellen allemaal een vertekend beeld nu :ugeek:
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

Freddy
Forum veteraan
Forum veteraan
waarderingen: 537
Contacteer:

Bericht door Freddy » 27 mar 2020 00:08

Welcome to the United States, het enige land ter wereld waar de pers doodserieus stelt dat een zak die perfect hygiënisch is mits correct onderhoud geen valabel alternatief is ter vervanging van spilzuchtige plastiek troep.

neku
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 1143
Contacteer:

Bericht door neku » 27 mar 2020 00:38

US Overtakes China As The Country With The Most COVID-19 Cases: Live Updates

https://www.zerohedge.com/geopolitical/ ... -hospitals
Chouffe liked last!
The aim of education is the knowledge, not of facts, but of values!

gede
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 812
Contacteer:

Bericht door gede » 27 mar 2020 07:21

sharky schreef:
26 mar 2020 21:14
De Marc Van Ranst gehoord in de afspraak en hij is pak realistischer en vind lange afstanden fietsen al helemaal geen probleem .
Waarom de politie daar zo'n spel over maakte snap ik ook niet.Is men zelf niet capabel genoeg om in inschatting van gezond verstand te gebruiken .Als er geen groepen van mensen samen klitten en men apart of per 2 toert toch niet zo moeilijk.

Idem motor rijden .Ben zelf ook al paar toertjes gaan bollen alleen en daar ziet hij ook geen graten in en men is dan nog goed ingepakt en met helm op etc..Sommige zaken zijn over de top .Benieuwd waar men morgen gaat mee af komen.
Precies een manier om mensen op de bon te zwieren nu er bijna geen verkeer meer is.
Gisteren ben ik door 2 zwaantjes van de snelweg gehaald. Ik reed ongeveer 125 op de teller en 120 op m'n Waze-gps. Toen hij naast mij ging rijden en teken deed om trager te rijden, wees ik even schouderophalend op m'n kilometerteller en 'hop', 1 millisceconde later de zwaailichten aan en aangemaand om te volgen. Daarna is een erg verhitte discussie ontstaan. Ongezien, zoals die man zich tegen mij liet gaan er nog 'en passant' nog even de grote maatschappijproblemen bij betrok.

Soortgelijke verhaaltjes van collega's die met de fiets naar het werk komen (in een bedrijf dat door de overheid als 'essentiëel' is ingedeeld) en onderweg door de politie vakkundig worden gestopt, gevolgd door een onvriendelijke preek.

Zijn die nu na een paar weken al op hun grenzen aan het botsen?
vogelspotter liked last!

a21
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 4222
Contacteer:

Bericht door a21 » 27 mar 2020 07:50

sharky
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 994
Contacteer:

Bericht door sharky » 27 mar 2020 08:57

gede schreef:
27 mar 2020 07:21
sharky schreef:
De Marc Van Ranst gehoord in de afspraak en hij is pak realistischer en vind lange afstanden fietsen al helemaal geen probleem .
Waarom de politie daar zo'n spel over maakte snap ik ook niet.Is men zelf niet capabel genoeg om in inschatting van gezond verstand te gebruiken .Als er geen groepen van mensen samen klitten en men apart of per 2 toert toch niet zo moeilijk.

Idem motor rijden .Ben zelf ook al paar toertjes gaan bollen alleen en daar ziet hij ook geen graten in en men is dan nog goed ingepakt en met helm op etc..Sommige zaken zijn over de top .Benieuwd waar men morgen gaat mee af komen.
Precies een manier om mensen op de bon te zwieren nu er bijna geen verkeer meer is.
Gisteren ben ik door 2 zwaantjes van de snelweg gehaald. Ik reed ongeveer 125 op de teller en 120 op m'n Waze-gps. Toen hij naast mij ging rijden en teken deed om trager te rijden, wees ik even schouderophalend op m'n kilometerteller en 'hop', 1 millisceconde later de zwaailichten aan en aangemaand om te volgen. Daarna is een erg verhitte discussie ontstaan. Ongezien, zoals die man zich tegen mij liet gaan er nog 'en passant' nog even de grote maatschappijproblemen bij betrok.

Soortgelijke verhaaltjes van collega's die met de fiets naar het werk komen (in een bedrijf dat door de overheid als 'essentiëel' is ingedeeld) en onderweg door de politie vakkundig worden gestopt, gevolgd door een onvriendelijke preek.

Niemand dat interview gezien op het nieuws gisteren van die flik die een koppel deed stoppen met de wagen .De man had een vraag en zei dat hij samen met zijn vrouw ritje had gemaakt met de fiets van goei 20 km en wou weten als dit kon .Waarop de agent antwoordde dat dit mogelijk was mits hij 1.5 m afstand respecteerde .Waarop de man met gefronste wenkbrauwen zei dat zijn bed ook maar 1.8 m breed is en 1.5 m daar wel moeilijk was :lol: .Koppels en gezinnen worden als soort veilige koker beschouwd dus wat was het probleem .
Die gasten zien precies maar cijfertjes en regeltjes maar even nuchter nadenken is blijkbaar moeilijk.
Chouffe liked last!
Aegon ,KBCA,Pharming,Mithra ,Oxurion ,Ageas,Bpost ,Royal Dutch Shell ,Colruyt,Argenx,Galapagos en nog zeer groot deel in cash momenteel

strever
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 212
Contacteer:

Bericht door strever » 27 mar 2020 09:31

sharky schreef:
27 mar 2020 08:57
gede schreef:
27 mar 2020 07:21
sharky schreef:

Niemand dat interview gezien op het nieuws gisteren van die flik die een koppel deed stoppen met de wagen .De man had een vraag en zei dat hij samen met zijn vrouw ritje had gemaakt met de fiets van goei 20 km en wou weten als dit kon .Waarop de agent antwoordde dat dit mogelijk was mits hij 1.5 m afstand respecteerde .Waarop de man met gefronste wenkbrauwen zei dat zijn bed ook maar 1.8 m breed is en 1.5 m daar wel moeilijk was :lol: .Koppels en gezinnen worden als soort veilige koker beschouwd dus wat was het probleem .
Die gasten zien precies maar cijfertjes en regeltjes maar even nuchter nadenken is blijkbaar moeilijk.

In deze tijd moeten we respect hebben voor de politie-diensten die ook nu moeten werken!
Uitdagen is in deze periode echt niet ok en is maar normaal dat de politie hierop reageerd!
!!!!Ben ik nu zo slim of is een ander zo dom?

piddybull
Premiummember
Premiummember
waarderingen: 6267
Contacteer:

Bericht door piddybull » 27 mar 2020 10:02

Straks radars met afstandsmeters ingezet op publieke plaatsen.(fake news),maar die toestelletjes bestaan wel.
Zal leuk paas cadeautje worden in een kinder Surprise eitje
Op HLN gisteren ook reactie waarom hij geen 50 KM mocht fietsen.
Ik wou reageren dat hij eens moest overwegen om op de rollen 100 km te mogen rijden in een cel.

Het is voor iedereen moeilijk en nu het langer dan een dikke week duurt gaat de verveling echt toeslaan bij de echte gezelschapsmensen.
Ik ben al beetje blij dat het volgende week wat kouder wordt.
Al is dat dan echt niet beter voor het Covid-19 virus.
GALÁPAGOS THE BEST IS YET TO COME !
Think big ...€ 696 , big enough ?
BLIJF IN UW KOT !

Deelnemen aan het forum + meer functies?

Discussieer met duizenden beleggers, minder
advertenties, ideaal voor smartphone, betere
gebruikservaring en gratis abonneren op favoriete
onderwerpen.

Plaats reactie