Zilver

Beleggen in valuta/forex zoals de dollar & euro, grondstoffen zoals goud, zilver & olie, etc.
Plaats reactie
TRYER
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 74

Re: Zilver

Berichtdoor TRYER » 22 Sep 2014 13:46

Jaja, een vrije zilvermarkt, daling en nog eens daling en nu patat -5%. Binnenkort krijgen we het voor niks.

royalkurt
Forum verkenner
Forum verkenner
waarderingen: 7

Berichtdoor royalkurt » 22 Sep 2014 22:24

Zilver staat nu echt laag.
Ik durf wedden dat ze bij slimbeleggen weer een paar mails klaar staan hebben hoe hard het nu gaat stijgen ... Lol

Silverbull
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 0

Berichtdoor Silverbull » 06 Okt 2014 10:42

Zilver is juist door de prijsdaling interessant aan het worden. Van Hoogtepunt 48 dollar naar 17 dollar nu. Laatste maanden 19% lager las ik http://thebullionhouse.nl/zilver-prijs/ ... lverprijs/" onclick="window.open(this.href);return false; Vraag blijft wanneer goed moment om in te stappen. :roll:

LEOPOL
Forum newbie
Forum newbie

Berichtdoor LEOPOL » 16 Aug 2015 13:34

Hoi. Iemand ervaring met goldsilver.be ?

Stefkamielkafkajr
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 71

Berichtdoor Stefkamielkafkajr » 16 Aug 2015 18:58

Agfa gevaert kan er maar wel meevaren :lol:
Agfa, , Deceuninck , euronav, exmar , frontline,fagron,KPN, nyrstar,talvivaara, mdxhealt, pharming, thrombog, x fab

Q fish
Forum newbie
Forum newbie
waarderingen: 1

Berichtdoor Q fish » 10 Nov 2015 17:22

Ik wil graag edelmetaal kopen en ben op jullie discussie beland. Ben gaan zoeken.

Heeft iemand ervaringen met https://www.goldrepublic.nl" onclick="window.open(this.href);return false; ?

domrep001
Forum newbie
Forum newbie

Re: Zilver/tubo's

Berichtdoor domrep001 » 28 Feb 2016 15:29

Hallo,mijn vraag is handelt er hier iemand met turbo's short/long zilver en goud en daarbij kijkend naar de COT-INDEX dat blijkbaar richting gevend is en een indicatie is van de big 4 banken in amerika welke posities zijn innemen ivm de stijging of daling van de zilverprijs?

fredjepaletje2
Forum gebruiker
Forum gebruiker
waarderingen: 27

Berichtdoor fredjepaletje2 » 03 Mar 2016 16:15

Ik heb pas een long gekocht in zilver.
Het is de eerste maal dat ik werk met turbo's, heb er daarom maar voor een zeer beperkt bedrag gekocht.
Mij lijkt het wel dat goud en zilver hun dieptepunt nu wel hebben gezien.

Mijn positie in SSRI hou ik ook nog stevig aan. Deze raken opnieuw in een positieve flow.

el_mettos
Forum actieveling
Forum actieveling
waarderingen: 175

Berichtdoor el_mettos » 03 Mar 2016 16:48

fredjepaletje2 schreef:Ik heb pas een long gekocht in zilver.
Het is de eerste maal dat ik werk met turbo's, heb er daarom maar voor een zeer beperkt bedrag gekocht.
Mij lijkt het wel dat goud en zilver hun dieptepunt nu wel hebben gezien.

Mijn positie in SSRI hou ik ook nog stevig aan. Deze raken opnieuw in een positieve flow.

Same here. Ook een booster in zilver.
En het mooiste van de zaak... geen speculatietaks ! ! ! !
fredjepaletje2 liked last!
Als Paul D'Hoore het zegt.... is het al te laat.

Karl
Forum elite
Forum elite
waarderingen: 531

Berichtdoor Karl » 22 Mar 2016 21:13

Zilver boven goud
Vandaag om 09:06 door Nico Pantelis

De prijs van goud zit opnieuw in de lift. Opmerkelijk daarbij is dat de prijs van zilver achter blijft. Dit biedt kansen.
De beurzen hebben een krachtig herstel achter de rug. De koersen schoten in de voorbije weken hoger, maar lijken nu aan kracht in te leveren. Dat is niet zo apart, na een stevige rally. De vraag is echter of we records kunnen opzoeken in de komende maanden. Wat dit betreft trekken we de markt nog altijd in twijfel. De beweging is hoopvol, maar niet meer dan dat. En bovendien ontbreken in de komende periode triggers om koersen hoger te krijgen, dus vermoeden we dat we aan de vooravond van een nieuwe beweging omlaag staan voor aandelen.

Dit kan opnieuw in het voordeel van goud werken. De prijs van het gele edelmetaal wist in de voorbije beursmaanden immers te profiteren van turbulentie. Als aandelen omlaag donderden, sloegen beleggers massaal goud in. Dit was goed te zien aan de instroom bij de goud ETF GLD. In 2016 werd voor 175 ton aan goud gekocht door dit beursgenoteerd fonds. Het is de grootste instroom op dergelijke korte termijn sinds 2008. En dat moment was precies de start van een meerjarige prijsstijging van goud.

Overige tekst van het artikel: http://www.standaard.be/cnt/blnpa_02195419" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyrstar Engie Euronav KBC Galapagos Acacia ABN Amro