Olie
Re: Olie
Ja... Weet er iemand een reden hoe dit komt?
Ik heb een long gekocht op 90... staat intussen al in het verlies, maar veel lager dan 90 zal olie toch niet gaan... ? Deze winter zal het eerder ergens rond de 100 zijn zeker?
Ik heb een long gekocht op 90... staat intussen al in het verlies, maar veel lager dan 90 zal olie toch niet gaan... ? Deze winter zal het eerder ergens rond de 100 zijn zeker?
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Mijn long staat intussen al heel stevig in de winst. Dat ziet er goed uit. Ik verwacht vrij snel terug 95 a 100 range... Waar heb haal jij trouwens die mooie grafieken. Ik vind nooit goede grafieken...
Schijf verkocht vanmorgen op mooie 20% winst... ik koop ze terug als olie terug 90 staat.
Ik twijfelde sterk, maar ben toch maar voor de winst gegaan... intussen olie al terug onder de 91... dus ik blij !
Ik twijfelde sterk, maar ben toch maar voor de winst gegaan... intussen olie al terug onder de 91... dus ik blij !
intussen terug bijna 89 - en ik heb terug een schijfje gekocht - dat was wel de prefecte trade. Hopelijk kan ik deze nog eens opnieuw doen. Olie aankopen rond 89 a 90 is een bijna no-brainer, me dunkt.
Er is wel genoeg aanbod in Amerika, dus prijzen van meer dan 100 zien we waarschijnlijk niet meer dit jaar, maar
Oil in New York has long-term technical support at $89.83 a barrel, according to data compiled by Bloomberg. On the weekly chart, that’s the 50 percent Fibonacci retracement of the drop to $32.40 in December 2008 from an intraday record high of $147.27 in July that year. Buy orders tend to be clustered near chart-support levels.
Er is wel genoeg aanbod in Amerika, dus prijzen van meer dan 100 zien we waarschijnlijk niet meer dit jaar, maar
Oil in New York has long-term technical support at $89.83 a barrel, according to data compiled by Bloomberg. On the weekly chart, that’s the 50 percent Fibonacci retracement of the drop to $32.40 in December 2008 from an intraday record high of $147.27 in July that year. Buy orders tend to be clustered near chart-support levels.
Verdorie... Vanmorgen dan alles van olie terug verkocht... met 500 euro winst... mocht ik het op dit moment verkocht hebben ipv vanmorgen... dan had ik 500 euro extra winst. Ietsje te snel geweest.
-
- Forum newbie
- waarderingen: 0
- Contacteer:
De olieprijs is laag, dus normaal gesproken word er minder geproduceerd. Op dit moment gaan alle olieproducenten gewoon door om de kosten eruit te halen. Zolang dit zo door gaat zal de prijs ook niet snel omhoog gaan denk ik.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 25
OPEC verlaagt olieproductie in december
http://www.nu.nl/nuzakelijk-overig/2011 ... ember.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch een beetje long gaan ?
http://www.nu.nl/nuzakelijk-overig/2011 ... ember.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch een beetje long gaan ?
Tips zijn altijd welkom !