Whole milk powder/volle melkpoeder
Whole milk powder/volle melkpoeder
Zijn er hier mensen met meer financiële expertise die me zouden kunnen helpen.
Zou grafiek willen toevoegen maar lukt me niet...beetje uitzoeken nog. ..
De grafiek met gegevens melkpoeder spreekt boekdelen...sinds kort op.laagste peil sinds zeven jaar...niveau 2016 rond 2600$/ton...
Productiekost lag toen pak lager dan nu het geval is.....maar de verkoopprijs is momenteel zelfde niveau.
Daar moet je geen hogere studies voor gedaan hebben om te weten dat hier zaken te doen zijn als je geduldig kan zijn.
Maar.....bij de grootbank bieden ze rechtstreeks handel in grondstoffen zoals dit aan...
Een vat olie kan je in beleggen.... maar ik ben er zeker van dat er ook een code is waar je hier rechtstreeks mee op de kar kunt springen om te speculeren...
Succes gegarandeerd!!! Alleen geduld.....
En weten waar ik er rechtstreeks mij kan inkopen.
Ben niet op zoek naar gemengd voedingstracker of zo maar echt specifiek whole milk powder commodity.....
Wie kent er hier eventueel een mogelijkheid...
Gouden kans echt.....
Grtn eclair
Zou grafiek willen toevoegen maar lukt me niet...beetje uitzoeken nog. ..
De grafiek met gegevens melkpoeder spreekt boekdelen...sinds kort op.laagste peil sinds zeven jaar...niveau 2016 rond 2600$/ton...
Productiekost lag toen pak lager dan nu het geval is.....maar de verkoopprijs is momenteel zelfde niveau.
Daar moet je geen hogere studies voor gedaan hebben om te weten dat hier zaken te doen zijn als je geduldig kan zijn.
Maar.....bij de grootbank bieden ze rechtstreeks handel in grondstoffen zoals dit aan...
Een vat olie kan je in beleggen.... maar ik ben er zeker van dat er ook een code is waar je hier rechtstreeks mee op de kar kunt springen om te speculeren...
Succes gegarandeerd!!! Alleen geduld.....
En weten waar ik er rechtstreeks mij kan inkopen.
Ben niet op zoek naar gemengd voedingstracker of zo maar echt specifiek whole milk powder commodity.....
Wie kent er hier eventueel een mogelijkheid...
Gouden kans echt.....
Grtn eclair
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Re: Whole milk powder/volle melkpoeder
Nonfat Dry Milk Sep '23 (ticker DFU23)