Goud en zilver mijnaandelen
Re: Goud en zilver mijnaandelen
Begint er al interesse te komen in junior mijnaandelen?
Deze lijkt me goed gepositioneerd.
Midland Exploration gaat op zoek naar exploratieprojecten in Canada met de focus op goud, PGM (platinum group metals), en BM (base metals; zink, koper, tin).
Als die zijn gevonden gaat het managementteam op zoek joint ventures voor verdere ontwikkeling van het project.
Ervaren management en technisch team met bewezen track record.
Deze lijkt me goed gepositioneerd.
Midland Exploration gaat op zoek naar exploratieprojecten in Canada met de focus op goud, PGM (platinum group metals), en BM (base metals; zink, koper, tin).
Als die zijn gevonden gaat het managementteam op zoek joint ventures voor verdere ontwikkeling van het project.
Ervaren management en technisch team met bewezen track record.
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com

-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 11
Hallo, iemand aanwezig hier die Nxgold in port heeft ?
Deze noteren al enkele weken niet meer, en er is eigenlijk vrij weinig info te vinden over het hoe en waarom.
Ik vind enkel een artikel waar er gesproken word over een mogelijke soort fusie, omvorming met mega uranium...
Iemand hier die hier meer info over heeft?
Thx!
Deze noteren al enkele weken niet meer, en er is eigenlijk vrij weinig info te vinden over het hoe en waarom.
Ik vind enkel een artikel waar er gesproken word over een mogelijke soort fusie, omvorming met mega uranium...
Iemand hier die hier meer info over heeft?
Thx!
Bob Moriarty (89 jaar): Iedereen die de komende 15 jaar op de algemene aandelenmarkt investeert, smeekt om zijn geld weg te geven. Er is maar één veilige haven.
Maurice Jackson: En daar komen we binnenkort op terug. Dus laat me je dit toevallig vragen. Als algemene aandelen niet de juiste plek zijn, hoe zit het dan met de contraire sector van de aandelenmarkt - grondstoffenaandelen en in het bijzonder junior mijnbouwbedrijven. Is dit een plek waar iemand wat aandacht zou moeten krijgen?
Bob Moriarty: Ja.
Maurice Jackson: Nu we het toch over de junior mijnbouwbedrijven hebben, zijn er op dit moment die uw aandacht krijgen en waarom?
Bob Moriarty: Een heleboel. Allereerst hebben grondstoffen over het algemeen de laagste prijs die ze in 55 jaar zijn geweest ten opzichte van de aandelenmarkt. Grondstoffen - allemaal sojabonen, tarwe, maïs, koper, lood, zink, goud, zilver, platina, palladium - alles is relatief gezien relatief goedkoop. En zelfs in de depressie heb je nog steeds grondstoffen nodig.
Maar de echte sleutel is, voor de mijnbouwvoorraden, het is zo'n kleine deur dat wanneer mensen er doorheen proberen te passen, het erg druk zal worden.
Maurice Jackson: En daar komen we binnenkort op terug. Dus laat me je dit toevallig vragen. Als algemene aandelen niet de juiste plek zijn, hoe zit het dan met de contraire sector van de aandelenmarkt - grondstoffenaandelen en in het bijzonder junior mijnbouwbedrijven. Is dit een plek waar iemand wat aandacht zou moeten krijgen?
Bob Moriarty: Ja.
Maurice Jackson: Nu we het toch over de junior mijnbouwbedrijven hebben, zijn er op dit moment die uw aandacht krijgen en waarom?
Bob Moriarty: Een heleboel. Allereerst hebben grondstoffen over het algemeen de laagste prijs die ze in 55 jaar zijn geweest ten opzichte van de aandelenmarkt. Grondstoffen - allemaal sojabonen, tarwe, maïs, koper, lood, zink, goud, zilver, platina, palladium - alles is relatief gezien relatief goedkoop. En zelfs in de depressie heb je nog steeds grondstoffen nodig.
Maar de echte sleutel is, voor de mijnbouwvoorraden, het is zo'n kleine deur dat wanneer mensen er doorheen proberen te passen, het erg druk zal worden.
Degrey mining, een gokje ni februari, nu 120%+.....en ze moeten nog beginnen delven
Degrey mining, een gokje in februari, nu 120%+.....en ze moeten nog beginnen delven
Sinds vorige week zit ik in First Mining Corp (FF.to)
Nu ook aan het kijken voor Kootenay SIlver.
Nu ook aan het kijken voor Kootenay SIlver.
Uranium (UEC, Global Atomic, Fission Uranium, Fission 3.0, Purepoint Uranium, Goviex, Laramide)
Chinese stocks: XPEV, Bilibili, Baozun.
American Tech.
Diversen: Barrick, Newmont, Abrasilver, Endeavour
Cash: 10%.
Chinese stocks: XPEV, Bilibili, Baozun.
American Tech.
Diversen: Barrick, Newmont, Abrasilver, Endeavour
Cash: 10%.