Goud
-
- Forum elite
- waarderingen: 2032
Re: Goud
Goud op zowat 24 u 100$ omlaag. Wel wat herstel nu. Die 100$, toch veel ineens. Tijd had het over een flash crash, maar zo 'flash' (omlaag, terug omhoog) was het niet. Het 2de been ontbreekt nog.
Tubize, Delhaize en Ageas. En dan nog wat restjes.
Mijn klok staat op winteruur...
Mijn klok staat op winteruur...
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
Goldshore resources,6 miljoen oz reserves,240 000 000 aandelen en beurswaarde van slechts 50 000 000 CAD
Per 40 dollar stijging van goudprijs komt er dus per aandeel 1 CAD dollar waarde bij!!
We staan nu op 0.19 slechts!!!
Per 40 dollar stijging van goudprijs komt er dus per aandeel 1 CAD dollar waarde bij!!
We staan nu op 0.19 slechts!!!
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2081
Goud heeft gisteren de 2400$ grens weer doorbroken maar de zilverprijs gaat nog harder met een dagstijging van 6 % tot meer dan 31$.
Zilver kan verder omhoog squeezen. Het is een veel kleinere markt.
goudhaantje liked last!
Zilver kan verder omhoog squeezen. Het is een veel kleinere markt.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 71
De zilverprijs in Euro bedraagt momenteel 927 β¬ , gisteren is er 5.44% bijgekomen.
Tijd dat er nog eens wat leven komt in mijn zilvermijn aan deeltjes.
First Pacific, Goldfields, Zijin mining , Ur-energy ,Imerys, Savencia , Yara International , Carlsberg Korea Electric Power, Sprott Physical Uranium, Vranken, Hummingbird Resources, EVS,Etex , ThermoFisher,NVent,Pentair,Brederode,Pan American silver, Far Eastern Consortium,Tessenderlo, Bayer,GBL
- USSENTERPRISE
- Premiummember
- waarderingen: 2081
Dat is dan de prijs per kilo. De prijzen die ik gaf zijn per troy ounce.goudhaantje schreef: β18 mei 2024 12:25De zilverprijs in Euro bedraagt momenteel 927 β¬ , gisteren is er 5.44% bijgekomen.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 71
Ja dat klopt , de prijs per troy ounce is meer relevant.
Maar als bezitter van wat kilo baren aangekocht tijdens de kredietcrisis aan +/- 400 β¬ / kg ,heeft de actuele zilverprijs in kg uitgedrukt ook wel een zekere betekenis.
USSENTERPRISE liked last! Maar als bezitter van wat kilo baren aangekocht tijdens de kredietcrisis aan +/- 400 β¬ / kg ,heeft de actuele zilverprijs in kg uitgedrukt ook wel een zekere betekenis.
First Pacific, Goldfields, Zijin mining , Ur-energy ,Imerys, Savencia , Yara International , Carlsberg Korea Electric Power, Sprott Physical Uranium, Vranken, Hummingbird Resources, EVS,Etex , ThermoFisher,NVent,Pentair,Brederode,Pan American silver, Far Eastern Consortium,Tessenderlo, Bayer,GBL
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 163
Heb donderdag mijn laatste cash in zilver gedaan. Laat de komende week maar snel beginnen.
goudhaantje liked last! De 400% is bereikt geweest
Topgroep SAF group stapt in Goldshore resources !! WOW!!
https://ceo.ca/@newsfile/goldshore-anno ... k-purchase
Op naar 1 cad!!!
https://ceo.ca/@newsfile/goldshore-anno ... k-purchase
Op naar 1 cad!!!