Koper
Laatste artikelen op Beursig.com
Beleggen in bitcoin en ethereum op Euronext beurs
Wild west taferelen bij aandelen, crypto valuta en ...
Volg Beursig.com
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 171
Re: Koper
Ik heb lundin mining, doet het de laatste tijd ook beter.
Heb ook Western copper and gold, maar die goudmijnen zijn verkocht, (heb daardoor een 70% van mijn inzet terug in cash) nu alleen nog Western copper.
sjos liked last!
Heb ook Western copper and gold, maar die goudmijnen zijn verkocht, (heb daardoor een 70% van mijn inzet terug in cash) nu alleen nog Western copper.
FIRST QUANTUM MINERALS LTDde Senacour schreef: ↑26 apr 2024 18:05Ik heb lundin mining, doet het de laatste tijd ook beter.
CAD 18,27+2,03 (+12,50%)
26/04/2024
Buy and Hold blijft mijn strategie, tenzij een aandeel 20 percent gestegen is in een periode van enkele weken/maanden na aankoop.
-
- Forum veteraan
- waarderingen: 171
Er is een grote overname gedaan in de koper sector, ik denk ook dat het daarmee is dat deze grondstof nu meer in de schijnwerpers komt te staan zeker zeer goede vooruitzichten voor de miners als ik hoor dat een nieuwe kopermijn openen een termijn van meer dan 10 jaar met zich meebrengt gaan we hier ook nog wat beleven het verbruik is enorm gestegen de laatste jaren en zal dat blijven doen.