Goud
Re: Goud
Beste mensen. Die man is een (gedupeerde-) aandeelhouder van het eerste uur en geeft inzage in de originele processtukken en documenten. Bankrekeningnummer wordt nu niet gevraagd, enkel wanneer we het proces winnen. Elke overschrijving die u maakt geeft de tegenpartij uw adresgegevens Ă©n uw bankrekeningnummer. Deze aandeelhouder heeft alles, maar dan ook letterlijk alles betreffende gans de zaak gebundeld en is al jaren actief in deze procedure. Ikzelf ben trouwens opgetreden als zgn. 'Lead-Plaintiff' in een Class-Action Lawsuit jaren geleden, ook hierbij waren vele Belgische aandeelhouders betrokken en werd destijds gevraagd een lijst van gedupeerde aandeelhouders in te dienen. Enfin, ik geef het maar mee, een simpel mailtje naar die man zal al veel duidelijk maken denk ik dan.
goudhaantje liked last!
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum verkenner
- waarderingen: 119
Beste. ik heb uw bericht verwijderd, email adressen op deze manier verspreiden kan niet op het forum. Een ieder die met u hierover wilt praten kan via prive berichten, maar ik geloof niet dat dit hier helemaal thuis hoort. Ik hoop dat u dit begrijpt.wolfe schreef: ↑05 apr 2024 12:13Beste mensen. Die man is een (gedupeerde-) aandeelhouder van het eerste uur en geeft inzage in de originele processtukken en documenten. Bankrekeningnummer wordt nu niet gevraagd, enkel wanneer we het proces winnen. Elke overschrijving die u maakt geeft de tegenpartij uw adresgegevens én uw bankrekeningnummer. Deze aandeelhouder heeft alles, maar dan ook letterlijk alles betreffende gans de zaak gebundeld en is al jaren actief in deze procedure. Ikzelf ben trouwens opgetreden als zgn. 'Lead-Plaintiff' in een Class-Action Lawsuit jaren geleden, ook hierbij waren vele Belgische aandeelhouders betrokken en werd destijds gevraagd een lijst van gedupeerde aandeelhouders in te dienen. Enfin, ik geef het maar mee, een simpel mailtje naar die man zal al veel duidelijk maken denk ik dan.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 71
@ Wolfe : was Allied Nevada geen aandeel uit de modelportefeuille van ' beursparels' .?
Een tiental jaren geleden deed een vals Chinees bod de prijs opveren waarna het geschorst werd op de beurs , nadien in faling gegaan
Ik was ( helaas ) ook aandeelhouder.
wolfe liked last! Een tiental jaren geleden deed een vals Chinees bod de prijs opveren waarna het geschorst werd op de beurs , nadien in faling gegaan
First Pacific, Goldfields, Zijin mining , Ur-energy ,Imerys, Savencia , Yara International , Carlsberg Korea Electric Power, Sprott Physical Uranium, Vranken, Hummingbird Resources, EVS,Etex , ThermoFisher,NVent,Pentair,Brederode,Pan American silver, Far Eastern Consortium,Tessenderlo, Bayer,GBL
Hallo beheerder.
Mag ik dan voorstellen dat geïnteresseerden mij een privé bericht kunnen sturen? Wij zijn momenteel met ongeveer een 400-tal geregistreerde wereldwijd in deze zaak en het zou spijtig zijn dat er mensen zijn die van niets weten. Ik kan u privé een van de meest recent mails mét links van J. Darga sturen dan kunt u het zelf even overlopen? Mvgr, Wolfe
goudhaantje liked last!
Mag ik dan voorstellen dat geïnteresseerden mij een privé bericht kunnen sturen? Wij zijn momenteel met ongeveer een 400-tal geregistreerde wereldwijd in deze zaak en het zou spijtig zijn dat er mensen zijn die van niets weten. Ik kan u privé een van de meest recent mails mét links van J. Darga sturen dan kunt u het zelf even overlopen? Mvgr, Wolfe
Inderdaad. Er blijken tevens vrij veel Belgische aandeelhouders te zijn, wist niet meer juist waar het aandeel destijds gepromoot werd, bedankt om dit te verhelderen. U mag mij steeds een privébericht sturen dan laat ik u de officiële mails mét links geworden. Beheerder stelt dat dit hier niet thuishoort, alle respect daarvoor doch wanneer men een ultieme oproep doet naar gedupeerden waar moet men dit dan wél posten vraag ik mij af?goudhaantje schreef: ↑05 apr 2024 12:20@ Wolfe : was Allied Nevada geen aandeel uit de modelportefeuille van ' beursparels' .?
Een tiental jaren geleden deed een vals Chinees bod de prijs opveren waarna het geschorst werd op de beurs , nadien in faling gegaan
Voor mij is dit mijn vertrouwd forum wat ik regelmatig consulteer, vandaar.
-
- Forum actieveling
- waarderingen: 71
Alvast bedankt om het met ons te delen Wolfe.
Ik nam ondertussen via een privébericht contact met je op zoals de beheerder vroeg.
Dat er geen email adressen op het forum heb ik begrip voor.
Dat andere forumleden niet vertrouwd zijn met de modaliteiten van een class suit in de VS is ook volstrekt te verstaan.
wolfe liked last! Ik nam ondertussen via een privébericht contact met je op zoals de beheerder vroeg.
Dat er geen email adressen op het forum heb ik begrip voor.
Dat andere forumleden niet vertrouwd zijn met de modaliteiten van een class suit in de VS is ook volstrekt te verstaan.
First Pacific, Goldfields, Zijin mining , Ur-energy ,Imerys, Savencia , Yara International , Carlsberg Korea Electric Power, Sprott Physical Uranium, Vranken, Hummingbird Resources, EVS,Etex , ThermoFisher,NVent,Pentair,Brederode,Pan American silver, Far Eastern Consortium,Tessenderlo, Bayer,GBL
-
- Forum gebruiker
- waarderingen: 50
Tja,beursparels van Kevin van Campenhout. Zouden we beter den deze niet eerst eens keer "aanpakken". Voelde zich veilig daarin Thailand,terwijl hij abonnementsgeld incaseerde en al lang gestopt was met zijn beleggingsblad. Vele mensen duur abo aangegaan en géén enkel nummer gezien. Weet dat er zelfs toen klachten binnengelopen zijn bij "testaankoop". Nooit iets mee gedaan,wat wil je ook met een rekening in Cyprus en een vennootschap met adres in de Verenigde Arabische Emiraten.goudhaantje schreef: ↑05 apr 2024 12:20@ Wolfe : was Allied Nevada geen aandeel uit de modelportefeuille van ' beursparels' .?
Zou wel eens willen weten als die schurk terug in Belgie is. Ben de eerste om hem met zijn duivelse streken te confronteren!
Nieuwe topper in de maak van de Frank Giustrastal
https://money.tmx.com/en/quote/WRLG
https://westredlakegold.com/
https://money.tmx.com/en/quote/WRLG
https://westredlakegold.com/